Mihin kehonosaasi olet TÄYSIN tyytyväinen?
Mulla ranteet. Sopivan sirot, verisuonet näkyy nätisti ja iho on aina hyvässä kunnossa.
Kommentit (53)
Nilkat ja sääret sekä käsivarret. Mulla on pitkät ja sirot raajat. Tykkään, tykkään. Käsistä tykkäisin ihan kaikkineen muuten, mutta kynnet on surkeat. :)
Ei mikään.. kaikessa jotain moitittavaa.
Mullakin ranteet ja käsivarret kyynärpäähän saakka...ihmeet ohuet.
Ottaen huomioon jäätävät allit!
Vasemman käden pikkurilli, suora ja soma.
Huulet. Luonnostaan vahva pigmentti, täyteläiset, ala- ja ylähuuli sopusoinnussa. Hymyilen aina suu kiinni, jolloin nätit huulet korostuvat ja luojan kiitos peittävät vastaavasti karseat hampaani.
Ei sellaista olekaan, mutta mitään en myöskään vaihtaisi tai korjaisi. Kokonaisuus on mukiinmenevä.
Mä oon lähetsulkoon täysin tyytyväinen jokaiseen ruumiinosaani, mutta taitaisin kuitenkin keksiä jokaisessa edes vähän jotain parantamisen varaa. Ehkä silmät ovat sellaiset, joita en muuttaisi yhtään. Ja kai korvatkin on ihan hyvät.
Pituus/luontainen koko, ranteet, kädet, hartiat, vyötärölantiosuhde, nännit, jalkaterät/jalat, reisivako/mikälie, pi*, silmät, nenä, korvat... Yms
Ranteet ja nilkat, ja lisäksi isovarpaat :D
Ainiin ja hampaat 😂ja kai nilkat yms
Suolisto toimii hyvin. Ei ole ummetusta eikä ripulia, eikä edes pieretä pahemmin.
Penikseen. Voi laueta yli viisi kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kädet, sirot pienonsoittajan sormilla. Mutta liftarin peukut.😂
Luin "piensijoittajan".
Mutta se on kyllä pianonsoittaja.
Silmät. Ne ovat suuret ja kauniin muotoiset, tummanruskeat ja minulla on erittäin pitkät ja tummat ripset.
Nilkat ja ranteet sekä rinnat. Olen kuppikokoa 70E ja rintani ovat yhtä pystyssä ja kiinteät kuin teini-iässä.
Huulet
Sääret
Vatsa