Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies fatsheimaa, miten toimisitte?

Vierailija
04.05.2019 |

Esimerkiksi tänään oltiin prismassa ostoksilla. Karkkihyllyllä kun olin ottanut irtokarkit ja menin hakemaan vielä yhden pienen suklaalevyn, hän tuhahti, että eikö ne irto karkit nyt tällä kertaa riittäisi. Samoin kun nappasin 2x1.5 kolapullon tarjouksesta mukaan, hän kommentoi taas sheimaavaan sävyyn tyyliin "mutta meillähän on siellä jo vishyä kotona". En tietysti joka kerta osta tuollaisia mättöjä mutta kuitenkin. Aina kun haen jonkun jäätelöpaketin tms muiden ruokaostosten yhtedessä niin hän fatsheimaa minua. Myös muualla tämä näkyy, esimerkiksi hän kysyy minua aina kävelylenkille mukaan 2-3 kertaa ennen kuin uskoo. Ja tietää kyllä varmasti, että en ole millään lenkkeilytuulella, eli kyseessä on tässäkin ihan selvästi nälviminen minua kohtaan. Mitä tekisitte tilanteessani?

N28

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole fatsheimausta. Fatsheimausta olisi ollut jos olisi sanonut "älä ota suklaata, kun olet läski". On muitakin syitä kuin läskeys miksi noista hömppäostoksista voisi huomautella, esim. rahanmeno, hampaat ja jos on suunnitelmana kunnon ruoan tekeminen.

Vierailija
2/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mukaan sinne lenkille ja ottaisin zerokolaa.

Vierailija
4/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huolehtii vain sinusta. Sano, että munkki päivässä pitää linjat kunnossa.

Vierailija
5/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi häpeää kun näkee ryhiksen menossa hakemaan lisää mättöä, joten ihan sinun parasta ajattelee.

Vierailija
6/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaisin.

Vierailija
7/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin pyydän joskus miestä jättämään mieluummin herkut kauppaan, vaikka ollaan molemmat normaalipainoisia. Etenkin jos herkuttelua on ollut viime aikoina normaalia enemmän tai on joku juhla just tulossa. Ei se oo fatsheimaamista, vaan terveydestä huolehtimista.

Vierailija
8/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaisevaa.. juuri noin syömishäiriöt alkavat. Miehellä ei ole MITÄÄN oikeutta kommentoida sinun kroppaasi!

Vierailija
9/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mikä otsikko!

Vierailija
10/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se fatsheimaava mansplainaaja. Sorretun ryhmän edustajana sinulla on oikeus safe spaceen!

Vierailija
11/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava?

Vierailija
12/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostin laatikon kaljaa ja ison limukan niin myyjä katsoi jotenkin kysyvästi. Pakko oli vastata että muija vetää limukkaa kuin sieni.

Vierailija
13/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel-vet-ti. Sokerikoukussa olevat on yhtä kuvottavia kuin tupakoivat.

Vierailija
14/15 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että kommentointi liittyy painoosi? Jos itse kommentoin miehelle (tai hän minulle) liiasta herkkujen ostamisesta, se liittyy turhaan rahanmenoon. Noista karkeista, jäätelöistä ja limukoista kertyy aika iso lasku, jos niitä ostaa useammin kuin kerran viikossa.

Vierailija
15/15 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen sika heti.