Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi opiskelukaveri ei osallistu mihinkään kivoihin rientoihin

Vierailija
01.05.2019 |

Hänet on kyllä kutsuttu, mutta sanoo vain ettei kiinnosta. Nuoria kun ollaan niin pitäis nauttia elämästä, kyllä siellä kiikkustuolissa ehtii keinua. Sitten tämä pitää itseään jotenkin parempana, kun ei juo alkoholia eikä juhli. Siis oikeasti tosi raivostuttavaa käytöstä!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kökkö provo. 😑

Vierailija
2/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että hänellä olisi kiire kiikkustuoliin vain siksi, ettei opiskelijariennot kiinnosta? Hänellä voi olla ihan muita mielenkiinnon kohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis loukkaantunut siitä että hän ei viihdy sinun seurassasi ?

Vierailija
4/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te olette tylsiä. Opiskelukaverisi tekee parhaillaan valintoja, joiden takia hän on joskus tulevaisuudessa sinun pomosi, hyvin kaukana hierarkiassa yläpuolellasi. Hän saa rahat, sinä saat kivat opiskelumuistot. Molemmat voittavat.

Vierailija
5/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo alkoholia juuri lainkaan ja koen että kännissä olevat ihmiset on ärsyttäviä. Mulle myös tulee migreeni (alkoholin lisäksi) liian kovalla olevasta musiikista sekä vilkkuvista valoista. Näin ollen mua ei ole koskaan kiinnostanut mennä minnekään opiskelukavereiden kanssa.

Vierailija
6/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja juhliminen olis sitä elämästä nauttimista?

Vierailija
7/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että pitää itseään parempana?

Vierailija
8/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te olette tylsiä. Opiskelukaverisi tekee parhaillaan valintoja, joiden takia hän on joskus tulevaisuudessa sinun pomosi, hyvin kaukana hierarkiassa yläpuolellasi. Hän saa rahat, sinä saat kivat opiskelumuistot. Molemmat voittavat.

No ei siinä ainakaan noin käy. Jos ei verkostoidu niin on erittäin vaikeaa saada edes työpaikkaa tänä päivänä, kun niitä mielellään jaellaan suhteilla.

Vierailija
9/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä käy ilmi että pitää itseään parempana? Vai onko ihan omaa tulkintaa?

Vierailija
10/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin fuksivuotena muutamissa ekoissa bileissä, mutta ne olivat sellaista ryyppäämistä ja sekoilua, että tulipa todettua, ettei ole mun juttu ja sain bileistä tarpeekseni melkein koko opiskeluajaksi. Sen jälkeen en käynyt enää opiskelijabileissä muuten kuin vappuna.

Vierailija
11/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osallistunut opiskelurientoihin, koska se ei kiinnostanut. En halunnut olla massan mukana menevä haalaripelle, joka örveltää. Opiskelukaverieni kanssa hengailin vain pakon edessä (ryhmätyöt yms). Minulla oli omat rakkaat ystäväni muista piireistä ja heidän kanssa vietin vapaa-aikani. Valmistumisen jälkeen olen siirtynyt työelämään ja tykkään kyllä juhlia ystävieni kanssa. Opiskelukavereiden kanssa ei ollut muuta yhteistä kuin opiskeluala.

Vierailija
12/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka tän tyypin somepäivityksistä, joissa naureskelee ”juopottelevalle kansalle” ja itse sitten muka opiskelee tai lukee jotain kirjaa.

Ap

Vierailija
13/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten teette niissä opiskelijariennoissa? :-D Sivusta pakosta seuranneena näyttää, että yleensä pari- kolmekymppiset leikkii lasten leikkijä, kännissä vaan. Siinä se suurin ero, että lapset ei vaan saisi ryypätä.

Ymmärrän oikein hyvin, jos ei kaveriasi kiinnosta. Eikä kaikkea tarvitse tehdä siksi, että "niin kuuluu tehdä". :-D Ei todellakaan tarvi. On hyvä asia, jos osaa ajatella omilla aivoillaan, kuunnella itseään ja toimia sen mukaan, mikä itsestä tuntuu hyvälle. Se, jos mikä on järkevää. ;-) 

Anna muiden elää omaa elämäänsä ja elä sä omaasi.

Vierailija
14/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä ainakaan noin käy. Jos ei verkostoidu niin on erittäin vaikeaa saada edes työpaikkaa tänä päivänä, kun niitä mielellään jaellaan suhteilla.

Ajattelin itse asiassa itsekin tätä samaa, mutta se että hän ei käy juuri teidän pämppäilloissa ei tarkoita etteikö hän verkostoituisi muiden kanssa. Ehkäpä niiden muiden osaavien kanssa, jotka eivät pämppää vaan tekevät jotain tärkeämpää. Osaaminen kuitenkin on aika iso osa kaikkea siinä missä vain naaman tunteminen.

Vierailija
15/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka tän tyypin somepäivityksistä, joissa naureskelee ”juopottelevalle kansalle” ja itse sitten muka opiskelee tai lukee jotain kirjaa.

Ap

No jos hän vaikka tosiaan on parempi? Moni ihminen katuu jälkeenpäin, että miksi en kartuttanut tietojani vaan rellestin samantekevien ihmisten kanssa.

Vierailija
16/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kenen mielestä ne riennot on "kivoja"?

Vierailija
17/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan hän parempi ihminen ja hemmetin paljon fiksumpi kuin te muut.

Vierailija
18/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuoria kun ollaan niin pitäis nauttia elämästä, kyllä siellä kiikkustuolissa ehtii keinua"

Mistä päättelet, ettei hän nauttisi elämästä? Minä nautin mm. matkustelusta, maisemista, upeista elämyksistä, mielenkiintoisesta seurasta, kitaransoitosta, teatterista, konserteista, Lapin vaelluksista, luonnosta ja eläimistä, valokuvaamisesta, maalaamisesta, kirjoittamisesta, lukemisesta, hyvästä ruuasta, elokuvista, dokumenteista, museoista, laskettelusta, juoksulenkeistä, kivoista vaatteista, uimisesta, huumorista, perheestä, ystävistä ja monista, monista muista asioista. Se, ettei käy opiskelijabileissä ja juo alkoholia ei tarkoita millään tavoin sitä, ettei nauttisi elämästä. Hänen elämänsä saattaa olla paljon rikkaampaa kuin sinun.

Vierailija
19/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole kaikkien mielestä kivoja...

20/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaa oman yrityksen todennäköisesti.

Minäkin olen absolutisti ja täysin savuton ja viihdyn parhaiten omissa oloissani koodaillen, kiinnosta vittuukaan teidän kännisekoilut...

Tervetuloa duunariksi minun tulevaan kaupan alan yritykseen, eiole vaikea arvata että tuotteeseen liittyy tietokoneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi