Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

Vierailija
181/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sun pomo ja selittäisit mulle koko jutun, niin yrittäisin järjestää, että pystyt lähtemään. Mutta en tiedä, kannattaako kokeilla... :D

Minun pomo ei yrittäisi :D Ei ole mikään helpoin ihminen... AP

Vierailija
182/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja EN OLE Helsingistä ENKÄ OLE koskaan väittänytkään niin. Piste :D Enkä tosiaankaan pysty poistamaan mitään kommentteja. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jutelleet tänään?

Vierailija
184/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tunne sulla on nyt? ihastusta ilmassa vai?

Vierailija
185/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju

Vierailija
186/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jutelleet tänään?

Melkein koko päivän sellaisella hitaalla tahdilla, kumpikin on vastaillut silloin kun on ehtinyt. Tarkoituksena olisi soitella illemmalla. AP

Vierailija
187/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä tunne sulla on nyt? ihastusta ilmassa vai?

Kiva tunne :) Kieltämättä ihastusta on ilmassa, hieman hämmentynyttä sellaista. AP

Vierailija
188/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kommentoinut ja ehdotellut sitä että minun pitäisi vaan mennä suoraan Lontooseen tai Tukholmaan, mutta täytyy myöntää että ajatus siitä että tapaisimme suoraan pidemmän aikaa, tuntuu vähän hassulta ainakin vielä. Siksi tuo Luulajassa käynti olisi ollut "helppo" ratkaisu, olisimme voineet kahvitella/lounastaa tms. ja sitten olisin voinut ajella kotiin. Tietty voi olla että pian muutan mieleni ja haluankin ehdottomasti nähdä häntä pidemmän aikaa, juuri nyt se vaan tuntuu vähän hankalalta. AP

Vierailija
189/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se mies jäädä Luulajaan ylimääräiseksi yöksi ja menisit sitten sen tärkeän työpäiväsi jälkeisenä päivänä?

Vierailija
190/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se mies jäädä Luulajaan ylimääräiseksi yöksi ja menisit sitten sen tärkeän työpäiväsi jälkeisenä päivänä?

Miehen aikataulut ei oikein anna yhtään periksi työreissuilla, pitää olla nopeasti takaisin kotimaan toimistolla :( AP

Vierailija
191/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan höpö höpöä. Mahdollista toki joo, mutta tässä on nyt vaan jonkun pikku harrastelijakirjoittajan pieni harjoitustyö. Sori.

Vierailija
192/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan höpö höpöä. Mahdollista toki joo, mutta tässä on nyt vaan jonkun pikku harrastelijakirjoittajan pieni harjoitustyö. Sori.

Entä sitten, vaikka olisikin? :)

Vierailija
193/614 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki.

Vierailija
194/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin yhteyttä nuoruuden rakkauteen ihan vain unen pohjalta. Olin rakastunut koko yläasteen yhteen ja samaan poikaan, mutta en koskaan uskaltanut sitä hänelle mitenkään ilmaista. Tiet veivät elämässä erilleen enkä kuullut koko ihmisestä yli 15 vuoteen sanaakaan. Olin häneen kuitenkin koko tuon ajan rakastunut, näin unia (ehkä kerran lahdess vuodessa) ja yritin välillä selata, jos fb:stä tulisi vastaan. En kuitenkaan ajatellut, että tosissani kaivaisin hänet esille. Lopulta kuitenkin päälle 30-vuotiaana päätin, että otan selvää, mitä hänelle kuuluu. Takana oli kuitenkin jo useampi parisuhde ja muitakin kokeiluja. Lopulta tapasimme (häntä ei ollut kovin helppo löytää) ja rakastuin todella paljasti uudestaan. Menimme naimisiin ja saimme lapsen :) en todella olisi ikinä tällaista uskonut omalle kohdalleni!

Todellakin suosittelen aina katsomaan ne kortit loppuun. Oli sitten ap tarina totta tai ei, mutta tällaista todella tapahtuu oikeassa elämässä, jos vain uskaltaa. En osaisi ainakaan omalle kohdalleni kuvitella parempaa miestä: hän on täydellinen minulle. Tiesin sen jo nuorena.

Vierailija
195/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllytä aloittajaa tyhmyyksiin enkä hoputa eikä ole asiallista vielä kenenkään matkustaa mihinkään, mutta juttu lässähtää ellei tarinaan tule draamankaarta ja kierroksia. Vaikka takautumia Brittiajoilta tms, puheluiden sisältöä tarkemmin eikä vain mainintaa että soiteltiin, muuten juoni ei enää jaksa kantaa edes viikonlopun yli puhumattakaan siitä kesäjatkiksesta. Nyt pitäisi keksiä kovasti jotain lisuketta. Alussa oli nostetta ja se koukutti mutta nyt alkaa takkuamaan...

