Oletko tunnistanut itseäsi tai tuttuasi keskustelusta?
Paljon keskusteluita päivittäin niin mielenkiintoista, onko kukaan tunnistanut itseään ja minkälainen keskustelu kyseessä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Tuo amfetamiinia viihdekäyttönä -ketju kammottaa. Sellainen fiilis, että saatan tuntea tuon miehen. :-/
Tuollaisia miehiä on vaan Suomessa satoja, ellei tuhansia. Kelpaavat varmaan hyvin wt-mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjussa näyttää kaikki viestit olevan minulle ja minusta. Kas kun ei oikeassa elämässä kehtaa tunnustaa kun minua noin kaipaa.
Kun luet tarkemmin, huomaat, että ketju on laadittu juuri siten :)
Toinen ketjun ylläpitäjistä kertoi saavansa jonkin verran palkkaa siitä.
Älä hyvä ihminen ota AV: ta tosissasi. Tämä on pelkkää ajanvietettä, huvia.
:D
En itseäni, mutta kerran poistatin ketjun, jossa kuvailtiin nimeltä mainitun itsemurhaa hyvin törkein sanakääntein. Käsittämätöntä käytöstä.
No totta Mooses!
Aina kun kirjoitetaan loistavasta rakastajasta, kaikkien naisten märästä päiväunesta ja jumalaisesta hopeaketusta, tiedän, että kirjoittavat minusta, the ällistyttävästä Ällömiehestä!
Tunnistin naisen, jonka kanssa ex-miehelläni oli pitkä salasuhde töissä ennen eroamme. Mankui täältä sympatiaa. Oksettava tapaus.
No tuo lokkkeilu ketju toi itselleni mieleen kuinka toisen syyttelyä lokkeilusta monet käyttää mustamaalaamiseen eli kerrotaan että joku on yrittänyt lokkeilla vaikka ei ole. Itse sain kuulla että olisin yrittänyt ujuttaa lapseni puoli-ilmaiseksi toisen perheen mukana vaikka mitään tällaista ei ollut kukaan edes puhunut. Olin kuulemma ollut yhteydessä ja anellut sitä tai tätä vaikka emme olleet ikinä edes yhteydessä. Huvittavaa, en yhtään ihmettelisi vaikka olisi näyttänyt jotain tekaistuja sähköposti viestejä valheensa tueksi mutta ei kyllä haittaa vaikka olisi, sillä ne kenelle olisi näyttänyt tai ne jotka uskoisivat tuota tyyppiä varauksetta kuuluu taatusti sellaisiin piireihin ja sen tyyppisiin ihmisiin joiden uskomuksilla ei ole yhtään mitään väliä tai merkitystä. Säälittää vaan ne ihmiset joita huijataan uskomaan jotain, mikä ei pidä paikkaansa eivätkä itse tajua sitä.