Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lava art, kokemuksia?

Vierailija
05.05.2019 |

Onko kukaan tilannut tätä ihme meikkivoidetta? Mainos tulee jatkuvasti vastaan mutta mitään arvioita tm.ei löydy ainakaan suomeksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko täältä mitään! Itse tappelen juuri tilauksen perumisesta kun en huomannut sopimusehdoista, että jatkotilaus tulee joka kuukausi automaattisesti jos tilausta ei itse lopeta. Nyt jo maksumuistutuksia tullut postissa. 

Vierailija
42/43 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ette muka ole huomanneet tuota jatkotilausta, sehän selvästi kerrotaan ja vielä muistuttavat ennen seuraavaa lähetystä sähköpostissa että pian lähtee uusi paketti jonka voi vielä peruuttaa tai värin vaihtaa toiseen, itsellä peruuttaminen toiminut hyvin ihan lähettämällä sähköpostia. Tuote on toiminut omalla pintakuivalla ihollani tosi hyvin ja olensaanut tasaisen luonnollisen lopputuloksen. Harmi vain että purkissa on niin vähän ainetta ja hinta siihennähden on aika korkea. Oma ihoni on "tökötistä" tykännyt ja aika riittoisaakin on kun käyttää säästeliäästi. Hyviä kokemuksia mulla, ainiin asiakaspalvelu ei toimi Suomeksi vaan englannilla vastailevat mutta peruutus ja värinvaihto onnistui ihan suomenkielellä kun kirjoitin 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän huonoa asiakaspalvelua! En tiennyt että olin ensimmäisen tilauksen kohdalla hyväksynyt jatkuvan tilauksen?? Laitoin heti sähköpostia että haluan peruuttaa kaikki tilaukset. He eivät peruuttaneet kuitenkaan tätä toimitusta vaan lähettivät tuotteet. Sain sovittua että palautan tuotteen kun se saapuu. Tässä kävi niin että en ikinä saanut mitään tuotetta vaan heidän toimitus oli epäonnistunut ja silti he laskuttavat minulta palautuskulua vaikken ole palautusta tehnytkään.

Tuotekaan ei eroa mitenkään normi markettien tuotteista. Laittaessa on hyvä mutta nopeasti menee laikukkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi