Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lava art, kokemuksia?

Vierailija
05.05.2019 |

Onko kukaan tilannut tätä ihme meikkivoidetta? Mainos tulee jatkuvasti vastaan mutta mitään arvioita tm.ei löydy ainakaan suomeksi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/43 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin "mainoksen ansaan" (spf 50 ja hyvä peittävyys vetosivat) ja odotan nyt tilaustani saapuvaksi. Ihmettelen vain ettei sitä ole vielä edes lähetetty vaikka kyseessä on vain pieni purkki. Jännityksellä odotan tuleeko paketti ollenkaan ja vastaako tuote odotuksia jos tulee... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös tietää enemmän tästä tuotteesta 😊

Vierailija
4/43 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin noin viikko 2 sitten ja nyt tuli ja mulle ainakin toiminut. Puuteria ei tarvita, pysyy hyvin ja aika sopiva värikin iholle talven jälkeen :) kesällä ehkä uskaltaa ottaa astetta tummemman!

Vierailija
5/43 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tuli suht nopsasti, ehkä viikossa. Maksoin Klarnalla. Parin päivän kokemuksen jälkeen olen tyytyväinen, peittää hyvin kirjavan ihoni. Ja jättää terveen "hehkun/kiillon". Koko päivän kestävyydestä en vielä tiedä.

Vierailija
6/43 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nää vaan muistuttaa erehdyttävästi korealaisen Missha brändin cushion meikkivoiteita...noi peitevoiteetkin aivan saman oloisia.

Kantsii käydä kurkkaan ibuybeauti sivusto.

Oon tuolta paljon tilannut ja hyvin toimii😊.

Missha ei myöskään testaa eläimillä.

Ja hinnat... No, n. 10,00 euroa samainen cushion voide. Sisään saa ostaa täytön n. 6,00 euroa.

Voisin melkein lyödä vetoa, että sama tuote, mutta kalliimmassa purkissa.

Vierailija
7/43 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti vielä tarkentaa, että purkin mukana tulee siis itse meikkivoide ja tuon täytön voit ostaa sitten meikkivoiteen loputtua😊.

Joo ja en saa mitään rahaa, kosmetiikkaa ym tästä.

Aattelin vaan kertoo edullisemmasta vaihtoehdosta.

Vierailija
8/43 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa peruuttaa jatkotilaus ekan tilauksen jälkeen! 30 päivää aikaa tehdä peruutus, muuten seuraava tilaus tulee kuukauden päästä ja hintaa 58€!

Vierailija
9/43 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnu kirjoitti:

Musta nää vaan muistuttaa erehdyttävästi korealaisen Missha brändin cushion meikkivoiteita... 

-etenkin kun Lava Artin paketissa lukee "made in Korea"  :) 

Vierailija
10/43 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 26.5 tuotteen ja nyt 11.6 tuote ei ole saapunut edes suomeen.

Olen huolissani, onko minua huijattu.

Klarnan eräpäivä olisi ollut 10.6, mutt sain lisäaikaa 10 päivää. Joudunko siis maksamaan tuotteen ilman että olen saanut tuotetta

Vierailija
11/43 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteen ja tilaus meni väärään kaupunkiin, kirjoitin postiin, että lähettäisivät sen kotikaupunkiini, posti ei vastanut kahteen sähköpostiini, joten en mennyt hakemaan tuotetta toiseen kaupunkiin ja paketti lähetettiin takaisin Lava artiin. Nyt taistelen vieläkin Lava Artin kanssa. Minun pitäisi maksaa tuote joka tapauksessa otanko sen tai en ja jos haluan että lähettävät tuotteen minulle, niin joudun maksamaan lisäksi 16 euron postimaksun 😡 Olkaa varovaisia tämän firman kanssa!

Vierailija
12/43 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erittäin pitkä miinus tälle firmalle  tilasin tuotteen 15.05.2019 mutta ei mitään kuulunut aloin kyselemään 12.06.2019 tilauksen perään kun klaarnalta tuli jo laskukin maksettavaksi peruutin myös saman tien tilauksen useampaan kertaankin mutta he lähettivät tuotteen väittäen että posti olisi sen aiemmin hukannut vaikka minulle ei sähköpostiin tullut heidän lupaamansa seurantakoodia nyt he eivät huoli pakettia takaisin vaikka ovat sen lähettäneet postiin vaan sanovat että on joka tapauksessa maksettava vaikka heillä on 30 pvm palautusoikeus jos tuote on avaamaton en missään tapauksessa suosittele tilaamaan tältä firmalta mitään niin ja nyt oli 21.06.2019 lähetetty seurantakoodi sähköpostiin niin ja he eivät myöskään keskustele mitään suomeksi 

Vierailija
13/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin - itse en tätä huomannut ja nyt olen pakotettu maksamaan jatkotilauksen. 

Vierailija
14/43 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ensimmäisen tuotteen toimitus kesti niin kauan, että postissa olikin sitten kaksi pakettia odottamassa (alkuperäinen tilaus ja jatkotilaus). En ollut tilausta tehdessäni ollenkaan tajunnut, että tuotteen ostamalla sitoudun samalla jatkotilauksiin. Lähetin viestejä asiakaspalveluun, mutta kommentoivat ainoastaan englanniksi. Pitkän jankkaamisen jälkeen lupasivat katkaista tilaukseni... toivon ainakin, että peruutus onnistui, eivätkä enää lähetä lisää tuotteita ja laskuja Klarnalle.

Ärsyttäviä tällaiset firmat. Tuote ei mikään ihmeellinen ole. Siis ihan perus meikkivoide. Parempiakin minulla on ollut.

Vierailija
15/43 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei miten voi perua tilauksen kun ei ole numero mihin soittaa

Vierailija
16/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnu kirjoitti:

Musta nää vaan muistuttaa erehdyttävästi korealaisen Missha brändin cushion meikkivoiteita...noi peitevoiteetkin aivan saman oloisia.

Kantsii käydä kurkkaan ibuybeauti sivusto.

Oon tuolta paljon tilannut ja hyvin toimii😊.

Missha ei myöskään testaa eläimillä.

Ja hinnat... No, n. 10,00 euroa samainen cushion voide. Sisään saa ostaa täytön n. 6,00 euroa.

Voisin melkein lyödä vetoa, että sama tuote, mutta kalliimmassa purkissa.

Kiinnostuin tästä Misshasta kovin, mutta jännittää tuo tilaaminen ibuybeautilta - en ole koskaan tilannut. Tuleeko siihen jotain isompia lähetys- tai tullikuluja tms.?! Katsoin nopeasti, että jos yli 50 tilaa, ovat lähetyskulut vain 2,50 - voiko pitää paikkaansa? Vai onko Suomeen enemmän? Onko kokemuksia?

Vierailija
17/43 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, älkää missään tapauksessa menkö tilaamaan tätä tuotetta. Itseltäkin jäi se pieni printti lopusta lukematta ja pianhan tulikin jo uusi tilaus ja uusi lasku, jota ei ole mahdollista reklamoida (tarkistin pankista). Lisäksi englanninkielinen asiakaspalvelija oli täysin asiaton kun hänen kanssaan koitin asiasta keskustella ja syytti minua huonosta käytöksestä. 😆 Että näin.

Vierailija
18/43 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään tapauksessa tilatko La Artista mitään. Tuote ei ole hyvä ja jos et huomaa että tuote on jatkuva niin lähettävät lisää tuotetta 2prkia hinta 58€ ja palautus maksaa maltaita ja eivat anna koko palautus osotetta en tajua miten menin tähän halpaan. Olkaa varovaisia firman kanssa EN suosittele missään tapsuksessa.

Vierailija
19/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Älkää ostako näiltä mitään. Mielestäni tämä on vilpillinen firma. Olen joutunut maksamaan jo yht. N. 180 € tuotteista ja palautusmaksuja sekä muistutusmaksuja.

Eivät kuulema palauta rahoja palautetuista tuotteista. Yhtään heidän tuotettaan minulla ei siis ole eikä ne minulle sovellu.

Asiakaspalvelijat tosiaan kommunikoivat Englanniksi ja osaavat olla mittään tietämättömiä.

Vierailija
20/43 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minullakin erittäin huonot kokemukset tästä kaupasta kun piti maksaa noutamasta tuotteesta. Ja lisäksi tuotte on epälaadukas, valmistettu iholle ja luonnolle haitallisista materiaaleista

esim. titanium dioxide, 4-methylbenzylidene camphor, ethylhexyl methoxycinnamate - aiheuttaa syöpä, ihon ikääntymistä, häiritsee hormonitasapainoa

dimetikone - kuivattaa ihoa

propylene glycol - aiheuttaa allergiaa, ihottumaa, maksan toimintahäiriöitä. Käytetään yleensä teollisuudessa

UV filtterit - nopeuttaa syöpäsolujen jakautumista, heikentynyt kilpirauhasen toimintaa

hexyl laurate on valmistettu palmuöljystä. Me kaikki tiedämme, että tämä johtaa valtavien trooppisten metsien leikkaamiseen ja istuttamiseen kannattaviin palmuihin

En  todella suosittele kenellekään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä