Poikani valmistui juuri lääkäriksi. Työnantajat jahtaavat häntä kuin sitkeimmät puhelinmyyjät riesaksi asti.
Kommentit (51)
Helsinki tarjoaa lääkärille 3.100 euroa (noin 38 tunnin työviikko), kollegiaalisen tuen ja monimuotoisen työn. Kollegiaalinen tuki voi olla vitsi tai totta. Kaksi muuta...juoskaa karkuun. Monimuotoinen työ....miettikääpä, mitä tarkoittaa. EI kiitos!
En ymmärrä miksi kukaan ihminen asuu Helsingin seudulla. Voi vide tuota palkkaakin... Ja pääsee sitten hoitamaan ah niin monimuotoista väestöä johonkin avokonttoriin, jossa pitää kuljettaa omia tavaroita korissa tai vedettävässä laukussa huoneesta ja sanelutilasta toiseen ja jonottaa pieneen puhelinkoppiin potilaiden soittoaikaa varten... Terveisiä Kalasatamasta...
Hienoa, pojallasi tulee olemaan aina valinnanvaraa työpaikan suhteen!
Totta mikä totta kirjoitti:
Helsinki tarjoaa lääkärille 3.100 euroa (noin 38 tunnin työviikko), kollegiaalisen tuen ja monimuotoisen työn. Kollegiaalinen tuki voi olla vitsi tai totta. Kaksi muuta...juoskaa karkuun. Monimuotoinen työ....miettikääpä, mitä tarkoittaa. EI kiitos!
Tuo on tuskin mikään todellinen palkka, vaan sen päälle tulee lisiä erilaisista toimenpiteistä ja lausunnoista. Enkä nyt siis tarkoita mitään päivystyksistä maksettavia korvauksia, vaan ihan normaalin työajan puitteissa tehtävistä toimenpiteistä tai vastaanotetuista potilaista maksettavia lisäkorvauksia.
Varmasti olisi helpompaa, jos olisi alunperinkin kouluttautunut jollekkin alalle, jolla ei niin töitä ole?
Eikö poika osaa itse vastata puhelimeensa ?
Mä luulen et tämä on provo 17v ei voi olla lääkäri.
Kai kerroit hänelle ettei av-mamman, eikä hänen jälkikasvunsa kuulu tehdä töitä. Sohvalla lihoaminen on helpompaa.
Poika voisi pyytää työnantajia poistamaan henkilötietonsa ja lisäksi puhelinnumero salaiseksi. Loppuisi häirintä.
Onneksi olkoon, tuo on hieno ammatti! 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että poika yrittää nyt opintojensa jälkeen kaikin keinoin vältellä itse työhön joutumista kun työtarjoukset häntä niin kovasti häiritsevät.
No poikahan on vasta 17 (nero) joten armeija ensin.
-ap
Nero tosiaan, jos on aloittanut lääkiksen 11-vuotiaana.
Kumma kun ne työnantajat vastavalmistunutta häiriköi. Minä valmistuin reippaat 20 vuotta sitten, olen terveyskeskuslääkäri, eikä kertaakaan keikkafirmat ole pyydelleet töihin.
Totta mikä totta kirjoitti:
Pikkupaikkakunnalla vastavalmistunut saa tuplat tuosta.
Herkullinen kilpailuttamisasetelma Ap:lla!
Kyllä ne oikeasti soittelee ihan hyvistäkin työpaikoista ja usein jo ennen valmistumista. Lääkäriliitto on pitänyt huolen siitä, ettei Suomeen kouluteta riittävästi lääkäreitä, jolloin syntyy lääkäripula mikä taas tarkoittaa sitä, että palkkaa voi pyytää melkein niin paljon kun kehtaa. Julkisella puolella on hirveä pula, koska palkat huonompia. Moni kunta sitten ulkoistaa, jolloin nämä terveysjätit tarjoaa kivat työsuhde-edut, jolloin aina joku löytyy töihin, jos ei Suomesta niin itä-rajan takaa...
Hieno homma, että on ainakin yksi ammatti vielä, jossa voi työpaikkansa valita. Lääkäriksi kouluttautuminen on on rankkaa ja vaativaa, että on todella hienoa, että saa töitäkin tehdä.
Terveisin tulevan lääkärin äiti.
Voi kyllä firma kerrallaan kieltää uudet yhteydenotot. Tämän pitäisi auttaa.
Niin katkeraa av-vuodatusta tämän ketjun kommenteissa...