Mikä näistä iskulauseista saisi sinut lähtemään luokseni?
a) asun kaupungin korkeimman talon ylimmässä kerroksessa.
b) Minulla on vierashuoone täynnä vodkaa ja whisiä
c) voin soittaa sinulle pianolla kappaleita ja laulaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloituksessa mainita sanallakaan, että kyse olisi mistään seksuaalisesta. Voihan tuossa joku yksinäinen vanhus kaivata juttuseuraa.
Otsikossa on sana iskulause. Kyllä sillä useimmille on hyvinkin seksuaalinen sivumerkitys. Tuskin kenellekään tulee siitä mieleen juttuseuraa kaipaava vanhus.
Ei mikään. En lähde tuntemattomien luokse.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä olisin.
A jos pelkkä pinnallinen
B jos juomaa vailla
C jos pianomusiikista pitävä romantikko
Ehkä mä valkkaisin C. Mitä se mua hyödyttäisi, jos sinä asut korkealla. Enkä ole yhtään noiden juomien perään.
Mut hei shampanjaa pianoesityksen kera kattohuoneistossa... Ooooh!
Näkymät kattohuoneistosta voi ajatella myös elämyksenä, ei siis välttämättä pinnallista.
Jos porukalle haettaisiin jatkopaikkaa, niin a). Yksin en lähtisi millään noista.
En ollenkaan pidä iskulauseista, arvostan ihmistä joka tulee juttelemaan omana itsenään.
Jos pitää valita näistä niin B, mutta vain siksi koska kahdesta muusta ei ole oikein mitään iloa. Ei kiinnosta nähdä kattohuoneistoa eikä myöskään istua nököttää hiljaa kun toinen soittaa ja laulaa.
Paras olisi D: lähdemmekö meille jatkamaan tätä kiinnostavaa ja hauskaa keskustelua jonka olemme saaneet aikaiseksi ja ottamaan lasit viiniä tai olutta. Voin myös tehdä sinulle voileivän tai lämmittää eilistä keittoa, jos olet nälkäinen.
Noista c. Tykkaan taiteellisista ihmisista, puitteilla tai tarjottavilla ei ole niinkaan valia. :)
A.
Olen kuin kissa. Kiinnyn paikkoihin, en ihmisiin.