Ilmastoahdistus
Minua ilmastoahdistaa koska niin kuuluu tehdä. Muuten en voisi todistaa lähipiirilleni olevan hyvä ihminen.
Kommentit (61)
Olette vammaisia ja kuvottavia sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Olette vammaisia ja kuvottavia sekopäitä.
Ilmastoahdistus on muotia nyt! Ei vammaisuus.
Sdp lupasi vaalien alla haittaverot lentämiselle, taitaa jäädä historiaan yhtenä toteutumattomina ilmasto-taikauskon kukkasista.
Ole onnellinen jos sua ei oikeasti ahdista ilmastonmuutos.
Samasta syystä minä deittailen vain ulkomaalaisia. Muuten minua voitaisiin luulla rassisstiksi tai perrrsuksi.
Vierailija kirjoitti:
Sdp lupasi vaalien alla haittaverot lentämiselle, taitaa jäädä historiaan yhtenä toteutumattomina ilmasto-taikauskon kukkasista.
Oletko sinä ihan sekaisin? Suomelaisten lentämisellä ei ole mitään merkitystä.
Totta, mutta koiristani en luovu. Ei väliä että ne tuottavat enemmän päästöjä kuin katumaasturi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen ja minua ei todellakaan ahdista mikään ilmastonmuutos.
Miksi ahdistuisin moisesta viherpiipertäjien öyhötyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista kun ei vaikuta minuun yhtään mitenkään. Ikinä. Eikä vaikuta sinuunkaan. Olet vain aivopesty, heikko ja typerä idiootti.
Minua ahdistaa kun en ole kyennyt ilmastoahdistumaan. Olen huono ihminen.
Hei, maapallo on tyytyväinen ilmastonmuutoksesta. Jospa pääsis vihdoin tästä syöpäläisestä, nimittäin ihmisrodusta, eroon. Enemmän hiilidioksidia kehään ja kovemmat lämpötilat niin jo alkaa päitä tippua. Koska jurakauden aikaan pallolla oli hiilidioksidia nelinkertainen määräja jäätiköitä ei ollut ollenkaan, ei nykyinen suunta ole ollenkaan huono maapallon kannalta. Jossain vaiheessa tulee uusia lajeja, jotka sopeutuvat muuttuvaan ilmastoon. On hyvä jos ihminen ei ole yksi niistä. Ehkä kehittyy myös se bakteeri joka syö kaiken muovin ja muun paskan.
Lol. Älkää antako eliitin voittaa. Se on tämän hysterian keksinyt...
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta koiristani en luovu. Ei väliä että ne tuottavat enemmän päästöjä kuin katumaasturi.
Tiedan eraan aari vihrean. Hanella on 15 kissaa
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä minä deittailen vain ulkomaalaisia. Muuten minua voitaisiin luulla rassisstiksi tai perrrsuksi.
Yle ja Hesari on ainakin mielissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedan eraan aari vihrean. Hanella on 15 kissaa
Mä tiedän erään vihreän joka majoittaa usemman läpsysyn. Ne on lemmikkejä.
Mä ahdistun jo pelkästä sympatiasta
Ilmastosta pitää ahdistua. Lukko.
Samasta syystä minä en mene lentokoneeseen.