Missä vaiheessa ymmärsit, että on pakko laskea rimaa?
Siis ettei se oma vetovoima ole niin maagista, kun on ehkä joskus ollut.
Kommentit (127)
En ajatellut laskea sitä koskaan. Voin ihan hyvin olla yksinkin.
Olen iloinen, etten ole tuhlannut elämääni huonoissa suhteissa. Sydän on avoinna, mutta nautin elämästä sinkkunakin. Rima on korkealla ja pysyy.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
En tiedä. Mulla tulisi varmaan pää kipeäksi seurustelusta.
En laske koskaan. Yksinolossa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Saa olla täydellinen prinssi että suostun luopumaan itsenäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei koskaan laske mitään kuvitteellista rimaansa, jos se tarkoittaa sitä että päätyy suhteeseen jonkun kanssa josta ei edes pidä. Rakkaudessa ei ole kyse rimoista vaan aivokemiasta.
Voihan sitä noinkin asian itselleen selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei koskaan laske mitään kuvitteellista rimaansa, jos se tarkoittaa sitä että päätyy suhteeseen jonkun kanssa josta ei edes pidä. Rakkaudessa ei ole kyse rimoista vaan aivokemiasta.
Aika hyvä tuo edellinen. nyt sulla tuliisi olla joku ajatus siinä eteenpäin.
En laskenut. En voisi olla seksittömässä suhteessa joten etsin kunnes löysin miehen jota haluan katsoa, koskea, panna. JA joka on lisäksi kaikkea sitä muuta, mitä loppuelämän kumppanilta haluan.
En näe miksi laskea rimaa vain että saa jonkun ok tyypin josta ei liiemmin välitä. Odotan mielummin miestä jonka kanssa haluan olla, muuten voin hyvin elää yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno argumentti, hermanni. Minun ei tarvitse selitellä mitään itselleni, sain juuri sen jonka halusinkin. Sinä sen sijaan voisit koittaa selittää itsellesi miten sinusta tuli u.lim.ies. Mitkä asiat johtivat tuohon asiaintilaan?
/1
En ole joutunut laskemaan rimaa. Mieluummin olen ollut yksin ja juuri kun siihen olen sopeutunut kävelee se sopiva vastaan. Minulla on tapana laatia toivomuslista, mitä kaipaan toisesta, ja kumma kyllä se toimii. Ehkä jonkinlaista alitajunnan työtä?
En ole vieläkään ymmärtänyt.
Mutta nyt kun olen täyttänyt 40, niin olen huomannut, että aina kaikki stereotypiat eivät pidä paikkaansa ja yritän ihmisiin tutustuessa olla liikkeellä niin, että "laatikon ulkopuolelta" olevat tapaukset pääsisivät oikeuksiinsa.
Koskaan ei tarvitse laskea rimaa. Elämä on parempaa onnellisena sinkkuna kuin onnettomana vaimokkeena.
Naqiinen jos päättää jotaiin niin se on niiin lasekelmoitua jo heti alku metreiillä etttä ei kiiitos.
Vierailija kirjoitti:
Naqiinen jos päättää jotaiin niin se on niiin lasekelmoitua jo heti alku metreiillä etttä ei kiiitos.
Ja kaikki on niiin onttoa jankkkaaamista että ei vttu se pääkipu.
Ei olisi tullut mieleenikään laskea rimaa. Mieluummin olisin ollut yksin kuin huonossa suhteessa. Vuosia sitten tapasin miehen, joka oli kaikkea, mitä kumppanilta halusin, ja enemmänkin.
t. onnellinen aviovaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno argumentti, hermanni. Minun ei tarvitse selitellä mitään itselleni, sain juuri sen jonka halusinkin. Sinä sen sijaan voisit koittaa selittää itsellesi miten sinusta tuli u.lim.ies. Mitkä asiat johtivat tuohon asiaintilaan?
/1
Et ole tavannut kaikkia miehiä/naisia, eli olisit voinut haluta jotain vieläkin enemmän. Nyt sait sen kenet halusit juuri sillä hetkellä.
t. Hermanni isolla H:lla
Kun nivelrikko paheni niin, ettei polvi enää noussut kuten ennen :D
No siinä vaiheessa kun kolmannen kerran yritin saksihypyllä riman yli enkä päässyt. Tulin kuitenkin toiseksi kisassa, joten ei huono. On siitä jo aikaa.....noin 42 vuotta!
Naisten ongelma on se, että kaikki eletään tunteen kautta ja jos mies ei herätä suuria sukat pyörittäviä kipinöitä niin se on vain "mukava mutta.."
Edessä tulevaisuus panomiesten kertakäyttöleluna..