Millainen opiskelija ei hanki opiskelijahaalareita?
Todella köyhä? Syrjäytyvä? Kapinoiva? Ollakseen oleva?
Kommentit (31)
Liian vanha, ei kiinnosta? No ainakin minä olen, eli opiskelen enkä muuten osallistu oikeastaan mihinkään muuhun kuin luentoihin. T. Täti teologisessa ja valtsikassa.
Meillä olisi saanut haalarit ihan ilmaiseksi, mutta en ottanut. En nähnyt niille mitään tarvetta.
Mitä se sinun persettä kutittaa onko niitä haalareita vai ei?
Minä. Totetsin, ettei minua pahemmin kiinnosta opiskelijabileissä käyminen, joten haalarien hankkiminen olisi ollut täysin turhaa.
Ei kiinnosta. En osallistu mihinkään opiskelijahommiin muutenkaan.
Minä. En kokenut tarpeelliseksi. Yhden kerran kävin approilla ja se sai riittää.
Jos ei kiinnosta opiskelijabileet? Eihän niitä muualla käytetä.
Olen opiskellut kirjallisuustiedettä enkä muista ketään opiskelukaveria, jolla olisi ollut haalarit.
Ei se opiskelu nyt niin likaista puuhaa ole, että suojahaalareihin tarvitsisi pukeutua :D
Humanisti. Haalarit on teekkarijuttu. Humanisti dokaa tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Totetsin, ettei minua pahemmin kiinnosta opiskelijabileissä käyminen, joten haalarien hankkiminen olisi ollut täysin turhaa.
Ei niitä haalareita siellä bileissäkään tarvita. t. opiskelija, joka kyllä osallistui bileisiin, mutta ei hankkinut haalareita
Sellainen, joka ei halua pukeutua hiostavaan ja typerältä näyttävään vaatteeseen.
En todellakaan hankkinut haalareita enkä ole koskaan ymmärtänyt niitä. En hankkinut kyllä ylioppilaslakkiakaan kun lukion suoritin, että olen kyllä muutenkin sellainen vastarannan kiiski. Enkä käynyt muuten rippikouluakaan. En ilmeisesti tykkää tehdä asioita vain siksi kun "ennenkin on tehty, ja muutkin tekee"
Olen liian vanha. Olin 28-v fuksi, ei mulla ollut mitään asiaa mihinkään bileisiin tai muihin tapahtumiin. Ne on nuorten juttu.
Kailenlaiset introvertit ym., samat ihmiset usein niitä joilla ei ole mitään elämää niiden opiskelujen lisäksi, mihinkään ei voi lähteä, yksin vaan kökötetään kämpillä ja käydään koulussa. Todistuksessa voi olla rivi vitosia mutta silti työnsaannissa vaikeuksia, erityisesti opiskeluaikana ennenkuin pääsee sitä tutkintoa näyttämään ja silloinkin kun huonosti aikaisempaa kokemusta.
Olen käyttänyt haalareita viimeksi esikoulussa. Hyvin olen pärjännyt ilmankin sekä opiskellessa että opiskelujen jälkeen.
Minkä alan opiskelija ostaa sellaisen?
Fiksu.