Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on creepyintä, mitä tuntematon ihminen on tehnyt läheisyydessäsi?

Vierailija
05.05.2019 |

Pidetään ketju asiallisena, joten selvät ahdistelujutut ja rikolliset jutut pois ketjusta. Creepyllä tarkoitan nimittäin jotain, joka ei varsinaisesti ole kiellettyä mutta outoa, ahdistavaa tms. siltikin.

Mikä siis on creepyintä, mitä tuntematon kanssaihminen on tehnyt sinulle tai sinun läheisyydessäsi?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan omalla lapsuusmuistollani, eli kerran kesäleirillä jonossa seisoessa takanani ollut lapsi alkoi syödä hiuksiani.

Vierailija
2/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai näitä paljonkin, mutta joskus teininä bussissa muutama penkki edempänä istui pari suunnilleen saman ikäistä tyttöä ja heidän edessään jokusen vuoden vanhempi nuori mies. Ihan normaali matka, missä mikään ei kiinnittänyt huomiota (eli tytöt ei häiriköineet tms.) kun yhtäkkiä tämä mies kääntyi ympäri ja sylki tyttöjä naamaan. Tytöt poistuivat paniikissa seuraavalla pysäkillä, enkä itsekään osannut, tai uskaltanut reagoida. Tämä oli aikana ennen kännyköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt anglismeja vaikka sanoille on suomalaisetkin vastineet.

Vierailija
4/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetänyt crackia, jonka jälkeen osoitti minua käsiaseella. Eksyin vähän vahingossa tuohon tilanteeseen. En ole koskaan käyttänyt huumeita.

Vierailija
5/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, milloin tämä CREEPYN hokeminen loppuu? Onko täällä heikkolahjaiset kirjoittelemassa jatkuvasti kun ei ole tiedossa, että creepy on ENGLANTIA ja suomalainen vastine on KARMIVA/pelottava/kammottava jne.

EI OLE VAIKEAA TAJUTA TÄTÄ.

Koko ajan tulee näitä aloituksia, creepy sitä, creepy tätä.

Kyllä on suomalainen koululaitos pilalla kun porukka on näin vajaata.

Vierailija
6/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin teininä yöjuoksulta, joku sekopää juoksi minua vastaan hiljaista tietä leipäveitsi kädessä. Näki minut, pysähtyi tuijottamaan ja tuli hiukan kohti, mutta nopeasti jatkoi juoksua tietä risteävää polkua. Toinen mies juoksi sen tyypin perässä.

Vierailija
7/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hyvin kummallista oli se, kun Pariisissa edessäni käveli kaksi nuorta tyttöä, joista toisella oli kokismuki kädessä. Vastaan tuli huomiotaherättävän pitkä tummaihoinen nuori mies ja vain nappasi ohikulkiessa mukin tytön kädestä ja jatkoi harppomistaan juoden kähveltämäänsä kokista.

Vierailija
8/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pankkiautomaatilla nostamassa rahaa, kun yhtäkkiä jostain ilmestyi närkästynyt vanha mies joka huusi minulle "päähänpotkittuja koko kylä täys!" muutaman kerran. En oikein tiedä, haukkuiko hän minua vai mitä ihmettä, taisi alkoholilla olla osuutta asiaan.

Vierailija
9/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestänyt Vihreitä.

Vierailija
10/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkenyt. Iljettävä ja ällöttävä tapa, joka on turhan monen tupakoijan ja nuorten suosikki.

Vierailija
11/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, milloin tämä CREEPYN hokeminen loppuu? Onko täällä heikkolahjaiset kirjoittelemassa jatkuvasti kun ei ole tiedossa, että creepy on ENGLANTIA ja suomalainen vastine on KARMIVA/pelottava/kammottava jne.

"Karmiva" ei mielestäni tavoita samaa kuin creepy. Karmivassa on kielteinen lataus, vaikka creepyt tyypit eivät varsinaisesti ole ilkeitä tai pahoja.

Vierailija
12/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kyllähän niitä tilanteita tulee, kun ei istu neljän seinän sisällä koko nuoruuttaan. Nuorempana liftattiin kavereiden kanssa ja olen yksinkin liftannut.

Vaikka olen tavannut pelottavia ihmisiä, olen tavannut myös ihan uskomattomia tyyppejä.

Mulla on aika hurjat vanhemmat, kun ovat päästäneet mut joka paikkaan! Ja jopa vielä kannustaneet menemään. Oikeasti luulen, että jos lapselle tapahtuu jotain, se on paljon kipeämpää vanhemmille.

Vierailija
13/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karmiva" ei mielestäni tavoita samaa kuin creepy. Karmivassa on kielteinen lataus, vaikka creepyt tyypit eivät varsinaisesti ole ilkeitä tai pahoja.

Siis et ole tosissasi?

Kuulostat joltain himosomettavalta teiniltä, jolle siisteintä on päästä Nykkiin ja jolle enkku on paras kieli koska "se ei vaan oo sama suomeks."

ON SE. Sinä olet suomalainen ja suomi on sinun kielesi, miksi yrität larpata jotain muuta? Jos karmiva ei kelpaa, sitten ehkä outo tai jokin muu. Joka tapauksessa suomi on maailman rikkaimpia kieliä, on se ihmeellistä jos ei omalla kielellään tiedä, miten kuvata asioita. Mene takaisin opiskelemaan ja lue kirjoja.

Vierailija
14/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena isovanhempieni kanssa torilla ja joku keski-ikäinen mies tuli seisomaan taakseni ja hipelöi hiuksiani. Poistuin säikähtäneenä tilanteesta pois ja ukko jatkoi matkaansa.

Vierailija
15/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, kyllähän niitä tilanteita tulee, kun ei istu neljän seinän sisällä koko nuoruuttaan. Nuorempana liftattiin kavereiden kanssa ja olen yksinkin liftannut.

Vaikka olen tavannut pelottavia ihmisiä, olen tavannut myös ihan uskomattomia tyyppejä.

Mulla on aika hurjat vanhemmat, kun ovat päästäneet mut joka paikkaan! Ja jopa vielä kannustaneet menemään. Oikeasti luulen, että jos lapselle tapahtuu jotain, se on paljon kipeämpää vanhemmille.

Wut.

Vierailija
16/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 24-vuotias ja odotin keskellä päivää bussia. Yhtäkkiä epäsiistin näköinen nuori mies tuli kohteliaalla äänellä kysymään minulta olenko koskematon 🤢

Vierailija
17/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Venetsiassa Pyhän Markuksen aukiolla. Olin aivan he...tin janoissani, oli tosi kuuma päivä ja paljon kävelyä. Asetuin pikkuisen kaupan edessä kiertelevän jonon hännille. Jono oli tuskaisen pitkä ja liikkui hitaast, hyvin hitaasti. Viimein sain ostettua ylihintaisen SevenUp-tölkin. Tulin kaupasta ulos, pösäytin purkin auki. Yli lentänyt pulu sonti suoraan siitä tölkin reiästä tölkkiini.

Vierailija
18/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhammat, jotka ylisuojelevat lastaan, kasvattavat pelkääjän. Näitä on tuttavapiirissäkin, lasta kokoajan varoitellaan jostain. Eihän lapsi lopulta uskalla tehdä enää mitään.

Tavallaan olen kiitollinen siitä, että todellakin olen päässyt menemään ja kokemaan nuorempana. Sitä vain ajatteli, että ei mulle nyt tapahdu mitään, mä olen tälläinen amatsooni :)

Vierailija
19/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin  kiertelemässä torilla rattaiden kanssa ja katselin jotain hattuja, kun äkkiä joku silitti hiuksiani takaapäin. Pyörähdin säikähtäneenä ympäri ja siinä oli karmivasti hymyilevä epäsiisti mies.

Vierailija
20/88 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sairaaksi mennyt tämä suomalaisten oman kielen vihaaminen.

Creepyä, shittiä, bullying, oh my god! Jos ei oma kieli suju, puhukaa sitten ihan rehellisesti pelkkää englantia. Kielten sotkeminen viestii kyllä heikkolahjaisuudesta ja valkoroskaisuudesta.