Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiputetaan kivi sydämeltä ja kerrotaan mitä asioita kadehditaan!!!

Vierailija
03.05.2019 |

Kannattaa kertoa. Se helpottaa kovasti. Auttaa pääsemään yli kurjista tunteista. Saa voimaa jatkaa eteenpäin reppu keveänä.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kateellinen rahasta, kuinkas muuten. Itse en tarvitse, mutta haluaisin antaa lapsilleni niin paljon! - Olisi mahtavaa kun saisi ostaa asunnot nuorille ja turvata heidän tulevaisuuttaan. Kateeksi käy nämä kultalusikka suussa syntyneet jotka matkailevat jo vauvana Dubaissa ja vanhempien varallisuuden vuoksi ovat suosittuja ja haluttua seuraa jo alakoulu ikäisestä saakka. Helppo elämä heillä kun kaikki on valmiina kaikilla herkuilla.

No mitäpä jos materian ja curlingvanhemmuuden sijaan antaisit jotain emotionaalista?

Kannustaminen, hyväksyntä ja tukeminen silloin kun toisella menee huonosti?

Niillä ilmaisilla kermapers jutuilla ei tee mitään jos ei voi kokea olevansa riittävä ja arvokas ihminen omana itsenään.

Vierailija
122/123 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin ihmisiä, joille painonhallinta on helppoa.

Joo sama!

Läpipskojat eivät vaan tajua kuinka helpolla pääsevät elämässään. Ja saavat ilmaiseksi ahkeran ja liikunnallisen ihmisen statuksen, vaikka olisivat laiskempia kuin moni läskipäski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuja ja runsaita hiuksia

Ja niitä jotka osaavat laittaa omia hiuksiaan nätisti ja monella eri tavalla.

En vaan osaa. Ja kyllä olen yrittänyt opetella, mutta ei joku hius törröttää aina jostain tai muuten ei suostu pysymään kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi