Turkkiin lomalle
Uskaltaakohan Turkkiin enää matkustaa kun hotellien henkilökunta ei auta hukkuvia...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotias tyttö Turkkiin ilman huoltajaa. Juu, tosi tervettä. Varaudu siihen, että yhdeksän kuukauden päästä olet nappisilmäisen lapsen isoäiti.
Jos tyttäreni ei ole harrastanut Suomessa seksiä niin miksi hän menisi juuri Turkkiin harrastamaan seksiä?
Ihan lomalle ovat menossa vaan.
Tässä ei varmaan tarkoitettu vapaaehtoista seksin harrastamista.
Turkki on iso maa, siellä on MYÖS lomakohteissa ns. "bilemestoja" ja "eläkeläisten suosikkeja", eli KAIKKEA löytyy, google hyvä apu siinä mihin kannattaa matkustaa (riippuen mitä lomalta haluaa).
Osassa paikoista käydään kimppuun (joko ns. "osta tämä vaate" tai "minä rakastan sinua" tyylillä) MUTTA jos ei ole ns. "Turkin turistialueilla" niin saa olla rauhassa.
Ja ihan hyvin voi teininkin Turkkiin pästää jos on on ns. fiksu ja/tai ei mene ns. baarikaduille vaan rauhallisempaan paikkaan.
Ikävä kyllä, monella suomalaisella on kokemusta vaan Turkin baarikaduista ja basaareista, esim. Izmir eri asia kun Antalya
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotias tyttö Turkkiin ilman huoltajaa. Juu, tosi tervettä. Varaudu siihen, että yhdeksän kuukauden päästä olet nappisilmäisen lapsen isoäiti.
Jos tyttäreni ei ole harrastanut Suomessa seksiä niin miksi hän menisi juuri Turkkiin harrastamaan seksiä?
Ihan lomalle ovat menossa vaan.
Kuinka niin? Eikai siellä nyt tarvitse tuollaista pelätä? Eurooppalainen maa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Millaista tuolla Turkissa on? Mun 17v tytär on menossa sinne kaverinsa kanssa kesäkuun alussa?
Kai on turvallista?
On tosi turvallista, teinitytöt varmaankaan eivät tykkää yllätysseksistä?
Miksi tuo Turkki on suosittu matkakohde suomalaisten naisten kesken?
Loistava paikka! Viinan puutteen vuoksi vedetään ihan muita kemikaaleja. Myöskin länsimaiset naiset ovat vapaata riistaa, tykkäsi tai ei. 9 kuukauden päästä alkaa kova arki...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Turkki on suosittu matkakohde suomalaisten naisten kesken?
Kun ei nuoremmat kehtaa mennä Gambiaan. Isompaa kuitenkin pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Eikai siellä nyt tarvitse tuollaista pelätä? Eurooppalainen maa sentään.
Näin juuri, voitaisiin Turkki julistaa pohjoismaaksi, kun niin paljon turkkilaisia on tännekin tullut, yhteisen kulttuurimme perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, voitaisiin Turkki julistaa pohjoismaaksi, kun niin paljon turkkilaisia on tännekin tullut, yhteisen kulttuurimme perässä.
Onko suomalaiset ja turkkilaiset sukulaiskansaa? Joku turkkilainen sanoi minulle joskus että ovat.
Aikoinaan amiksessa yx luokkakaveri kertoi et käy just Turkissa kun siel saa aina paljaalla! Loistava mesta kuulemma!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan amiksessa yx luokkakaveri kertoi et käy just Turkissa kun siel saa aina paljaalla! Loistava mesta kuulemma!
Ai homoilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaiset ja turkkilaiset sukulaiskansaa? Joku turkkilainen sanoi minulle joskus että ovat.
Ollaan ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ollaan.
Molemmissa maissa on Sami nimisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyseenalaistat? Meitä yhdistää 6 euron pizzat ja suvaitsevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyseenalaistat? Meitä yhdistää 6 euron pizzat ja suvaitsevaisuus.
Meinasin verellisesti sukulaiskansaa enkä mitään känttyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai homoilua?
Homostelu on miehisyyden mittari. Mitä muuta pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai homoilua?
Homostelu on miehisyyden mittari. Mitä muuta pelkäät?
Se sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atatürkin aikana luotu myytti.
Kemal ihaili Suomea ja piti yhtenäesikuvana luodessaan modenimpaa Turkkia.
Turkki on kiva paikka, mutta siellä on niitä turkkilaisia, joten en enää mene. Pieni osa ihan mukavia, mutta loput tosi päällekäyviä ja tylyjä. Jos et osta basaarista rihkamaa ylihinnalla, syljetään päälle. Myös iltaisin härskisti kouritaan joka paikasta vaikka olisi puoliso vieressä.
Aloin kuvittelemaan kuinka jossain basaarissa väripommit vaan poksahtaa. Alit, Husseinit ja Mohamedit ihmeissään. 😂😂😂😂 kauhea älämölö ja viherrys.