Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, keksin hyvän keinon saada mies haravoimaan koko mökkipihan ja enemmänkin!

Vierailija
01.05.2019 |

Sanoin, että hyttysiä ei tule ollenkaan ensi kesänä, kun putsataan pois tämä vanha karike ja lehtimassa.

(Osittainhan tämä on jopa totta, mutta tietysti niitä jonkin verran tulee)

Nyt raukan oranssi Fiskars heiluu tuolla puolessa välissä metsää! 😁

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis pitää mökkeilystå (=veneilystä, saunomisesta ja oluesta), mutta inhoaa hyttysiä, vielä haravointiakin enemmän :)

Vierailija
2/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä se Trump oli oikeassa. Suomessa haravoidaan metsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkela ja oivaltava manipulointi on onnellisen parisuhteen perusta. Kuten amerikkalaiset pikkuserkkumme sanovat:- "Happy wife, happy life".

Vierailija
4/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lupaan vielä II-portin seksiä ni maalaa talon ja korjaa katon

AP

Vierailija
5/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis pitää mökkeilystå (=veneilystä, saunomisesta ja oluesta), mutta inhoaa hyttysiä, vielä haravointiakin enemmän :)

Ex- naapurit seivästivät kilpaa heinää, kossupullo oli saran päässä palkintona.

Vierailija
6/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä sellainen tarrasysteemi: jokaisesta mökkijommasta saa tarran ja kun on tarpeeksi tarroja kerättynä niin mies saa jotain kivaa. Viimeksi sai hyvän pullon Punkkua, tosin siitä itse osan..

Mies on oikeasti innoissaan, tälläkin hetkellä hakkaa halkoja, minä istun tässä terassilla kirjan ja viinilasillisen kanssa.

Vierailija
7/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytössä sellainen tarrasysteemi: jokaisesta mökkijommasta saa tarran ja kun on tarpeeksi tarroja kerättynä niin mies saa jotain kivaa. Viimeksi sai hyvän pullon Punkkua, tosin siitä itse osan..

Mies on oikeasti innoissaan, tälläkin hetkellä hakkaa halkoja, minä istun tässä terassilla kirjan ja viinilasillisen kanssa.

Siis onko se niin köyhä, ettei sillä ole rahaa käydä itse Alkossa? Vai onko se 17-vuotias?

Vierailija
8/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt ole kummoista. Minä olen saanut naisen vakuuttumaan siitä että nielemällä saa näön pysymään hyvänä eikä tarvitse silmälaseja. Lisää saan oikeastaan aina kun kaukosäätimessä on telkkarin kuvan blurraus. Käytän sitä välillä ja taas telkkarin kuva terävöityy.

Olen mä vähän sika mutta saan ihan kohtuullisesti oraalia.

Vierailija
9/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole kummoista. Minä olen saanut naisen vakuuttumaan siitä että nielemällä saa näön pysymään hyvänä eikä tarvitse silmälaseja. Lisää saan oikeastaan aina kun kaukosäätimessä on telkkarin kuvan blurraus. Käytän sitä välillä ja taas telkkarin kuva terävöityy.

Olen mä vähän sika mutta saan ihan kohtuullisesti oraalia.

Giganttiin TV osaston eteen vaan blurrailemaan näyttöjä ja kertomaan teoriaasi ohimeneville naisille! Voi olla t*rska arkana seuraavana pvänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi