Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini aina sanoi

Vierailija
02.05.2019 |

Että jos joku sanoo pahasti niin pitää vaan unohtaa se. Miksi se unohtaminen on niin hankalaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elämä ei ole heittänyt ihmeempiä vastoinkäymisiä eteen, jos on energiaa miettiä joidenkin muiden satunnaisia sanomisia? Suhteellisuudentaju, Watson hyvä.

Vierailija
2/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä elämä ei ole heittänyt ihmeempiä vastoinkäymisiä eteen, jos on energiaa miettiä joidenkin muiden satunnaisia sanomisia? Suhteellisuudentaju, Watson hyvä.

Kyllä mun mieheni sanoi mulle niin pahasti että ei monellekaan sillä lailla sanota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MUUTA KUIN HÖYLÄ KOURAAN JA AJELEMAAN P ERSEKARVAT. SIINÄ NE SANOMISET UNOHTUU. HUUDAT VAAN SAMALLA: "KIROPRAKTIKON KOSTO!!"

Vierailija
4/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mieheni sanoi mulle niin pahasti että ei monellekaan sillä lailla sanota.

Älä vaan kerro että mitä, jotta voimme automaattisesti tuomita sen sian!!

Vierailija
5/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on harvinaisen oikeassa.

Vierailija
6/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin, että pahoja sanomisia EI unohda tuluvatpa ne KENEN suusta tahansa.

Parasta olisi unohtaa, mutta järjellinen

normaali ihminen ei siihen pysty. Pitää olla psykopaatinen jos kykenee unohtamaan.

Eihän ne sinänsä haittaa muuta elämää. Mutta pompsahtavat mieleen.

Vierailija
7/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin, että pahoja sanomisia EI unohda tuluvatpa ne KENEN suusta tahansa.

normaali ihminen ei siihen pysty. Pitää olla psykopaatinen jos kykenee unohtamaan.

En mä muistele mitään kukkua jota joku heittää, mutta jos sanotussa on totuuden siemen, se kolahtaa.

Vierailija
8/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä muistele mitään kukkua jota joku heittää, mutta jos sanotussa on totuuden siemen, se kolahtaa.

Niinpä. Kun se kolahtaa silloinhan sen muistaa. Kun joku muu asia tuo sen mieleen. Ihmisen mieli on yhtä iän ja elämänsä kanssa.

Vierailija
9/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata unohtaa, mutta ennemmin panna arkistoon ja kun on taas uudemman kerran tekemisissä niin tsekata arkistosta että mitenkäs, mikäs tyyppi tämä taas olikaan.

Ei pidä vatvoa loppuikää jotain sanomisia, mutta kyllä niiden perusteella voi tehdä johtopäätöksiä ihmisen luonteenlaadusta - ja myös siitä miten tällaisen ihmisen kanssa vastaisuudessa toimitaan.

Vierailija
10/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pätevä keittiöpsykologi täälläkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän