Perussuomalaisuuteni on ongelma deittimarkkinoilla kun naiset äänestävät lähinnä vain Vihreitä.
Ovat ennakkoluuloisia eivätkä suostu treffeille. Silti en haluaisi valehdella asiasta. Mitä neuvoksi?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut hyväksyvät Hakkaraisen kaltaiset juopot tai sikaniska-raiskaajat (kunhan ovat suomalaisia). Sovinistinen puolue. Ei sivistystä.
En minä hyväksy. Pidän vain punavihreää politiikkaa suurempana onglmana kuin yhden tollon toilailut. - AP
Vai yhden tollon? Joka kolmannella teikäläisellä on pitkä rikosrekisteri, teillä on puoluetoimistoa pyörittämässä raiskauksesta tuomittu demari ja puheenjohtajistossa rikoksista tuomittuja ja gradunsa plagioineita tyyppejä.
Te itkette, kun teidät siirretään salin oikeaan laitaan istumaan. Te ette osaa lukea ja kirjoittaa. Teidän puolueenne virallinen linja on epätasa-arvon ja ihmisvihan levittäminen.Joten: ei sinulla ole toivoakaan, ellet keskity henkisesti kehitysvammaisiin tai vakavasti alkoholisoituneisiin naisiin. Siksi yksi vinkki: Kiemunki.
Tässä hyvä esimerkki vihervassarista. Kuten kaikki ovat todenneet, miten kukaan voisi haluta tällaista?
Menikö tunteisiin, etkö kestänyt kuulla totuutta...
Olen akateeminen, suvaitsevainen, avarakatseinen sinkkunainen pk-seudulta. Äänestän persuja. Suurin osa ystävistäni äänestää vihreitä. Etsin elämänkumppania tosissani, olen iloinen, empaattinen ja positiivinen nainen. Tosin eronnut, lapsiakin siunaantunut ja olen luultavasti vanhempi kuin ap.
Harmillista että perussuomalaisista piireistä ei löydy kumppania. Yleensäkin uskovaisten ja kulttilaisten on hankala pariutua normaalien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keski-ikäisissä amistaustaisissa naisissa on persujenkin kannattajia. Ehkä sieltä löytyis joku sullekin?
Mielellään saisi olla koulutettu, toki se ei ole pakollista kunhan omaa hyvät tavat ja jonkinlaisen sivistyksen. En halua tupakoitsijaa koska en itse polta enkä alkoholin suurkuluttajaa. - AP
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, tai jos ei niin miten se ketä äänestit tulee esiin deittaillessa?
Deittailenko eri tavalla kuin muut, kun minulla ei oikein ikinä tule ketä äänesti esiin ennen kuin suhteen syvetessä kuukausia vuosia, ja silloinkin se tulee esiin lähinnä seuraavissa vaaleissa kun se on ajankohtaista.
Sitä paitsi, eiköhän noita nuoria naisia jotka äänesti PS ole myös yllin kyllin. Miksi oletat että 100% äänesti jotain vihreitä? Luuletko todella, että Jenkeissä 100% nuorista naisista äänesti Hillarya? No, täältä näet mikä on totuus: https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/
Luuletko ettei Suomeenkin saataisi r/hottiesforJHA ?
Todellakin saataisiin.
https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/comments/bi9pgv/id_collude_wit…
https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/comments/bieeoc/bikiniing_her_…
https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/comments/bjrcie/oh_my_just_loo…
https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/comments/bkjxuf/madison_gesiot…
Joo-o, melkoista naista siinä. Ja olen samaa mieltä, ihan samaa laatua löytyy PS äänestävistä naisista Suomessakin. Joillain ei ole paljoa kosketusta oikeaan maailmaan, kun eivät näe tätä.
Tämä aloitus on niin kummallinen, ensinnäkin jo ap:n omista arvoista alkaen, eli täytyy olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy persunaisia, taidat vain olla turhan valikoiva. Jos vain jotkut parikymppiset kaupunkilaistyttöset kiinnostaa niin ei ihme ettei löydy kuin vihreitä. Etsisit ikäisiäsi naisia maalta ja pienemmistä kaupungeista.
Toisaalta useimpia naisia ei kauheasti kiinnosta politiikasta öyhöttävä mies, oli poliittinen suuntaus mikä tahansa. Kyllä mullakin on ystävinä ihmisiä joilla eri puoluekanta kuin mulla ja silti tullaan hyvin toimeen. Vähän lapsellista tuollainen valikointi. Kannattaa pysyä loitolla muutenkin ihmisistä joilla joku musiikkimaku, poliittinen suuntautuminen, karppaus, veganismi, mikä tahansa loppujen lopuksi aika pikkuasia määrittää koko elämän ja sen, kenen kanssa voi edes tutustua.
Harva meistä persuja äänestävistä "öyhöttää" politiikasta kun persujen äänestämisestä on oltava hiljaa täällä pk-seudulla. Kuitenkin parisuhde täytyy rakentaa rehellisyydelle, joten silloin on parempi laittaa kaikki kortit pöytään heti. - AP
Jos et ole provo, niin oikeasti, ei tosiaan kannata poliittisesta suuntaantumisesta puhua heti. Oli se mikä tahansa. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin sen verran järkeviä, että kohtaa ihmiset ihmisinä ja sallii erilaisia mielipiteitä. Silloin politiikasta heti puhuminen tuntuu turhauttavalta, kun ei se nyt kuitenkaan ihmistä määrittele. Tai jos määrittelee, niin se on vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, tai jos ei niin miten se ketä äänestit tulee esiin deittaillessa?
Deittailenko eri tavalla kuin muut, kun minulla ei oikein ikinä tule ketä äänesti esiin ennen kuin suhteen syvetessä kuukausia vuosia, ja silloinkin se tulee esiin lähinnä seuraavissa vaaleissa kun se on ajankohtaista.
Sitä paitsi, eiköhän noita nuoria naisia jotka äänesti PS ole myös yllin kyllin. Miksi oletat että 100% äänesti jotain vihreitä? Luuletko todella, että Jenkeissä 100% nuorista naisista äänesti Hillarya? No, täältä näet mikä on totuus: https://www.reddit.com/r/hottiesfortrump/
Todellakin saataisiin.
Joo, huvittaa ihmiset, jotka todella kuvittelee ettei Suomessa ole kymmeniä tuhansia missien näköisiä naisia, jotka äänestivät PS.
Mistähän nämä provot edes lähtee, joku vihreä yritti ninjamarkkinoida ja saada PS äänestäjän muuttamaan vihreisiin pillun saamisen takia. HA!
Kuule, newsflash: kuumia PS naisia riittää ERITTÄIN PALJON.
No häpeääkö ne sitä kun eivät lähde ehdokkaiksi eivätkä olleet vaalikampanjassa mukana? Miksi ne ei tule esiin?
Vai onko ne sittenkin mielikuvitusolentoja?
Huh? Miksi niiden pitäisi tulla millään lailla esiin? Oletko sinä tullut "esiin" omasta äänestyksestäsi jotenkin? Tai ylipäätänsä suurin osa suomalaisista, ovatko he tulleet esiin jotenkin?
Eiköhän Suomessa ole vaalisalaisuus, harva sitä mainostaa millään muotoa. Onko jokaisen naisen somessa mukamas kerrottuna ketä he äänestivät näissä vaaleissa? Voin sanoa että ei ole. Täten todennäköisyys että he äänestivät PS on kova, koska PS oli 0.2% vaille Suomen suurin ja eniten ääniä saanut puolue. Joten pelkät todennäköisyydet ovat puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy persunaisia, taidat vain olla turhan valikoiva. Jos vain jotkut parikymppiset kaupunkilaistyttöset kiinnostaa niin ei ihme ettei löydy kuin vihreitä. Etsisit ikäisiäsi naisia maalta ja pienemmistä kaupungeista.
Toisaalta useimpia naisia ei kauheasti kiinnosta politiikasta öyhöttävä mies, oli poliittinen suuntaus mikä tahansa. Kyllä mullakin on ystävinä ihmisiä joilla eri puoluekanta kuin mulla ja silti tullaan hyvin toimeen. Vähän lapsellista tuollainen valikointi. Kannattaa pysyä loitolla muutenkin ihmisistä joilla joku musiikkimaku, poliittinen suuntautuminen, karppaus, veganismi, mikä tahansa loppujen lopuksi aika pikkuasia määrittää koko elämän ja sen, kenen kanssa voi edes tutustua.
Harva meistä persuja äänestävistä "öyhöttää" politiikasta kun persujen äänestämisestä on oltava hiljaa täällä pk-seudulla. Kuitenkin parisuhde täytyy rakentaa rehellisyydelle, joten silloin on parempi laittaa kaikki kortit pöytään heti. - AP
Olen itse tuollainen pienemmän kaupungin persuja äänestänyt nainen. Mieheni oli hyvin persuvastainen minut tavatessaan, tutustuessamme se ei silti häntä jostain syystä ollutkaan niin kauhea turnoff että olisi ero tullut? Päätimme vain, että molemmat olemme tavallamme oikeassa ja pistimme politiikkakysymykset sivummalle. Ja kuinka ollakaan, meillä olikin paljon enemmän yhteistä kuin erimielisyyksiä! Häpeä olisi ollut jättää mies tuollaisen seikan takia. Vuosien myötä miehen suhtautuminen - persuihinkin -on muuttunut avoimemmaksi, kuvitella. Rakkaus voitti meidän kohdallamme. Itse en siis ekasta erimielisyydestä lannistuisi. Kannattaa jatkaa tutustumista, vaikkei potentiaalinen kumppani olisikaan "seitsemän oikein". Harva jos kukaan tätä maata tallaavista on täysi kopio itsestä ja miksi pitäisikään olla. Itse en ollut kaksoisolentoa vailla vaan hyvää miestä ja sellaisen sain kun jaksoin nähdä vähän vaivaa.
Miesten keskuudessa persut on jo suosituin puolue (yli 20 prosentin kannatus), mutta kyllä naisistakin vissiin yli 10 prosenttia äänesti persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä kannattaa kokeilla deittisaitteja jossa sitä ei kysytä. Omituista ja vastenmielistä että edes kysytään. Kuka hitto määrittelee identiteettinsä poliittisen puolueen mukaan? Ihan minkään puolueen. Tosi dehumanisoivaa.
Jos et ole provo, niin oikeasti, ei tosiaan kannata poliittisesta suuntaantumisesta puhua heti. Oli se mikä tahansa. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin sen verran järkeviä, että kohtaa ihmiset ihmisinä ja sallii erilaisia mielipiteitä. Silloin politiikasta heti puhuminen tuntuu turhauttavalta, kun ei se nyt kuitenkaan ihmistä määrittele. Tai jos määrittelee, niin se on vähän outoa.
Olen viime vuoden aikana nähnyt tinderissä monesti klassisen kuumia kaunottaria, joiden profiilissa lukenut "Etsinnässä oman elämäni Jussi Halla-aho"
Joten siitäpä AP vaan skippaat ne vihreät daamittaret ja menet suoraan deittailemaan ekslusiivisesti PS jumalattaria.
Näin minäkin teen, ainakin mitä tulee vakavan pitkäaikaisen kumppaniin. Laittaisin vain persugeenejä eteenpäin! ;)
Kyllä, näitä "Etsinnässä oman elämäni Jussi Halla-aho" naisia piisaa. Sitä paitsi, AP:n tulee omistaa se että hän äänestää PS, eikä alistua muiden mielipiteille omista uskomuksistasi. Tuolla retoriikalla mitä ap puhui, ei edes saa ketään naista koska naiset ei viehäty noin heikosta ajatusmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin saataisiin.
Joo, huvittaa ihmiset, jotka todella kuvittelee ettei Suomessa ole kymmeniä tuhansia missien näköisiä naisia, jotka äänestivät PS.
Mistähän nämä provot edes lähtee, joku vihreä yritti ninjamarkkinoida ja saada PS äänestäjän muuttamaan vihreisiin pillun saamisen takia. HA!
Kuule, newsflash: kuumia PS naisia riittää ERITTÄIN PALJON.
No häpeääkö ne sitä kun eivät lähde ehdokkaiksi eivätkä olleet vaalikampanjassa mukana? Miksi ne ei tule esiin?
Huh? Miksi niiden pitäisi tulla millään lailla esiin? Oletko sinä tullut "esiin" omasta äänestyksestäsi jotenkin? Tai ylipäätänsä suurin osa suomalaisista, ovatko he tulleet esiin jotenkin?
Eiköhän Suomessa ole vaalisalaisuus, harva sitä mainostaa millään muotoa. Onko jokaisen naisen somessa mukamas kerrottuna ketä he äänestivät näissä vaaleissa? Voin sanoa että ei ole. Täten todennäköisyys että he äänestivät PS on kova, koska PS oli 0.2% vaille Suomen suurin ja eniten ääniä saanut puolue. Joten pelkät todennäköisyydet ovat puolella.
Et nyt ymmärrä. Kaikista muista puolueista löytyy sankoin joukoin myös nuoria kauniita naisia niin kunta- kuin eduskuntavaaleissakin ja myös kampanjajoukoista. Miksi persuissa näitä ei näe, jos niitä kuitenkin kannattajakunnassa on?
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen, suvaitsevainen, avarakatseinen sinkkunainen pk-seudulta. Äänestän persuja. Suurin osa ystävistäni äänestää vihreitä. Etsin elämänkumppania tosissani, olen iloinen, empaattinen ja positiivinen nainen. Tosin eronnut, lapsiakin siunaantunut ja olen luultavasti vanhempi kuin ap.
Kun yleensä suvaitsevainen ja persujen kannattaja ei sovi yhteen, niin kerrotko miksi persuja äänestät?
Jenkeissä on paljon matalasti koulutettuja maaseutunaisia, jotka kannattaa Trumppia. Suomessa ei ole matalasti koulutettuja nuoria naisia ylipäätään, siksi ei oikein löydy PS:n kannattajia. PS:n kannattajakunnassa leimallista on miesvaltaisuus (yli 70 %), ja kannattajissa on muihin verrattuna pienin osuus korkeakoulutettuja. Siksi nuoria persunaisia on niin vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ainakin on tärkeää tietää, jos potentiaalinen tuleva kumppani äänestäisi tai kannattaisi puoluetta, jolla on täysin päinvastaiset arvot kuin itselläni. Jos käytetään trendikästä sanaa arvopohja, niin persuja äänestävällä on niin erilainen arvopohja kuin minulla, että sellaisen ihmisen kanssa en halua jakaa aikaani enkä varsinkaan pitkällä tähtäimellä jakaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin saataisiin.
S24 treffeillä, Okcupid sekä muistaakseni Happypancakessa ilmoitetaan poliittinen suuntaus profiilissa.
Joo, mutta ei ole mikään pakko. Sen voi jättää tyhjäksi.
Politiikasta jauhaminen... taas yksi syy lisää miksi syntyvyys on niin alhaista.
Vierailija kirjoitti:
Ole ovela sano että vihreät arvot ovat lähellä sydäntäsi,mutta ensitreffeillä äiti on sanonut että saa vaan panna kakkoseen.Kerrot sitten aamulla että olet perussuomalainen.
Sen persuuden huomaa jo tuosta kommentista...
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole äänestyskäyttäymisestä vaan arvo- ja näkemyseroista.
Minulla ei olisi sinun kanssasi juuri mitään yhteistä, jolle suhdetta rakentaa, joten miksi turhaan lähtisin treffeillekään?
Ehkäpä ennakkoluuloisuus toimisi sitovana liimana?