Miks mulle ei suoda rakasta?
Kommentit (20)
Samaa kysyn itseltäni lähes joka päivä.
Huomattavan ylipainoinen tai paska luonne. Turha laittaa nuolta alas koska nämä ovat ne syyt yleensä.
Miettikääpä jos ap olisikin mies. Mikä haukkuminen siitä alkaisi heti (ne i-sanat ja muut).
Joten kiitä onneasi ap että olet nainen niin pystyt kysymään tällaisia.
Tuskinpa kenellekään tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ihan normaali nainen saa satoja matcheja viikossa.
No, minkä oletat olevan syynä tähän, ap?
Kyllä silloin pitää vilkaista peiliin, ainakin jo on nainen, suomessa on nuoria miehiä tilastokeskuksen mukaan yli 100 000 enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Miehiä on siis valtavasti joille ei sitä omaa rakasta ole olemassakaan, naisia sen sijaan ei ole ainuttakaan jolle ei miestä ole olemassa.
Suuri kysymys on mitä noille täydellisen tarpeettomille ylijäämämiehille pitäisi tehdä, vähintäänkin eutanasia pitäisi sallia, poistaisi paljon erittäin vakavia ongelmia mitä tuosta valtavasta miesten ylijäämästä seuraa yhteikunnalle ja erityiseti noille miehille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ihan normaali nainen saa satoja matcheja viikossa.
Tämä on ihan totta. Oli kaverina 50+ tavis nainen ja oli tekemässä profiilia Tinderiin ja sanoin että ei kannata ottaa niitä tykkäyksiä vakavasti kun pelkkä musta ruutukin saa satoja tykkäyksiä, kunhan profiilissa lukee nainen. Menikö pari päivää niin tykkäyksiä oli 99+. Ihan kehui ja näytti miten paljon tykkäyksiä, en kehannut sanoa siihen enää mitään
Vierailija kirjoitti:
Oot ruma
Aika tavis. En ny mikään ruusu kuitenkaan. Mutta kyllä niitä rumemmillekin suodaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavan ylipainoinen tai paska luonne. Turha laittaa nuolta alas koska nämä ovat ne syyt yleensä.
Ei kumpikaan noista.
Kuvitelkaa sitä sotkua jos miehiä jatkuvasti "tulee" ovista ja ikkunoista!
Vierailija kirjoitti:
No, minkä oletat olevan syynä tähän, ap?
En oikeasti ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Oot ruma tai vanha.
Vähän vanha kyllä. Mutta kyllä mua vanhemmakin kaverit pariutuvat.
No ei kai auta kun olla edelleen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Niin täälläkin toitotetaan.
Rakasta itse. Etsi sopiva kohde. Kuka ei kiellä sitä tekemästä.
Samaa mietin itse päivittäin. Elättelen toiveita että alkaisin nyt vuoden sisään seurustelemaan sillä 6-vuotiaana pussasin ekan kerran pojan kanssa. 16-vuotiaana ensisuudelma. 26-vuotiaana neitsyyden menetys. Josko nyt 36-vuotiaana eka seurustelusuhde?
Nainen kyllä saa miehen helposti jos haluaa. Mutta nainen haluaa aina sen komeimman miehen joka onkin sitten joku pettäjä pahis mies joka kohtelee naista huonosti. Ei kelpaa kiltit miehet naisille koska kiltit miehet ei ole komeita ja pitkiä.
Oot ruma