Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tunnistanut itseäsi tai tuttuasi keskustelusta?

Vierailija
01.05.2019 |

Paljon keskusteluita päivittäin niin mielenkiintoista, onko kukaan tunnistanut itseään ja minkälainen keskustelu kyseessä?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Viimeksi tänään luin muunneltua totuutta. En ymmärrä miksi sellaista sontaa pitää suoltaa. Ilmeisesti saa jotain kiksejä.

Ja nyt naapurit kuiskuttelee aina, kun meet ohi?

Ei vaan soitti ja sanoi asiasta. En ole palstaillut yli viikkoon. Mutta ei haittaa, koska tietää totuuden.

Vierailija
22/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti.Koko palsta viittaa minuun ja perheeseeni.

Anoppiin myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeän perheemme miniän tunnistin. Ja toki sen piikkisian veljen vaimon. Niin karvasssss.

Anoppiko se siellä huutelee?

Vierailija
24/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minusta oli viime viikonloppuna juttu kuinka olin vaihtanut tinder profiilini tekstin. Sen kirjoittama nainen jäi rannalle.

Vierailija
25/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Viimeksi tänään luin muunneltua totuutta. En ymmärrä miksi sellaista sontaa pitää suoltaa. Ilmeisesti saa jotain kiksejä.

Eikö oo ihan järkevää muunnella totuutta ettei tutut tunnista? Vai mitäköhän tarkoitit tällä?

Typeränä ihmisenä kertoo tunnistettavasti minusta, mutta valehtelee tekemisistäni. Ja tietenkin kehuu itseään.

Viittaatko narsistiketjuun kenties?

Vierailija
26/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, useammastakin. Joitain yksityiskohtia tietysti muuteltu mutta erehtyä ei voi. Sanoisinko näin, ettei kovin positiiviseen sävyyn kirjoitettuja.

Tämä herättää uteliaisuuden. Mistä oli kysymys?

Ihmissuhteisiin liittyviä yksittäisiä tapauksia, tyylillä "tällöin tapahtui tätä ja tätä". Kuvaus yksipuolista, tarkoituksena selvästi saada vakuutteluja, että kirjoittaja itse on oikeassa. Haukkumasanoja ei oltu säästelty näissä.

Vierailija
27/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kerran myös yhden henkilön, jota en ole itse koskaan tavannut mutta tiedän hänestä muuten paljon (työn kautta).

Vierailija
28/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oo ihan järkevää muunnella totuutta ettei tutut tunnista? Vai mitäköhän tarkoitit tällä?

Typeränä ihmisenä kertoo tunnistettavasti minusta, mutta valehtelee tekemisistäni. Ja tietenkin kehuu itseään.

En.

Vierailija
29/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tunnistanut yhdestä narsistiketjun viestistä täydellä varmuudella erään tuttuni. Tai entisen sellaisen oikeastaan. Joku muukin huomannut samat asiat kuin minä.

Vierailija
30/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tunnistanut ketään. AV on pelkkä trollailupalsta.

Vierailija
31/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketjussa näyttää kaikki viestit olevan minulle ja minusta. Kas kun ei oikeassa elämässä kehtaa tunnustaa kun minua noin kaipaa.

Kun luet tarkemmin, huomaat, että ketju on laadittu juuri siten :)

Toinen ketjun ylläpitäjistä kertoi saavansa jonkin verran palkkaa siitä.

Älä hyvä ihminen ota AV: ta tosissasi. Tämä on pelkkää ajanvietettä, huvia.

Vierailija
32/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni ja ex-kaverini :)

Vierailija
33/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haukkui entistä pomoani, enkä ihmettele. Vastaavaa tyyppiä en tiedä muita tällä suht pienellä alalla. Itselläni oli onneksi määräaikainen työsuhde ja siksi jaksoin sinnitellä irtisanoutumatta.

Vierailija
34/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketjussa näyttää kaikki viestit olevan minulle ja minusta. Kas kun ei oikeassa elämässä kehtaa tunnustaa kun minua noin kaipaa.

Kun luet tarkemmin, huomaat, että ketju on laadittu juuri siten :)

Toinen ketjun ylläpitäjistä kertoi saavansa jonkin verran palkkaa siitä.

Älä hyvä ihminen ota AV: ta tosissasi. Tämä on pelkkää ajanvietettä, huvia.

Stähän tämä valtaosin on. Ei kuitenkaan voi kiistää, ettei tälläkin palstalla olisi jonkinlainen linkki myös tosielämään. Kirjoitusten takana on ihan oikeita ihmisiä.

Vierailija
35/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo amfetamiinia viihdekäyttönä -ketju kammottaa. Sellainen fiilis, että saatan tuntea tuon miehen. :-/

Vierailija
36/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin oman kirjoittamani tekstin 2 vuotta sitten vanha teksti. Silloin en kyllä täällä kirjoitellut.

Tunnistit tekstin jota et itse ole kirjoittanut, mutta se on sinun kirjoittama? En aivan ymmärtänyt

Tulkitsin tuon niin, että viestissä oli jotain niin "tuttua", että henkilö olisi uskonut kirjoittaneensa sen itse, jos se olisi ollut mahdollista.

Vierailija
37/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on jo vanha keskustelu. Kannattaa tsekata sekin jos aihe kiehtoo.

Vierailija
38/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään oppilaan äidin tunnistin. Ei kirjoittanut minusta, vaan eräästä lapselle tapahtuneesta vapaa-ajan jutusta. Oppilas oli kertonut sen saman tapahtuman minulle koulussa ja kyseessä oli sen verran erikoinen juttu + muutamat yksityiskohdat, että oli varma tunnistus :)

Mistä tiedät, jos olikin kyse isästä.

Vierailija
39/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. En tunne tosielämässä ketään WT:tä, enkä usko, että tuttava- tai perhepiirissäni kukaan muu kuin minä käy täällä.

Vierailija
40/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minusta oli viime viikonloppuna juttu kuinka olin vaihtanut tinder profiilini tekstin. Sen kirjoittama nainen jäi rannalle.

Voitko avata vähän lisää. Kuulostaa mehukkaalta tarinalta.