Rappukäytävässä oli puoli-alaston, krapulainen nainen joka vaati päästä sisään vessaan ja pyyteli sukkahousuja, vettä sekä puhelinta
Olin menossa pyykkituvalle niin päästin kellarikerroksen vessaan ja soitin taksin. Sanoi kyllä ettei hänellä ole rahaa johon vastasin että valitan ei ole mullakaan.
En tiedä oliko ollut jossain asunnossa josta tullut äkkilähtö... hame, kengät ja lyhyt toppi päällä, sukkikset ja takki ilm. hukassa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysynyt haluaisko hän sekstailla?
Eikö palstajonnella, "miehellä" tai setä"miehellä" ole parempaa tekemistä?
Ai parempaa tekemistä kuin sekstailla? Juu ei ole.
Jos b-rappukäytävässä tulee joku vastaan niin panisin.
Saanut äkkilähdön yhdenillan jutun luonta kun äkäinen vaimo tullut kotiin :D Käsilaukku ja kengät jääneet. Nukkunut rapussa ja lähestynyt ekaa näkemäänsä ihmistä että please help.
Mä olisin jättänyt sinne, jos kerran alkoi taksin soitosta kiukuttelemaan.
Olisin soittanut poliisit paikalle selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä n-ussitutti
Kakkoseen?
Pikkukakkoseen.
Se on se vappusima viisasten juoma. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen :D
Ap
Ja noin tyhmä. Eikö tullut mieleen, että olisi voinut olla raiskattu ja shokissa.
Vai onko teillä tapana kulkea puolialasti julkisesti ja pyytää apua? Onko tämä teillä ihan normipäivä?
Olisit edes kesynyt onko jotain sattunut ja soittanut poliisin.
Oikeen itkettää näin tyhmät ihmiset, kuten AP on. Ei tunnu leikkaavan, ei edes jälkikäteen ajan kanssa 🤪
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä n-ussitutti
Kakkoseen?
Pikkukakkoseen.
Pikkukakkonen on kyllä mahtava kolo munalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen :D
Ap
Ja noin tyhmä. Eikö tullut mieleen, että olisi voinut olla raiskattu ja shokissa.
Vai onko teillä tapana kulkea puolialasti julkisesti ja pyytää apua? Onko tämä teillä ihan normipäivä?
Olisit edes kesynyt onko jotain sattunut ja soittanut poliisin.
Oikeen itkettää näin tyhmät ihmiset, kuten AP on. Ei tunnu leikkaavan, ei edes jälkikäteen ajan kanssa 🤪
Juuri näin!
Ihmiset ovat ihan käsittämättömän yksinkertaisia. Äkkilähtö tullut selvästi eikä tule mieleen miksi, onko joutunut pakenemaan paikalta, koska harvempi sentään lähtee alasti VAPAAEHTOISESTI.
Ja kaikesta huolimatta ap vaan naureskelee täällä.
Täällä kehitysvammaiset leikkii vakavalla asialla. Pulassa oleva ihminen se toki naurattaa jos mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit paikalle...
Millä perusteella?
Kuulostaako tyyppi olevan siinä kunnossa, että kykenee huolehtimaan itsestään?
Hyi vi**u että kuvottaa tällainen ketju ja käytös. Siellä rappukäytävässä on joku tarvinnut apua ja tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä saa alapeukutuksia? Eikö tuollaisessa tilanteessa ole syytä selvittää onko tälle naiselle kenties tehty jotain tai onko tämä kyseinen nainen itse tehnyt jotain?
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä n-ussitutti
Kakkoseen?
Pikkukakkoseen.
Pikkukakkonen on kyllä mahtava kolo munalle.
Mikä ihme teitä nykyajan miehiä vaivaa kun kalu pitää työntää jonnekin ulosteaukkoon. Sairasta ja kuvottavaa.
Tuo nainen on ollut täysi solki päällä. Ei ole normaalia olla vaatteita ilman ja täysin muinamiehinä. Trauma ja solki päällä jostain kauheasti tapahtumasta.
Traumaan kuuluu se että olla kuin ei mitään olisi vaikka olisi tapahtunut mitä hirveää. Ihmisen mieli plokkaa pas_an pois. Ja vaatteitakin olo on ihan tyyliin "ei tässä mitään".
Tuosta alastomattomuudesta on nyt tehty juttu tässä. Olihan sillä kaikki käypät vaatteet päällään, ei ollut alasti, ei edes puoliksi.
Pyysi sukkahousuja kuitenkin vaan, eikä esim paitaa tms.
Jos itsensä tuollaiseen jamaan saattaa saa mun puolesta rypeäkin siinä. En olisi edes tuon vertaa auttanut. Ajanut ulos rapusta häiritsemästä. En alkiksia ja päihdeongelmaisia hyysää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä saa alapeukutuksia? Eikö tuollaisessa tilanteessa ole syytä selvittää onko tälle naiselle kenties tehty jotain tai onko tämä kyseinen nainen itse tehnyt jotain?
Av:n vammaisten mielestä ei ole. Ja sori oikeasti kehitysvammaiset, tämä on loukkaus teitä kohtaan 🙏
Vierailija kirjoitti:
Eikös pyhäpäivinä ole pyykkituvat suljettu?
Kukahan ne sulkisi? Päivä muiden joukossa, ihmisillä on pyykinpesua myös ns. pyhinä.
Kakkoseen?