Mies ei halua mennä juhliin ilman minua
En ymmärrä. Miehelläni on yksi kaveri, jota hän ei halua nähdä ilman minua. Hänen kaveri kutsui lapsensa syntymäpäiville, koska mies on lapsen kummi. Minulla itselläni on jo muuta menoa, joten en pääse juhliin. Mies sanoi, että ei hän sitten lähde sinne. Sanoin, että voithan sinä sinne mennä, vaikka itse en pääse. En ymmärrä miksi ei voi lähteä. Eihän tuo kaveri edes ole minun kaveri vaan hänen.
Kommentit (48)
Ja mekö sitten tiedämme miehesi (vajaaälyiset) ajatukset?
Kysy siltä mieheltä tai anna olla.
No se on miehen ongelma eikä sinun.
Oletteko tekemisissä muuten miten? Jos ei ole kovin läheinen ystävä ja tuntuu vaikealta?
Jos ei osaa olla lapsen kanssa. Huono itsetunto ja odottaa että sinä osaat olla.
Vierailija kirjoitti:
Herttaista.
Päinvastoin. Yrittää käydä hankalaksi ja syyllistää naista siitä, että naisella on oma meno.
Uskaltaako hän muuten kulkea ulkona yksikseen? Kannattaa alkaa siedättämään näihin hankaliin tilanteisiin. Koskaan ei tiedä mitä ikävää sattuu ja joutuukin opettelemaan kylmiltään yksin toimimista.
No jos olisi toisinpäin mies olisi ajattelematon sika, joka ei ymmärrä yhtään ettei kummilapsen synttäreille voi mennä yksin
Pelkääkö mies sitä lasta? Lapsi puree? Tunkee syliin tai huutaa korvat lukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttaista.
Päinvastoin. Yrittää käydä hankalaksi ja syyllistää naista siitä, että naisella on oma meno.Miten tuo syyllistäminen ilmenee?
Sellasen spandexin olet sitte hommannu
Vierailija kirjoitti:
Sellasen spandexin olet sitte hommannu
Aivan hirveä ihminen.
Ja kaveri varmaan ajattelee, että AP ei päästä miestä juhliin xD
Päinvastoin. Yrittää käydä hankalaksi ja syyllistää naista siitä, että naisella on oma meno.
"Miten tuo syyllistäminen ilmenee?"
"Tarina" ei kerro. Ehkäpä pian kuulemme lisää...
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako hän muuten kulkea ulkona yksikseen? Kannattaa alkaa siedättämään näihin hankaliin tilanteisiin. Koskaan ei tiedä mitä ikävää sattuu ja joutuukin opettelemaan kylmiltään yksin toimimista.
Osaako edes peräänsä pyyhkiä?
Mene nyt vaan mukaan, äläkä nipota !
En tiedä mikä tuossa voisi olla syynä. Ehkä hän ei koe olevansa läheinen lapsen tai ystävänsä kanssa? Haluaisi siihen tukea
Koska et ole järjestämässä lahjan hankintaa