Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin vapun ajaksi jumiin kaupunkiin koska odotin että pääsen yhteen hoitoon!

Vierailija
02.05.2019 |

Ja miten kävi! Hoitaja ilmoitti että tulee vasta seuraavalla viikolla tänne päin eli odotin turhaan täällä vapun ajan jotta olisin päässyt hoitoon!
Ilmoitti siis ensin väärän ajan.
Olin tosi masentunut täällä yksin ollessani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muutoin lähtenyt kotiseudulle vapunaattona.

Vierailija
2/3 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa ja epäreilua tuolta hoitajalta. Tosin virheitä sattuu työssään kaikille, mutta nyt sillä oli ikävät seuraukset sinulle. Millaisesta hoidosta oli kyse? Voitko vaihtaa hoitajaa ilmoittamalla, ettei tämä järjestely käy sinulle ja menet jollekin toiselle?

Toisaalta, jos aikuinen ihminen jää rypemään maailman ja elämän kurjuutta, sekin on mielestäni kyllä hiukan oma valinta. Vappuna olisi voinut keksiä jotakin, joka varmasti olisi edes jotakin korviketta antanut. Elämä kun ei ole täydellistä ja itse on siitä onnestaan viime kädessä vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurjaa ja epäreilua tuolta hoitajalta. Tosin virheitä sattuu työssään kaikille, mutta nyt sillä oli ikävät seuraukset sinulle. Millaisesta hoidosta oli kyse? Voitko vaihtaa hoitajaa ilmoittamalla, ettei tämä järjestely käy sinulle ja menet jollekin toiselle?

Toisaalta, jos aikuinen ihminen jää rypemään maailman ja elämän kurjuutta, sekin on mielestäni kyllä hiukan oma valinta. Vappuna olisi voinut keksiä jotakin, joka varmasti olisi edes jotakin korviketta antanut. Elämä kun ei ole täydellistä ja itse on siitä onnestaan viime kädessä vastuussa.

No juuri siksi olisin lähtenyt matkalle ettei tarvitse rypeä missään. Ryhdyinkin odottamaan sitä aikaa joka olisi ollut aika pian vapun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme