Ostanko Pleikkari 5 vai jatkanko tyttöystävän etsimistä?
Kommentit (40)
Minä oon koko ikäni pelannut pelejä, joten luontevinta olisi löytää tytttö/nainen joka myös tykkää pelata todella paljon. Miksi vaikeuttaa omaa sisintä kutsumusta ja harrastuksia? Jos sellaista ei löydä niin ei se ole mikään elämän loppu. Nykyäänhän naiset pelaa todella paljon ja se on hyvä juttu. Ja välillä pillua tottakai!
Osta se pleikkari 5, kun sen elinkaarikustannukset on murto-osa naisten vastaavista
Älä ikinä "etsi" ketään vaan elä elämääsi ja keskity harrastuksiin. Varsinkin harrastusten parissa voi tavata paljon uusia ihmisiä ja sitäkin paremmin kumppanin jolla on samat kiinnostuksen kohteet. Naiset pelaavat paljon myös joten osta konsoli ja nauti. Olen kaikki deitit löytänyt pelatessani myös :)
PS5. Pelkkiä hyviä puolia toisin kuin...
Tyttöystävä kotona on paljon rasittavampi joten pleikkari.
Rupea homoileen ja asenna linux johonkin vanhaan koneeseen.
Etsi tyttöystävä jolla on pleikka 5
Etsi tyty joka pelaa. Animeharrastajatyttelit on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Rupea homoileen ja asenna linux johonkin vanhaan koneeseen.
Ootko kaapissa? Rohkeasti vaan pihalle ja homoilemaan!
Eikö sulla ole pleikka vitosta???
Jos ei ole pakottavaa tarvetta hankkia lapsia, niin ei kumppanin etsiminen välttämättä kannata. Tulee sitten vastaan jos on tullakseen. Väkisin etsimällä menee aikaa ja tulee paljon pettymyksiä ja negatiivisia tunteita. Hyvinvointi kärsii.
Jos tarvitsee kysyä, niin vastaus on PS5.
Hei nyt veli skarppaa.
Phil Deckerin kanssa ei ole paljon hauskempaa ja gimmat ovat yllättävänkin kivoja. Voi kai sitä oikeasti vapaa-ajalla pelata.?
Ostan pleikkari 5 kuukauden päästä.
PS5. Kaikki ne yksinoikeuspelit tuovat iloa. Naisista on vain harmia. M28
Vierailija kirjoitti:
Etsi tyty joka pelaa. Animeharrastajatyttelit on ihania.
Suomessa ne vain on läskejä. M28
Osta kunnon tietokone ja odotat kunnes Baldur's Gate 3 ja Path Of Exile 2 ilmestyy. Niissä on paljon paremmat naiset.