Lidlillä on joka kesä ihan huippu kesämainos!
Tänä vuonna on toi enon vene. Lidli kyllä osaa nää kesänainokset joka vuosi joku hauska.Ja ku samat näyttelijät niin se on aina niinkuin olis niiden kesän vietossa mukana.
Kommentit (17)
MInä vanha käppänä, 63v, tykkään myös Lidlin mainoksista. Ne ovat tarinoita ja erilaisia, hahmot hyviä juuri noin. Samoin tykkää vielä vanhempi käppänämieheni.
Vierailija kirjoitti:
MInä vanha käppänä, 63v, tykkään myös Lidlin mainoksista. Ne ovat tarinoita ja erilaisia, hahmot hyviä juuri noin. Samoin tykkää vielä vanhempi käppänämieheni.
Täälläkin käppänämummo (65), joka tyykkää Lidlin mainoksista.
Liekö suunnattu vanhemmille ihmiseille ;D
Täällö kans tykätään ja ikää jo 40. Ei ne minusta ole vain nuorille suunnattuja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se ei ole hyvä. Keulahahmosta on tehty liian limaisen oloinen. Sliipatun eleganttina mainoksen keulahahmo olisi parempi jossain toisessa settingissä. Nyt hänestä on tehty mauton wt hörhö. WT hörhöksi olisi voinut asuttaa jonkun erilaisen siistimmän tyypin. Nyt wt on mennyt överiksi. Pidin aikaisemmista mainoksista enemmän.
Tämä mainos sopii varmaan heidän kohderyhmälleen. Suht nuorille. Nuoriahan he vain myös työllistävät, ei meitä vanhoja käppänöitä.
Hyvähän se on että tulevaisuuden toivot saavat töitä! Ihme ajattelua.
Onko sillä pojalla merkonomin vai datanomin lakki uudessa mainoksessa?
Hmm. Mutta se asetelma "suomalainen mies tai poika on kansainvälisessä tilanteessa aina se juntti, hölmö, kömpelö". Tämä näyttäytyi etenkin viime kesän Lidlin mainossarjassa.
Nämä tuntuvat aluksu kivoilta jutuilta mutta oikeasti Lidl syyllistyy mainostensa kautta itseään toteuttavien hokemien tekemiseen.
Miksi ei koskaan suomalainen nainen tai tyttö ole kansainvälisessä asetelmassa juntti, hölmö, kömpelö (vertaa esim K -kaupan viime jouluinen mainos, jossa suomalainen äiti tarjoilee ranskalaiselle( ?) Vaihto-oppilaalle (ranskalaispojalle tietysti) simpukoita tokaisten itsevarman elegantisti: "Here, I managed to find something for you too"
Uponnee kohderyhmään maaseudun wt-väki 😁
Me ei Lidlissä asioida... Mainos on juntti, mutta saa huomioita ja se on tärkeintä.
Kesä kreisii -lause oli vuosi sitten hyvä
Eno on upea, kukahan lienee?
sen nuoren pojan huulet raollaan -herutteluilmeet lähinnä oksettavat. Muuten hauska mainos.
Jostain syystä Lidlin mainokset saa aikaan inhon väristyksiä...
Vamos a La Playa (mainoksessa väännetty praia=ranta) oli hitti joskus ysärillä. Sillä perusteella varmaan nelikymppisille suunnattu.
Mainoksen poika on tosi typerä, Vesasta tykkään 👏
Haluaisin tykätä Lidlistä mutta nämä vuosikymmenten takaisilla stereotypiolla leikittelyt saavat kaupan tuntumaan pa*kalta. Alituista mollaamista joka jättää taapusti jälkensä etenkin itseään etsiviin teinipoikiin; enkö kelpaakaan omana itsesäni maailmalla, no jään sitten uuninpankolle.
Mauton mainos. Mutta eiköhän ole ihan Lidl porukan näköinen övereine huumoreineen...
Tykkäsin niistä ensimmäisistä mainoksista, joissa perhe värjötteli sisällä mökissä ja radion sääennustus lupasi lumimyrskyä jne. Tämänvuotisen mainoksen ideaa en oikein ymmärrä.
Hauska mainos, mukaansatempaava! Ensimmäisiä kesän merkkejä on kun Lidlin mainokset alkavat pyörimään.
Onko sillä iskällä ollut aina se sama paita? Muistan nähneeni sen ennenkin.
Mainos on vuosi vuodelta surkeampi. Parina ekana vuotena oli kyllä ihan hauska. Viime vuonnakin "ja sitten gggrrrillataan huolella" oli kelpo repliikki, kaikki muu pelkkää kuraa. Mitä seuraavaksi, perheen tyttö alkaa jakaa persettä vastineeksi grilliherkuista?
Minusta se ei ole hyvä. Keulahahmosta on tehty liian limaisen oloinen. Sliipatun eleganttina mainoksen keulahahmo olisi parempi jossain toisessa settingissä. Nyt hänestä on tehty mauton wt hörhö. WT hörhöksi olisi voinut asuttaa jonkun erilaisen siistimmän tyypin. Nyt wt on mennyt överiksi. Pidin aikaisemmista mainoksista enemmän.
Tämä mainos sopii varmaan heidän kohderyhmälleen. Suht nuorille. Nuoriahan he vain myös työllistävät, ei meitä vanhoja käppänöitä.