Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kehonosaasi olet TÄYSIN tyytyväinen?

Vierailija
04.05.2019 |

Mulla ranteet. Sopivan sirot, verisuonet näkyy nätisti ja iho on aina hyvässä kunnossa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penikseen. Voi laueta yli viisi kertaa päivässä.

Jaa. Pitäisiköhän tässä olla tyytyväinen klitorikseensa, koska voisin laueta varmaan yli 50 kertaa päivässä, jos vain kiinnostaisi.

Vierailija
42/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset. Paksut, terveet ja massasta erottuvan väriset luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot lukuunottamatta alkavaa sibberyppyä. Hiukset, käsivarret, kädet, sääret. Näihin olen siis 100% tyytyväinen.

Ihan ookoo -sarjaan menevät hartiat, rinnat, reidet ja vyötärön yläosa. Alavatsassa, pepussa ja polvissa olisi toivomisen varaa mutta ihan hyvä kokonaisuus on silti :D

Vierailija
44/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Pitäisiköhän tässä olla tyytyväinen klitorikseensa, koska voisin laueta varmaan yli 50 kertaa päivässä, jos vain kiinnostaisi.

Mä muuten oon oikeasti tyytyväinen klitorikseeni! Ja itseasiassa koko genitaalialueeseeni. Se on ihan nätti ja tuottanut mulle paljon iloa vuosien varrella.

Vierailija
45/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ja jalkaterät varmaan. Mulla on tosi atleettiset jalat ja hyvät jalkapohjien lihakset, ja osaan juosta paljon paremmin paljain jaloin kuin kengät jalassa. Jalkani ovat hoikan elegantit kuin varsalla, lihakset erottuvat olematta kuitenkaan amatsonimaiset. Jalkaterissä verisuonet eivät paista liikaa mutta jänteikkyys ja luut erottuvat. Yläasteella kavereista oli hauskaa, kun juoksin cooperin testin paljain jaloin. Mulla on kuulemma pitkähköt varpaat ja sormet, mutta mielestäni nätimmät näin. Jalkani ovat myös supernotkeat (menevät niskan taa heittämällä) ja kuulemma kova vastus painiessa. :)

Vierailija
46/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulet. Luonnostaan vahva pigmentti, täyteläiset, ala- ja ylähuuli sopusoinnussa. Hymyilen aina suu kiinni, jolloin nätit huulet korostuvat ja luojan kiitos peittävät vastaavasti karseat hampaani.

Olen aina ihaillut tällaisia huulia. Ole onnellinen! :)

Vierailija
47/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ja etenkin kynnet. Kynnet ovat kauniin muotoiset, ja kasvavat nopeasti ja tasaisesti pitkiksi. Moni luulee, että minulla on tekokynnet.

Vierailija
48/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvatupet varmaan. Tukkaa löytyy, mutta muuta karvaa todella vähän. Sääristäni on kysytty, millä saan poistettua karvat niin hyvin, mutta en minä mitään poista kun ei vain kasva.

Vierailija
49/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäihin, kyynärvarsiin ja pohkeisiin. 

Vierailija
50/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minulla sääret on ihan kivat, pitkät ja sirot. Sekä huulet myös kun tässä jotain myönteistä yrittää hakea.

Vierailija
51/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan miettiä. Silti en keksi. Se vähäkin mikä oli nuorempana, on keski-ikä alleen jyrännyt.

Todellakin nyt mietin usein opettajani sanoja että kauneus on katoavaista ja äly kestää läpi elämän.

Olis pitänyt kuunnella.

Jos nelikymppinen voi, vastaan pisamat.

Vierailija
52/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus toisen tyytyväisyydestä on huono lähtökohta omalle onnellisuudelle.

Vierailija
53/53 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat 😁 kaikki muu sit mättääkin enemmän tai vähemmän 😂