Jos on totta niin ok. ei saa hoppuilla, menee omalla painollaan, mutta jos on pelkkää tarinaa niin runosuoni taitaa alkaa ehtymään. Kohta pitää poistaa kirjanmerkeistä.

Vierailija
196/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tarinan keksit, mutta kosahti tuossa kohtaa kun sanoit ettei somea ollut silloin siinä määrin ja sitten paljastit ikäsi. Joku toinenkin nosti saman asian esiin. Olisit kirjoittanut olevasi vanhempi niin olisi saattanut mennä läpikin.

10v sitten some oli hyvinkin voimissaan. Ja jos ei some niin sähköpostit ainakin kulki vilkkaasti.

Tämä. Itse seurustelin etänä toisessa maassa asuvan miehen kanssa 2004-2007,kunnes saimme koulut loppuun ja muutimme yhteen. Meillä oli käytössä puhelin, sähköposti ja Mese eli Microsoftin messenger, joka oli silloin tosi yleinen chat-viestiväline. Oltiin niin umpirakastuneita, ettei puhettakaan, että etäisyys olisi meidät erottanut.

Vierailija
197/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette?

Minä olen 28, hän pari vuotta vanhempi. AP

Okei. Ja somea ei siis ollut kymmenen vuotta sitten, kun teillä oli tämä hehkeä suhde?

Vierailija
198/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 2005 jo oli sähköpostit ja skype sekä puhelin ja tekstarit. Ennen nettiaikaa kulki paperikirjeet mannertenkin yli, joten kyllä yhteyksiä on voinut pitää jos vaan on halunnut.

Vierailija
199/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään kohtaan väittänyt että ei ollut ollenkaan somea. Sanoin vaan ettei se ollut vielä niin yleistä. Sähköpostit jne toimi, mutta eihän ne edes ole samalla tavalla somea. Ja sanoin myöhemmin myös hyvin selvästi että en missään kohtaa ole tarkoittanut että suhde olisi kaatunut siihen että ei ollut somea. Kyllä se suhde kaatui ihan muihin juttuihin. Tarkotin vaan että jos olisi ollut silloin meillä käytössä Facebook, Instagram jnejne, niin ehkä yhteys olisi saattanut säilyä eron jälkeenkin eikä olisi käynyt vaan niin että ei enää puhuttu ollenkaan. Ja sen kautta ehkä välit olisivatkin lämmenneet uudelleen. Anteeksi jos olin asian suhteen epäselvä. Ja edelleen jaksan inttää siitä että Facebook olisi ollut jo tuolloin yhtä lailla iso juttu Suomessa, ei ollut. Ja Instagram ei ollut vielä edes olemassa.

Ja sinä joka sanot että tämä homma menee tylsäksi, no mitä muuta voisi olettaa? Olemme alkaneet juttelemaan ihan vasta, ei tässä ole nyt heti tiedossa romanttisia lomia yhdessä tai muita jännittäviä käänteitä. Tämä homma voi lässähtää vaikka jo tähän jutteluun emmekä koskaan tapaa uudelleen. Ja vaikka kaikki menisi todella hyvin niin en usko että mitään sinulle tarpeeksi mielenkiintoista tulee tapahtumaan ennen kesää, ehkä siis kannattaa poistaa tämä kirjanmerkeistä, olen samaa mieltä kanssasi siitä.

Jo aiemmin tästä ole puhetta, jos tämä on mielestäsi tylsää tai feikkiä, älä aukaise keskustelua ja tadaa - ongelma ratkaistu! Jos jollain oikeasti kiinnostaa tämä, niin ehdottomasti voin tänne silloin tällöin viestin laittaa ja kertoa vähän missä mennään. Mutta suuria romanttisia käänteitä en ala lupaamaan yhtään kenellekään, eiköhän tästä tule aika "tylsä" rakkaustarina vaikka kaikki menisi hyvin :)

Apua kun menee hermot saman jankkaamiseen vaikka ei ole sinänsä mitään syytä, anteeksi :D AP

Vierailija
200/614 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vatun somejankkaajat!

FACEBOOK EI OLLUT KOVIN SUOSITTU SUOMESSA 2009, SE OLI VASTA KASVATTAMASSA SUOSIOTAAN.

INSTAGRAMIA EI OLLUT EDES OLEMASSA VUONNA 2009.

SÄHKÖPOSTI JA SKYPE TMS EIVÄT OLE SOMEA.

Jos et tästä keskustelusta tykkää, ole hyvä mene pois äläkä aukaise tätä enää. Älä pilaa sitä meiltä joilla juttu kiinnostaa.

PISTE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä