Oletko tunnistanut itseäsi tai tuttuasi keskustelusta?
Paljon keskusteluita päivittäin niin mielenkiintoista, onko kukaan tunnistanut itseään ja minkälainen keskustelu kyseessä?
Kommentit (87)
Aika hölmöä jos kirjoittaa niin, että voi tulla tunnistetuksi. Olen itse kirjoittanut tänne yhden jutun, josta yksi kaveri voisi tunnistaa minut, mutta ei haittaa jos niin käy. Muistelin vain luokkaretkellä tapahtunutta sattumusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Viimeksi tänään luin muunneltua totuutta. En ymmärrä miksi sellaista sontaa pitää suoltaa. Ilmeisesti saa jotain kiksejä.[/quote
Jos tarina kuulostaa erilaiselta kuin oma totuus, niin eikö todennäköisintä ole silloin, että kyse ei ole sinusta?
En ole tunnistanut tuttuja tai että joku olisi puhunut täällä erityisesti minusta. Sen sijaan tiedostan, että joku voisi tunnistaa minut täältä aika helposti. Ei tarvitsisi hirveästi tietää asioita minusta, kun jo halutessaan tunnistaisi. Mutta eipä se minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen ilkeän joka näki työpaikaltaan ruumishuoneen yöllä. Tunnen tapauksen.
Mikä juttu tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Viimeksi tänään luin muunneltua totuutta. En ymmärrä miksi sellaista sontaa pitää suoltaa. Ilmeisesti saa jotain kiksejä.
Eikö oo ihan järkevää muunnella totuutta ettei tutut tunnista? Vai mitäköhän tarkoitit tällä?
Typeränä ihmisenä kertoo tunnistettavasti minusta, mutta valehtelee tekemisistäni. Ja tietenkin kehuu itseään.
Viittaatko narsistiketjuun kenties?
Minä olen tunnistanut yhdestä narsistiketjun viestistä täydellä varmuudella erään tuttuni. Tai entisen sellaisen oikeastaan. Joku muukin huomannut samat asiat kuin minä.
Voisitko kertoa, mistä viestistä on kyse? Minäkin arvelen tunnistaneeni lähes varmasti erään.
Kyllähän jokainen voi kuvitella tunnistavansa jonkun, mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että kirjoitettu liippaa läheltä omaa elämää. Ei täällä kuitenkaan nimiä viljellä, joten ihan saatte harhoissanne kuvitella, että juuri teistä kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku haukkui entistä pomoani, enkä ihmettele. Vastaavaa tyyppiä en tiedä muita tällä suht pienellä alalla. Itselläni oli onneksi määräaikainen työsuhde ja siksi jaksoin sinnitellä irtisanoutumatta.
Mun ex-pomoa haukuttiin täällä ihan nimellä, niin ei ollut vaikea tunnistaa. Ymmärrän hyvin, että on aiheuttanut ihmisissä ikäviä tuntemuksia, mutta olihan se hurjaa, että nimi oli täällä ihan oikeasti esillä vähän aikaa.
Ihastus jätti kerran tänne viestin. Etunimeni alkaa kirjaimella S ja hän kirjoitti täällä aloituksen "S olen ihan hulluna sinuun - en pääse sinusta" tai blabla jotain ton sorttista. En uskonut, että viesti olisi minulle mutta kuinka ollakaan tyyppi tiesi salaisen paheeni jonkun känniläpänheiton perusteella. Emme alkaneet koskaan seurustella, liikaa negatiivisia asioita, mutta tuo viesti oli yllättävä.
Muutaman kerran.
Yksi tapaus oli tosi huvittava. Toisessa ikkunassa hehkutti kuinka kaikki on tosi hyvin ja täällä kirjoitteli kuinka on "mustat sukat jalassa".
En viitsinyt bustata. Puolisonsa oli tuolloin työmatkalla eikä mennyt kuin joitakin kuukausia, kun erosivat.
Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku haukkui entistä pomoani, enkä ihmettele. Vastaavaa tyyppiä en tiedä muita tällä suht pienellä alalla. Itselläni oli onneksi määräaikainen työsuhde ja siksi jaksoin sinnitellä irtisanoutumatta.
Mun ex-pomoa haukuttiin täällä ihan nimellä, niin ei ollut vaikea tunnistaa. Ymmärrän hyvin, että on aiheuttanut ihmisissä ikäviä tuntemuksia, mutta olihan se hurjaa, että nimi oli täällä ihan oikeasti esillä vähän aikaa.
Aika uhkarohkeeta kirjoittaa yksityisistä ihmisistä nimellä. Siinä on aika äkkiä leivättömän pöydän ääressä.
Tunnistin vanhempieni naapurin, kun hän avautui aloituksessaan ras.istisesta käytöksestään joka johti varoitukseen. Äitini meilasi aloituksen puheenjohtajalle joka tulosti sen ja vei kys. naapurin postilaatikkoon. :D
Joku täällä oli kerran tunnistavinaan minut eräästä kirjoituksesta, mutta tarkennuskysymys paljasti ettei ollakaan tuttuja. Oli ilmeisesti sen verran yleinen tilanne, että täsmää moneen muuhunkin ihmiseen.
On kolme ketjua joissa olen jossakin kommentissa muka tunnistanut itseni. Ikävä sävy viesteissä. Toki ne voivat sopia muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Viimeksi tänään luin muunneltua totuutta. En ymmärrä miksi sellaista sontaa pitää suoltaa. Ilmeisesti saa jotain kiksejä.
Eikö oo ihan järkevää muunnella totuutta ettei tutut tunnista? Vai mitäköhän tarkoitit tällä?
Typeränä ihmisenä kertoo tunnistettavasti minusta, mutta valehtelee tekemisistäni. Ja tietenkin kehuu itseään.
Minä olen tunnistanut yhdestä narsistiketjun viestistä täydellä varmuudella erään tuttuni. Tai entisen sellaisen oikeastaan. Joku muukin huomannut samat asiat kuin minä.
Voisitko kertoa, mistä viestistä on kyse? Minäkin arvelen tunnistaneeni lähes varmasti erään.
En nyt jostain syystä löytänyt sitä ketjua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minusta oli viime viikonloppuna juttu kuinka olin vaihtanut tinder profiilini tekstin. Sen kirjoittama nainen jäi rannalle.
Voitko avata vähän lisää. Kuulostaa mehukkaalta tarinalta.
No tässähän tää:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3452733/luulin-jo-loytaneeni-hyvan-mieh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jostain syystä löytänyt sitä ketjua enää.
Tämä ketju?
https://www.vauva.fi/keskustelu/1568952/ketju/millainen_narsisti_on_yst…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai voisiko olla, että ei kerro juuri sinusta, vaan sinulle täysin tuntemattomasta henkilöstä? Eikä valehtele vaan kertoo ihan vain sen, mitä henkilö on oikeasti tehnyt. Ei kai sentään? :D
Kyllä ihmiset ovat uskomattoman hölmöjä.
Muistakaa aina, että jos tunnistatte jonkun, olette itsekin vaarassa tulla tunnistetuksi.
Olen sen ilkeän joka näki työpaikaltaan ruumishuoneen yöllä. Tunnen tapauksen.