Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi opiskelukaveri ei osallistu mihinkään kivoihin rientoihin

Vierailija
01.05.2019 |

Hänet on kyllä kutsuttu, mutta sanoo vain ettei kiinnosta. Nuoria kun ollaan niin pitäis nauttia elämästä, kyllä siellä kiikkustuolissa ehtii keinua. Sitten tämä pitää itseään jotenkin parempana, kun ei juo alkoholia eikä juhli. Siis oikeasti tosi raivostuttavaa käytöstä!

Kommentit (37)

21/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harjoittelen tällä hetkellä kuinka verkkokauppoja luodaan, html alkeet sujuu.

Kun naapurin jonne suunnittelee kesän bileitä! Kumpi työllistyy?

Vierailija
22/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei viihdy isoissa ryhmissä ja massatapahtumissa. Kaikkia ei myöskään kiinnosta alkoholilla läträily. Ei ole kivaa katsella kun ihmiset käyttäytyy typerästi. Opiskelija on fiksu, jos ei käytä kaikkia vähiä rahojaan alkoholiin. Tällaiset "pakkojuhlat" on muutenkin tosi ahdistavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän on uskovainen?

Vierailija
24/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on "elämästä nauttimista" että on jossain tilassa (känni) joka on todella kaukana oikeasta elämästä ja todellisuudesta ja yleensä tämä saa myös sekoilemaan ja helposti laittaa elämänsä hetkessä sekaisin. Ja ai että se seuraavan päivän morkkis! Ja darra 😂

Itse aloin nauttimaan elämästä sen jälkeen kun vähensin alkoholia.

Vierailija
25/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te olette tylsiä. Opiskelukaverisi tekee parhaillaan valintoja, joiden takia hän on joskus tulevaisuudessa sinun pomosi, hyvin kaukana hierarkiassa yläpuolellasi. Hän saa rahat, sinä saat kivat opiskelumuistot. Molemmat voittavat.

No ei siinä ainakaan noin käy. Jos ei verkostoidu niin on erittäin vaikeaa saada edes työpaikkaa tänä päivänä, kun niitä mielellään jaellaan suhteilla.

Ajattelin itse asiassa itsekin tätä samaa, mutta se että hän ei käy juuri teidän pämppäilloissa ei tarkoita etteikö hän verkostoituisi muiden kanssa. Ehkäpä niiden muiden osaavien kanssa, jotka eivät pämppää vaan tekevät jotain tärkeämpää. Osaaminen kuitenkin on aika iso osa kaikkea siinä missä vain naaman tunteminen.

Kukaan ei käytä kaikkea vapaa-aikaansa "osaamisen kartuttamiseen" ja sitä vapaa-aikaa on kyllä vaikka kuinka paljon vaikka käyttäisi opiskeluunkin aikaa ja paperit olisi vitosia täynnä,kyllä siinä ehtii käydä parina iltana kuukaudessa vähän juhlimassakin.

Vierailija
26/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tahtoo saada koulut ajoissa käytyä ja päästä ansaitsemaan rahaa. Toiset sitten tahtoo ryypätä ja rellestää. Sitten ihmettelevät aikuisena kun se "tylsä" opiskelukaveri menestyy työelämässä, mutta itse notkuu puolivalmiina maisterina kortistossa. 

Vierailija
27/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te olette tylsiä. Opiskelukaverisi tekee parhaillaan valintoja, joiden takia hän on joskus tulevaisuudessa sinun pomosi, hyvin kaukana hierarkiassa yläpuolellasi. Hän saa rahat, sinä saat kivat opiskelumuistot. Molemmat voittavat.

No ei siinä ainakaan noin käy. Jos ei verkostoidu niin on erittäin vaikeaa saada edes työpaikkaa tänä päivänä, kun niitä mielellään jaellaan suhteilla.

Aloittaa oman yrityksen todennäköisesti.

Minäkin olen absolutisti ja täysin savuton ja viihdyn parhaiten omissa oloissani koodaillen, kiinnosta vittuukaan teidän kännisekoilut...

Tervetuloa duunariksi minun tulevaan kaupan alan yritykseen, eiole vaikea arvata että tuotteeseen liittyy tietokoneet.

Eli mitä työtä minun pitäisi duunarina tehdä firmassasi?

Vierailija
28/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käynyt koskaan. Olen introvertti ja suorastaan erakkoluonne ja minulle bileet ei ole mukavaa vaan ahdistavaa. Minun elämästä nautiskelu on enemmänkin yksin kotona tai mökillä oloa tai luonnossa vaeltamista, oli jo nuorena.

En todellakaan verkostoitunut opiskellessa enkä ole sellaista koskaan myöhemminkään harrastanut, en esim käy työpaikkojen tiimipäivissä, pikkujouluissa tms. En ole silti 45 vuoden ikään mennessä ollut päivääkään työttömänä ja minua arvostetaan työpaikallani huippuosaajana.

Vierailija
29/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehkä haluaa muistaakin jotain opiskeluajoistaa eikä siksi halua olla perseet koko ajan. 

Vierailija
30/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin itse asiassa itsekin tätä samaa, mutta se että hän ei käy juuri teidän pämppäilloissa ei tarkoita etteikö hän verkostoituisi muiden kanssa. Ehkäpä niiden muiden osaavien kanssa, jotka eivät pämppää vaan tekevät jotain tärkeämpää. Osaaminen kuitenkin on aika iso osa kaikkea siinä missä vain naaman tunteminen.

Kukaan ei käytä kaikkea vapaa-aikaansa "osaamisen kartuttamiseen" ja sitä vapaa-aikaa on kyllä vaikka kuinka paljon vaikka käyttäisi opiskeluunkin aikaa ja paperit olisi vitosia täynnä,kyllä siinä ehtii käydä parina iltana kuukaudessa vähän juhlimassakin.

Itse asiassa käyttää, ne 0,1% ihmisistä joista tulee ne yhteiskunnan stevejobsit. Niitä ei olisi olemassa ilman huomattavia uhrauksia. Mutta totta kai 99% ihmisistä kuittaa nekin uhraukset ja saavutukset osastoon "tuuria" ja "häikäilemättömyyttä". Mielestäni jengi ei edes ansaitse tuollaisia innovatiivisia liidereitä kun ovat niin kiittämättömiä.

Plus että vaikka joku ehtisikin, moni viitosen ihminen ei ehkä tosiaan siitä huolimatta halua käyttää aikaansa ihmisiin, joilla ei ole mitään tavanomaista parempaa annettavaa.

Vierailija
31/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että aivosolujen tuhoamien on kivaa tekemistä? Kaikenlaista sitä kuuleekin.

Vierailija
32/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamaatte keskushermostoa juomalla myrkkyä ja kutsutte sitä elämästä nauttimiseksi?? 

Vierailija
33/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten teette niissä opiskelijariennoissa? :-D Sivusta pakosta seuranneena näyttää, että yleensä pari- kolmekymppiset leikkii lasten leikkijä, kännissä vaan. Siinä se suurin ero, että lapset ei vaan saisi ryypätä.

Ymmärrän oikein hyvin, jos ei kaveriasi kiinnosta. Eikä kaikkea tarvitse tehdä siksi, että "niin kuuluu tehdä". :-D Ei todellakaan tarvi. On hyvä asia, jos osaa ajatella omilla aivoillaan, kuunnella itseään ja toimia sen mukaan, mikä itsestä tuntuu hyvälle. Se, jos mikä on järkevää. ;-) 

Anna muiden elää omaa elämäänsä ja elä sä omaasi.

Näinhän se on, lasten leikeistä tulee aikuisten leikkejä kun mukaan otetaan vaan reilusti alkoholia. Sitten samat henkilöt itkee jotain ryhmäytymispäivien lapsellisuuksia kun ei he sellaiseen halua osallistua. No, jos laitettaisiin pöydät notkumaan ilmaista viinaa niin jopa muuttuisi ääni kellossa.

Vierailija
34/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi osallistua rientoihin, jos niissä tulee noin suvaitsemattomaksi ja kapeakateseksi. 

Vierailija
35/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyn paljon paremmin pienessä porukassa hyvien kavereiden kanssa ja hauskan tekemisen ääressä. Se tekeminen on usein jotain muuta kuin viinan kittaamista, mutta ei se sulje juomista kokonaan pois. Usein meillä jutut menevätkin hauskan levottomiksi ilman viinaa, kun kyse on enemmänkin juuri siitä seurasta. Älä arvostele kuinka toinen haluaa pitää hauskaa.

Vierailija
36/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä hyvin. Kävin fuksina kanssa yhden kerran bileissä ja ne saivat riittää. Aivan naurettavia leikkejä ja ryyppäämistä.

Vierailija
37/37 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yksi niistä opiskelijoista, joka ei ole pahemmin opiskelijarientoihin osallistunut. Kohta on paperit  kourassa ja olen tainnut käydä jopa kaksissa opiskelijabileissä. Suurin syy osallistumattomuuteeni on se, että biletys ja runsas alkoholin käyttö ei vain kiinnosta. Tosin ei sillä, että bileissä olisi pakko juoda, mutta ei se vauhdikas ympäristö muutenkaan ole ihan minun tyyliäni. Olisin mahdollisesti osallistunut opiskelijarientoihin enemmän, jos olisi ollut enemmän sellaisia rauhallisia, itseäni kiinnostavia tapahtumia. Mutta aika paljon nuo opiskelijatapahtumat tuppaavat liittymään biletykseen ja alkoholiin. Sentään yhden mielenkiintoisen ryhmän löysin aikoinani yliopistolta, kävin siellä pari kertaa. Olisin käynyt useamminkin, mutta se lakkautettiin melkein heti. Kävijät eivät riittäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän