MINKÄLAINEN ihminen ei ole facebookissa?
Ekaa kertaa tuli tällainen vastaan. Ei ole facebookissa tämä eilisillan treffi, minkälainen ihminen ei ole facebookissa?
Kommentit (85)
Ymmärrän kyllä jos joku ei ole facebookissa mutta en sitä että nämä facebookittomat kuvittelee olevansa jotenkin parempia. "joo en oo mulla on elämä ja kaffittelen kavereiden kans oikeesti ja en ole amerikkalaisen asiakas ja olen parempi kuin sinä jee"
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla elämä on täyttä, ystävyyssuhteet hoidetaan kasvokkain tapaamisella ja pitkillä puheluilla. Sellaisella, jolla ei ole tarvetta valehdella elämästään ja joka syö ruokansa, ei jaa siitä kuvia faceen. Sellaisella, joka menee ravintolaan keskustelemaan ystäviensä ja perheensä kanssa, ei kuvaamaan ruoka-annostaan. Oikealla ihmisellä.
Minä olen facebookissa ja olen ihan oikea ihminen, joten haista sinä **ttu.
Vierailija kirjoitti:
Al-Taeenkaan ei olisi kannattanut olla Facebookissa.
Ja sinä kirjoitat Facebookiin päivästä toiseen vain tämän yhden ja saman lauseen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä jos joku ei ole facebookissa mutta en sitä että nämä facebookittomat kuvittelee olevansa jotenkin parempia. "joo en oo mulla on elämä ja kaffittelen kavereiden kans oikeesti ja en ole amerikkalaisen asiakas ja olen parempi kuin sinä jee"
Jotkut vaan tekee parempia päätöksiä kuin toiset. Turha siitä on suuttua.
Täällä myös yksi joka ei ole koskaan ollut Facebookissa. 39v., kolme lasta, kaupallinen korkeakoulutus, naimisissa, laaja ystäväpiiri ja vilkas sosiaalinen elämä. Aika tavallinen olen mielestäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla elämä on täyttä, ystävyyssuhteet hoidetaan kasvokkain tapaamisella ja pitkillä puheluilla. Sellaisella, jolla ei ole tarvetta valehdella elämästään ja joka syö ruokansa, ei jaa siitä kuvia faceen. Sellaisella, joka menee ravintolaan keskustelemaan ystäviensä ja perheensä kanssa, ei kuvaamaan ruoka-annostaan. Oikealla ihmisellä.
Minä olen facebookissa ja olen ihan oikea ihminen, joten haista sinä **ttu.
Kaltaisesi sivistymätön typerää kirosanaa hokeva moukka varmasti on facessa. Olet erinomainen esimerkki facen käyttäjästä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Facebookin menestystä selittää ennenkaikkea AP:n kaltaisten ihmisten syyllistävä asenne.
Joskus tuntuu, että näille syyllistäjille maksetaan, että saisivat hölmöjä jymäytettyä.
Normaalia elämää elävä ihminen ei tarvitse mitään juorupiirejö ympärilleen.
'Ihminen' on itsestäänselvyys, Facebook ei.
Minä 50v nainen. En ole vaan keksinyt yhtään syytä liittyä, mutta muutama harrastusryhmäni siellä on ja he koko ajan painostavat, että liity nyt, otetaan sut sitten sinne suljettuun ryhmään. Ei vaan jaksaisi..
Zuck on itse sanonut että Facebookin käyttäjät ovat "dumb f**ks". Minkälaisen yrityksen johtaja sanoo näin asiakkaistaan?
Eihän Facebookin puute tarkoita ettei käyttäisi sosmediaa tai olisi tosi läsnä livetapaamisissa. Olen 26 v.ja en keksi yhtäkään syytä sinne liittyä. Käytän kyllä instagramia ja whatsappia.
Vierailija kirjoitti:
Al-Taeenkaan ei olisi kannattanut olla Facebookissa.
Olihan tuo ironista, että kirjoitteli rumia juutalaisista juutalaisomisteiselle alustalle ja juutalaislehti julkisti asian.
Tämmönen, minä: viisikymppinen yrittäjänainen, perheellinen, vähän introvertti, mutta muutama hyvä ystävä on. Paljon harrastuksia (monenlaista liikuntaa, käsitöitä, askartelua, opiskelua, puutarhanhoitoa, lukemista...) ja vähän olen tällä koneella. Olin aikoinaan vähän aikaa facessa, mutta ei ollut mun juttu ollenkaan. Ystäväpyyntöjä tuli ihmisiltä jotka hädintuskin tunsin, ymmärrän, jos haluaa facen kautta pitää yhteyttä vaikka sukulaisiin, jotka asuvat kaukana tai yritystoiminnan takia, mutta muuten on vähän vaikea sitä ymmärtää. Miten ihmisillä on edes aikaa selailla facea, eikö ole muuta tekemistä?
Olen nelikymppinen nainen, töissäkäyvä ja perheenäiti. Oikeassa elämässä olen tarkka omista rajoistani ja olisi näinollen omituista jakaa henkilökohtaisuuksia verkossa puolivieraille. Viihdyn yksin tai perheeni kanssa joten edelleen olisi kummallista jos facessa olisi "laaja ystäväpiiri". Lisäksi olisi todella ahdistavaa jos joutuisin lähettämään ja vastaanottamaan työkavereilta, naapureilta tms kaveripyyntöjä. Saa pitää omituisena tämän takia, mutta tällainen olen, muu olisi teeskentelyä.
Olisko kyseessä kutakuinkin järkevä, itsetietoinen, muista riippumaton, joskus jopa tekniset riskit tiedostava tai muuten vain NORMAALI ihminen? Siis sellainen harvinaisuus, joka voi elää ilman someksi kutsuttua paskanjauhanta turhaketta. Kukaan ei oikeasti ole koskaan hyötynyt koko keksinnötä kuin sen alulle panija, eli Zuckerberg. Te kaikki muut olette vain iloisia siitä, että omakehu ja narsismi saa kukoistaa yli netin rajojen. Kyseessä on turha ja jopa täysin sairas keksintö.
Älykkäimmät eivät ole fakebookissa
Olin ennen, mutten jaksanut sitä tyyliä siellä. Olen lisäksi siitä omituinen, että vatvoin niitä julkaisujani siellä, enkä tykännyt minkäänlaisesta avautumisestani enää vähän ajan kuluttua.
Mieheni ei myöskään ole siellä, ei myöskään moni sukulaiseni tai ystäväni. Kohta ollaan varmaan tosi trendikkäitä, kun julkiset avautumiset muuttuvat epämuodikkaiksi ;-)