Oletko joskus torjunut jonkun ihmisen vaikka olet ollut ihastunut?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
kyllä, vaikka tein ensin jopa aloitteen
tai siis ennen kuin toinen oli edes ilmaissut kiinnostustaan mitenkään
Eilen :(. En usko että kulttuurierojamme voisimme ylittää. Nyt on sydän rikki.
Naimisissa ollessa ihastus tullut torjuttua.
Jo vain. Hän muistutti henkilöä, johon olin ollut ihastunut. Torjuin mielessäni tämän uuden ihastuksenkin. Vaikka tuli yksin samaan kahvilaan, jossa olin ja näki varmasti minut , en uskonut, että olisi tullut vuokseni sinne. Jäi tutustuminen alkuunsa.
Kyllä. - Vaikka ei se helppoa ole ollut. Järki sanoi tai pakotti; ensimmäisne kerran hyvästelin vaihto-oppials vuotena kohtaaani naisen. (Tosinaan vieläkin ihmettelen miksi; olemme edelleen tosinaan yhteyksissä) Tosien kerranminusta ei vain olisi ollut tuossa (olin juuri aloittanut yliopisto opinnot) elämänvaiheessa isäpuoleksi. (En ole kuullut hänestä itään 10 vuoteen) Kolmannen kerran torjuin kun Exä olisi halunnut tulla häntä koipien välissä takaisin. Itse hän halusi erota ja sain mitä halusi. Uuden miehen kanssa suhde eteni nopeasti ja myös päättyi verraten nopeasti. (Ymmärtääkseni exäni aloitteesta) Nykyisin olemme kaikesta huolimatta kavereita. - Onneksi ei ole yhteisiä lapsia.
Jep, olin naimisissa. Nyt en torjuisi, mutta hän on vuorostaan varattu.
Yhden Tanjan joskus 1991 tai -92. Oli tosi kiva ja nätti likka naapurista, mutta luulin että minulla on sukupuolitauti joten piti pitää etäisyyttä.
kyllä, vaikka tein ensin jopa aloitteen