Työpaikalla menossa show, kun osan mielestä työ on liian raskasta ja stressaavaa eikä kukaan voi jaksaa sitä.
Itse olen sitä mieltä, että työolot pääsääntöisesti ok. Erehdyin sanomaan kokouksessa, että vaikuttaahan se oma asennekin työntekoon. Nyt olen muutaman työkaverin silmätikkuna. En viihdy enää niin hyvin työyhteisössä, kun negatiivinen asenne vallannut paikan. Pomostakin puhutaan paljon pahaa, siis että on jättänyt tekemättä jotain tai ei ota valituksia todesta. Minusta esimies on ok, joten en ole noihin keskusteluihin osallistunut. Kannattaakohan minun vain lähteä ja kokeilla jotain muuta työpaikkaa? Vai onko jollain kokemusta, että ilmapiiri muuttuisi tuollaisessa tilanteessa paremmaksi? Epäilen, että nämä työkaverit, jotka eniten meteliä pitävät, eivät tule lähtemään minnekään.
Kommentit (28)
"Ihmiset ovat erilaisia ja erilaisuutta tulee ymmärtää." Tällä absoluuttisen tyhjentävällä jumalsanomalla meillä kuitataan kaikki saikuttelut ja lusmuamiset. Koska 2/3 porukasta tekee kuitenkin näiden lusmujenkin työt ilman eri korvausta niin laiva pysyy pinnalla eikä uppoa. Se taas ei missään nimessä tule kysymykseen, että lusmut laitettaisiin pihalle ja heidän palkkansa jaettaisiin tunnollisten työntekijöiden kesken.
Meillä taas maksetaan lusmuille enemmän kuin muille, koska pomo nyt on näin päättänyt.
Show must go on, jei i jeee. Tiina ottaa lääkkeen, sirpa vetää huikkaa vessan eriössää. Pomo nuolee asiakkaan ja haukkuu alaisensaa. Jee, jee, jee. On with the show... Tämä lopu koskaan, taas saikkuu hakemaan ou jee with the show...
Ja meill on perusteena toisten korkeammalle palkalle se, että on palkattu talon ulkopuolelta. Siis WTF?
Ap on varmaan mun työkaveri. Olen viime aikoina ihan tietoisesti ottanut hänestä lusmuilun mallia, niin en ole enää niin kauhean väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan mun työkaveri. Olen viime aikoina ihan tietoisesti ottanut hänestä lusmuilun mallia, niin en ole enää niin kauhean väsynyt.
Hyvä, minäkin liityn teidän jengiin. Miksi yritttää näyttää kykynsä jos esimies on sokea? Tyhmäähän se on.
Up