Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia häiritsee sinkkumiehet?

Vierailija
02.05.2019 |

Olen kaveripiirini ainoa sinkku ja kaverin naiset nokittelevat jatkuvasti siitä kun en seurustele. En edes halua parisuhdetta. Miksi tämä on ongelma naisialle?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitää heti homona jos ei seurustele tai harrasta yhden yön juttuja. Pitää olla munalla ajatteleva jännä mies. Pätee myös miehiin sama eli miespuoliset ystävät pitävät myös heti homona jos ei halua harrastaa yhdenyön juttuja ja vetää päätä täyteen joka perjantai ja lauantai.

Jos sinkkumies ei halua tulla leimatuksi homoksi, niin silloin ei varmaankaan kannata huolehtia henkilökohtaisesta perushygieniasta, olla kiinnostunut omasta pukeutumisesta tai osata laittaa ruokaa.  Minua valkoihoisena lihaasyövänä heteromiehenä ei esimerkiksi kiinnosta autojen rassaaminen tai formulat, vaan virittelen enemmän tietokonetta ja liikun polkupyörällä, vaikka se ei johdu mistään rahan puutteesta.

Sori, mutta en pysty olemaan käymättä suihkussa paria kertaa päivässä. Ruokaa osaan laittaa ja tykkään. Pukeutuminen ei kiinnosta, mutta pyrin pukeutumaan siististi, mutta rennosti. Tietokoneet kiinnostaa myös sekä kehonrakennus ja pyörällä ja jaloin tykkään liikkua.

Vierailija
22/22 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eivät häiritse sinkkumiehet paitsi pikkuveljeni. Lähinnä tahtoisin tietää onko hänellälä joku tietty kiikarissa, että pääsisi tutustumaan. Ja koska toivon, että saataisiin meidän lapsille ehkä vielä lähes samanikäisiä serkkuja, kiire tulee!! :D + olen varma, että se ei ole jaksanut olla yli kahta vuotta yksin ja koska se ei ole esitellyt ketään, herää kysymys millainen pöpipää tämä nainen (tai mies?) on.

Kaikki muut saavat olla rauhassa sinkkuja, mutta veljeni sinkkuus häiritsee. En toki häiritse häntä häiriintyneisyydelläni, onhan minulla käytöstavat.

Homohan sen on pakko olla. Niin ajattelet jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme