Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lava art, kokemuksia?

Vierailija
05.05.2019 |

Onko kukaan tilannut tätä ihme meikkivoidetta? Mainos tulee jatkuvasti vastaan mutta mitään arvioita tm.ei löydy ainakaan suomeksi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, halunnut kirjoittaa että piti maksaa noutamatta jätetystä paketista. Mutta kun olen todella suuttunut tapahtuneesta...

Vierailija
22/43 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ,EI, Ei missään nimessä kannata lähteä tämän firman tuotteita kokeilemaan.!

Tästä firmasta ei nimittäin pääse eroon ja automaattinen toimitus jää rullaa, jos edes tiesit siitä!?.

Palautin 2 erän tuotteet ja taistelin laskusta ja nyt maksoin tuotteet Klarnalle joita en edes koskaan vastaanottanut 58€.!

Nyt on epäselvää vielä, miten tästä sotkusta pääsee kokonaan irti, omat firman sivut ei sitä kerro.

Huijausta täysin, päättävät puolestasi.

EI koskaan tälläisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen! Loppu tuollaiselle firmalle!

Vierailija
24/43 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset, tuntuu ettå pakkottavat ostamaan. Melkein mahdottomalta tuntuu peruminen. Itsellä vieläkin asia kesken, en hakenut postista kun muuten ei voinut perua. Ei tuote ole mikään hyvätuote, ei peitä hyvin. Myrkkyllisiä aineita sisältää ja aiheuttaa minulle ainakin iholle kuivuutta. En siis voi käyttää. Outoa käytöstä firmalta. Ihme ettei kuluttajalla ole kunnon oikeuksia.

Vierailija
25/43 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako ei hyvä tuote pakkotilaukselta tuntuu.Peruminen tuntuu mahdottomalta joudut maksamaan vaikka et hakenutkaan tuotetta postista. Olen valittanut kuluttajaasiamihelle

Vierailija
26/43 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä outoa että tähän firmaan ei päde postimyyntilaki,olen kyllä jo valittanut kuluttaja-asiamiehelle .Huono tuote ei peitä hyvin punakkaa ihoa,saisi mättää koko purkin ja minulla suomalainen iho tavallinen punakka. Vähän on voidetta koko rasiassa.perua ei sitä lähetystä ei sit millään meinaa saada.Huijausta,ovela bisnes.

Vierailija
27/43 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä outoa että tähän firmaan ei päde postimyyntilaki,olen kyllä jo valittanut kuluttaja-asiamiehelle .Huono tuote ei peitä hyvin punakkaa ihoa,saisi mättää koko purkin ja minulla suomalainen iho tavallinen punakka. Vähän on voidetta koko rasiassa.perua ei sitä lähetystä ei sit millään meinaa saada.Huijausta,ovela bisnes.

Vierailija
28/43 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nyt minulle tulossa,pitää maksaa se 58€,vaikka en hakenut koko tuotetta postista ja palautunut firmalle.Laiton sähköpostia että posti palauttaa paketin teille takaisin,siis ilmoitin firmalle ja silti näyttää että joudun maksamaan vaikka tavaraa ei ole ja jos haluan sen takaisin joudun siintäkin maksamaan erikseen takaisin lähetyksestäkin.Miten tälläistä voi olla ja monelle käynyt.

Vierailija
29/43 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä outoa että tähän firmaan ei päde postimyyntilaki,olen kyllä jo valittanut kuluttaja-asiamiehelle .Huono tuote ei peitä hyvin punakkaa ihoa,saisi mättää koko purkin ja minulla suomalainen iho tavallinen punakka. Vähän on voidetta koko rasiassa.perua ei sitä lähetystä ei sit millään meinaa saada.Huijausta,ovela bisnes.^

Vierailija
30/43 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu valittakaa jokainen sinne kuluttaja asiamiehelle niin eiköhän jo ihmettele asiaa ja alkaisi tutkia firmaa.

Vierailija
31/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesällä ja tulin tietoiseksi vasta myöhemmin , että on kestotilaus !!! Tein irtisanomisilmoituksen Lava  Artille ( löytyy siitä tilausvahvistuksesta miten tehdään )  enkä hakenut tuota kestotilauksesta johtuvaa tuotetta postista  . Sain riitautettua laskun enkä joutunut  tätä maksamaan . Olin yhteydessä  tästä Euroopan Kuluttajakeskukseen ja sain sieltä vastauksen , että tilaus on  harhaanjohtava.  Klarnalta tuli viesti, että asia loppuun käsitelty.  Mutta nyt sitten tuli rahdista lasku :( ja  olin  siitäkin yhteydessä Euroopan Kuluttajakeskukseen . Jos eivät mitätöi laskua , niin seuraa jatkotoimenpiteitä kyseistä yritystä vastaan . Tämä kaikille  "huijatuksi " joutuneille tiedoksi .  

Vierailija
32/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pätee postimyyntilaki  , koska sivut ovat suomeksi näin sanottiin Euroopan Kuluttajakeskuksesta 

Vierailija
33/43 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako missään nimessä mitään tältä firmalta!! Tilasin tuotteen joka tuli miltei 2 kuukautta myöhässä, perustelivat rahtiongelmilla.

Kun sitten sain meikkivoiteen niin samalla tuli jo uusi meikkivoide (laskutkin saapuivat ennen tuotetta) Allergisen reaktion vuoksi palautin heti heidän toisen lähetyksen/ meikkivoiteen, en edes avannut pakettia. Nyt lähettivät paketin sen uudestaan , vaikka olen perunut tilauksen.

Tein aika ison työn että edes löysin palautusosoitteen tälle firmalle, suomenkielellä ei palvella ollenkaan. Huijaus firma! Toivottavasti pääsen eroon tästä, toden näköisesti en ilman taistelua.

Vierailija
34/43 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin tilaamaan instagram mainoksen pohjalta. Minulle tuote on itsessään todella hyvä, peittää couperosan erinomaisesti, pysyy rasvoittuvalla iholla hyvin, näyttää luonnolliselta. 

MUTTA: minäkään en huomannut tuota kestotilausjuttua, että tuotteita alkaa tulemaan säännöllisesti jos ei peru. Ehti tulla 2 purkkia paljon tiheämpään tahtiin kuin mitä käytän, ja piti maksaa. Peruutin tilauksen ja minulla se onneksi onnistui ilman ongelmia, ei ole enää tuotteita tullut. En halua tuollaisia kestotilauksia mistään tuotteista, joten siksi lopetin vaikka tuote sinänsä on hyvä.

Vierailija
35/43 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on minullakin erittäin huonot kokemukset tästä kaupasta kun piti maksaa noutamasta tuotteesta. Ja lisäksi tuotte on epälaadukas, valmistettu iholle ja luonnolle haitallisista materiaaleista

esim. titanium dioxide, 4-methylbenzylidene camphor, ethylhexyl methoxycinnamate - aiheuttaa syöpä, ihon ikääntymistä, häiritsee hormonitasapainoa

dimetikone - kuivattaa ihoa

propylene glycol - aiheuttaa allergiaa, ihottumaa, maksan toimintahäiriöitä. Käytetään yleensä teollisuudessa

UV filtterit - nopeuttaa syöpäsolujen jakautumista, heikentynyt kilpirauhasen toimintaa

hexyl laurate on valmistettu palmuöljystä. Me kaikki tiedämme, että tämä johtaa valtavien trooppisten metsien leikkaamiseen ja istuttamiseen kannattaviin palmuihin

En  todella suosittele kenellekään 

Itse en suosittele tuon pakko-kestotilaussysteemin takia, mutta tuo aineosalistan haukkuminen on kyllä ihan ylihysteeristä tuubaa. Nuo kaikki on ihan tavanomaisia aineita kosmetiikassa, eikä vaarallisia ihon pinnalle käytettyinä. Huvittavinta on että laitat UV-filtteritkin aiheuttaa syöpää listalle, vaikka tosiasiassa ne eli aurinkosuoja suojaavat (iho)syövältä.

Vierailija
36/43 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lava Art on korealaisen Victor Sebastian Holst' n firma. Erehdyin myös tilaamaan instagram-mainoksen uhrina.  Voide  sitäpaitsi päinvastoin toi kaikki rypyt esiin, oli huono. 1kk päästä ekasta paketista lähettivät jo 2 (kaksi!) uutta voidetta. Kirjoittelin sähköposteja ja halusin palauttaa. Eivät kertoneet palautusosoitetta, joten löysin itse heidän nettisivulta osoitteen ja palautin siihen postimerkein varusteltuna paketin. Sitten lupasivat poistaa minut postituslistalta, etten enää saa paketteja. Klarna sen sijaan lähetti ensin 58 € laskun.  Lava Art pyysi minua maksamaan 25 € käsittely ja lähetyskuluja . Maksoin 25 €. Sen jälkeen tein nyt valituksen kuluttaja-asiamiehelle. Saas nähdä onko siitä mitään hyötyä. haukuin firman rikolliseksi. Todennäköisesti saan Klarnalta lisälaskua  tai lähettävät perintään. Järkyttävää huijausta. Korealainen tyyppi asuu luultavasti Norjassa.  Firman osoite c/o alkuinen, joka ilmeisesti se norjan osoite, tyyppi itse asuu varmaan Koreassa kirjoilla.  Laittakaa kaikki vaan valitukset kuluttaja-asiamiehelle! Netin kautta pystyy tekemään valituksen. 

Vierailija
37/43 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä tilatko tältä firmalta mitään,tilausansa, ei pääse eroon kirveelläkään .tehty valitus euroopan kuluttajakeskukseen sen toimintatavoista.Jos tolta tilaat nii ei tuu ku vaikeuksia....ÄLÄ!!!

Vierailija
38/43 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostatko. Rahastusta ja mulla eka purkki oli jo valmiiksi aivan kuiva. Sit tulikin kaksi purkkia ja sinne meni 58e. En älynnyt että tilaus on jatkuva. Kamalaa tahmeeta niskaa joka on kuin maski ois naamassa. Varmasti on spf 50 kun iho ei hengitä yhtään 😬 tahmea iljettävä naama jäi. Yak. Roskiin meni.

Vierailija
39/43 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään tapauksessa tilatko tältä yritykseltä mitään. Pakkausluettelossa olevaa sähköpostiosoitetta ei ole olemassakaan, joten tuotteita ei voi perua eikä puhelinumeroa ole lainkaan. Huijausyritys.

Vierailija
40/43 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote palautunut Lava Artille. Ovat kuitenkin vailla 63€ . Klarnan kautta. Älkää missään tapauksessa tilatko. Lakineuvonta kielsi maksamasta on huijari yritys. Klarna ei saisi tukea tällaisia petos yrityksiä. Mitähän tästä tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi