Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on kauniimpi: Catherine vai Meghan?

Vierailija
02.05.2019 |

Kumpi ja miksi?

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ylivoimaisen tyrmäävä on Catherine (verratkaa muihin tuolla ) :

Vierailija
62/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katea ja Pippaa pukisi muutama lisäkilo. Brittinaisilla on usein hyvä vartalo, mutta kasvoiltaan eivät ole niitä kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ylivoimaisen tyrmäävä on Catherine (verratkaa muihin tuolla ) :

Kauniimpi kuin nuo filmitähdet tuolla. Minusta tuntui että Catherine halusi kerrankin näyttää kuka on kaunis kun stailataan kuten muutkin.  Ja hyvä niin.

Vierailija
64/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä ei yksikään näyttäisi tältä kuin upea jokapuolelta Catherine, tässä näytti Catherine kaapin paikan:

Tuo oli onnistunut look! Valkoinen sopii hänelle.

Ja se tekee paljon että kerrankin hiukset on laitettu kauniisti eikä roiku auki niin kuin yleensä. Vastaavasti toivon että Victoria joskus kokeilisi jotain muuta kampausta kuin kireätä taaksekammattua nutturaa. Näiden kahden pitäisi vähäksi aikaa vaihtaa hiustyylejä keskenään.

Vierailija
65/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine ilman muuta kauniimpi! Meghanin kippuranenä ja isot hampaat...

Vierailija
66/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskellä päätä jakaus sovi mitenkää erityisesti kauniille😁😂😂😂😂😂se riippuu täysin kasvojen mallista.!!!!! Esim ite oon nätti ja mul on melko pyöree kasvot, mulle ei todellakaan sovi keskijakais vaikka esim taaksepäin sopii kammattu, mutta ei Keski, näytän ihan naurettavalta. Ja ruma en ole

Vierailija
67/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Meghanille ei sopisi lyhyet hiukset kasvojen muotoon. Victorian kasvot kapenisivat sellaisessa kampauksessa.

Vierailija
68/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan! Yksi kauneimmista naisista joita tiedän. Persoonalliset kasvot. Kauniit, "hymyilevät" silmät. Hänessä on jotain jäätävän kaunista söpöyttä ja herttaisuutta.

Vierailija
69/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Markle ei ole tippaakaan kovan, katkeran tai kylmän näköinen. Catherine taas saadaan usein kiinni sellaisista ilmeistä.

Vierailija
70/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei keskellä päätä jakaus sovi mitenkää erityisesti kauniille😁😂😂😂😂😂se riippuu täysin kasvojen mallista.!!!!! Esim ite oon nätti ja mul on melko pyöree kasvot, mulle ei todellakaan sovi keskijakais vaikka esim taaksepäin sopii kammattu, mutta ei Keski, näytän ihan naurettavalta. Ja ruma en ole

Nimenomaan sopii kauneimmille, klassisimmille tyypeille. Ja oikeastaan vain heille. Meghan on kaukana tuosta tyypistä, hänelle sopisi söpöyskampaus ja koska kulmikas niin lainehtiva ja otsaa peittävä 30 l tyylinen tai moderni hyvin leikattu malli mutta lyhyempänä jopa ihan lyhyenä, kunhan kiharalainetta. Olisi ihan chic!

Vierailija
71/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten Meghan sen tekee, mutta hänellä ei ole koskaan tympääntyneitä ilmeitä, jos olisi niin niitä varmaan levitettäisiin ympäri lehdistöä.

Katesta taas näkee usein kuvia, joissa hän on kiukkuinen tai muuten omituisen näköinen, komentaa lapsia tms.

En tiedä, onko Meghan luonnossa vähän luonnotonkin, kun hän on koko ajan niin fotogeeninen.

Vierailija
72/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Markle ei ole tippaakaan kovan, katkeran tai kylmän näköinen. Catherine taas saadaan usein kiinni sellaisista ilmeistä.

On se, olen nähnyt lähempää. Ne mikroilmeet ovat hurjat, ennekuin tulee edustusnaama.

Vierailija
73/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten Meghan sen tekee, mutta hänellä ei ole koskaan tympääntyneitä ilmeitä, jos olisi niin niitä varmaan levitettäisiin ympäri lehdistöä.

Katesta taas näkee usein kuvia, joissa hän on kiukkuinen tai muuten omituisen näköinen, komentaa lapsia tms.

En tiedä, onko Meghan luonnossa vähän luonnotonkin, kun hän on koko ajan niin fotogeeninen.

Fotogeeninen tarkoittaa kyllä ihan muuta kuin tuollaista...

Vierailija
74/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se, olen nähnyt lähempää. Ne mikroilmeet ovat hurjat, ennekuin tulee edustusnaama.

Mikroilmeet :-D

Vierailija
75/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Anistonilla on samantyyppinen pitkä naama ja sama homma ei ei ei keskijakausta ja poniharjaa molemmille puolille siihen roikkumaan !

Vierailija
76/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroilmeet :-D

Kyllä ne ensireaktiot kunnes...naamari. Silmien siristys ja huuli nousee...

Vierailija
77/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fotogeeninen tarkoittaa kyllä ihan muuta kuin tuollaista...

Kyllä se tarkoittaa juuri sitä, että onnistuu kuvissa.

Vierailija
78/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on ihana! Olkoon vain apinan näköinen, on kaunis apina :-) Ihmisethän on apinoita. Ilmankos on niin terveen ja hyvän näköinen.

Vierailija
79/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on laatikkopäät vastaan muut näköjään.

Vierailija
80/187 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie on elegantti ja viileä lady, mutta Meghanista näkee että hän on makkarissa raivoisa kissimirri. Kuin vertaisi Rolls Roycea ja Ferraria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän