Rappukäytävässä oli puoli-alaston, krapulainen nainen joka vaati päästä sisään vessaan ja pyyteli sukkahousuja, vettä sekä puhelinta
Olin menossa pyykkituvalle niin päästin kellarikerroksen vessaan ja soitin taksin. Sanoi kyllä ettei hänellä ole rahaa johon vastasin että valitan ei ole mullakaan.
En tiedä oliko ollut jossain asunnossa josta tullut äkkilähtö... hame, kengät ja lyhyt toppi päällä, sukkikset ja takki ilm. hukassa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta alastomattomuudesta on nyt tehty juttu tässä. Olihan sillä kaikki käypät vaatteet päällään, ei ollut alasti, ei edes puoliksi.
Pyysi sukkahousuja kuitenkin vaan, eikä esim paitaa tms.
Jos itsensä tuollaiseen jamaan saattaa saa mun puolesta rypeäkin siinä. En olisi edes tuon vertaa auttanut. Ajanut ulos rapusta häiritsemästä. En alkiksia ja päihdeongelmaisia hyysää.
Onko sunlaisia ihmisiä oikeasti olemassa. Nainen on melko varmasti raiskattu. Vai kuka lähtee ilman vaatteita tuosta vaan ulos.
No ei ole mikään poliisiasia tuollainen, vaikka kuinka olisi tavaroitaan ja takkinsa hävittänyt. Asia eri jos olisi ilmaissut olleensa rikoksen kohteena tai hysteerinen tms. Asiallisesti käyttäytyvälle aikuiselle riittää ihan se vessan ja puhelimen lainaus oikein hyvin. Jos huolestuttaa nii voi kysyä onko kaikki ok, mitä se auttaisi poliisin tulla sama kysymää ja saada vastaus et kaikki ok. Taksi oli oikee osoite soittaa.
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti annoit jotain vaatetta myös lämmikkeeksi. Vanha takki, housut, bussirahaa...
Myös muutama eväsleipä ja termospullossa kahvia, teetä tai kaakaota olisi varmasti myös ollut paikallaan. Ei se olisi ollut keneltäkään pois ja olisit saanut hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on ollut täysi solki päällä. Ei ole normaalia olla vaatteita ilman ja täysin muinamiehinä. Trauma ja solki päällä jostain kauheasti tapahtumasta.
Traumaan kuuluu se että olla kuin ei mitään olisi vaikka olisi tapahtunut mitä hirveää. Ihmisen mieli plokkaa pas_an pois. Ja vaatteitakin olo on ihan tyyliin "ei tässä mitään".
*Solki = sokki
Ap. Auttoi kyllä. Mitä naiselle oli tapahtunut. Lyöty, ryöstetty,raiskattu, uhkailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös pyhäpäivinä ole pyykkituvat suljettu?
Kukahan ne sulkisi? Päivä muiden joukossa, ihmisillä on pyykinpesua myös ns. pyhinä.
Hyvä te löydätte oleellisen, tässä rai_kausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta alastomattomuudesta on nyt tehty juttu tässä. Olihan sillä kaikki käypät vaatteet päällään, ei ollut alasti, ei edes puoliksi.
Pyysi sukkahousuja kuitenkin vaan, eikä esim paitaa tms.
Jos itsensä tuollaiseen jamaan saattaa saa mun puolesta rypeäkin siinä. En olisi edes tuon vertaa auttanut. Ajanut ulos rapusta häiritsemästä. En alkiksia ja päihdeongelmaisia hyysää.
Onko sunlaisia ihmisiä oikeasti olemassa. Nainen on melko varmasti raiskattu. Vai kuka lähtee ilman vaatteita tuosta vaan ulos.
Jossittelemaan kun aletaan... niin hän voinut myös tap paa jonkun ja lähtenyt sieltä sitten kiireellä pois. Nistejä myös löytyy rappukäytävistä ilman vaatteita, ilman mitään erityistä syytä.
Sitä kun on lapsuutensa tuollaisissa paikoissa elänyt, niin osaa suojella itseään. Onneksi ei enää tarvitse koko ajan olan yli kattella.
Mulle on myös tapahtunut noin. Jotenkin päädyin puolitutun asunnolle ja aamulla mulla ei ollut hajuakaan missä olen. Tyyppi heitti pihalle. Sen tiesin, että olin sen tyypin kotipaikkakunnalla (oltiin opiskelijoita ja hän asui viikot koulun asuntolassa).
Onneksi silloin sattui pihalla olemaan iäkäs pariskunta, jotka ystävällisesti veivät mut autolla linja-autoasemalla, josta pääsin bussilla kotiin.
Koulussa se tyyppi ei enää puhunut mulle. En tiedä kumpaa meistä hävetti ja nolotti enemmän, mutta mua suorastaan v*tutti!
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään poliisiasia tuollainen, vaikka kuinka olisi tavaroitaan ja takkinsa hävittänyt. Asia eri jos olisi ilmaissut olleensa rikoksen kohteena tai hysteerinen tms. Asiallisesti käyttäytyvälle aikuiselle riittää ihan se vessan ja puhelimen lainaus oikein hyvin. Jos huolestuttaa nii voi kysyä onko kaikki ok, mitä se auttaisi poliisin tulla sama kysymää ja saada vastaus et kaikki ok. Taksi oli oikee osoite soittaa.
Äly*ääpiö, sokissa oleva ihminen ei välttämättä ole hysteerinen eikö todellakaan osaa kerta mitä on tapahtunut.
Voi vi**u teitä urpoja.
Se että nainen on käyttäytynyt normaalisti ja on ilman vaatteita kertoo sokista. Todennäköisesti rai*kattu/hak*ttu...
Oikein hirvittää jos itselle sattuisi jotain kun täällä on niin ylityhmää sakkia ympärillä "auttamassa"
Oon ite ollu nuorempana useemman kerran aivan vastaavassa tilanteessa, tavarat ja takit kadonnut, krapula jano ja kotii pitäisi päästä.. eikä ollu sattunut mitään muuta kun juonut liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Oon ite ollu nuorempana useemman kerran aivan vastaavassa tilanteessa, tavarat ja takit kadonnut, krapula jano ja kotii pitäisi päästä.. eikä ollu sattunut mitään muuta kun juonut liikaa..
Sulle ei sattunut, mutta monelle on sattunut tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly*ääpiö, sokissa oleva ihminen ei välttämättä ole hysteerinen eikö todellakaan osaa kerta mitä on tapahtunut.
Voi vi**u teitä urpoja.
Se että nainen on käyttäytynyt normaalisti ja on ilman vaatteita kertoo sokista. Todennäköisesti rai*kattu/hak*ttu...
Oikein hirvittää jos itselle sattuisi jotain kun täällä on niin ylityhmää sakkia ympärillä "auttamassa"
Nii tai sitten käyttäyty normaalisti iha sen takia että kaikki oli normaalisti.. jos nyt teoriassa kuitenkin jotain olisi sattunut nii edelleenkää se ei auttaisi asiaa mitenkään että paikalle tulisi poliisi jolle nainen ei sano mitään.. ja kyllä shokissa olevan ihmisen tunnistaa sen verran että tajuaa ambulanssin soittaa, eivät aivan tavallisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei sattunut, mutta monelle on sattunut tuossa tilanteessa.
Pointti olikin se että olosuhteet eivät tee asiasta hätätilannetta. Kun tyyppi oli muuten asiallinen ja ei ilmaissut avuntarvetta nii on oikee ratkaisu se taksin soitto eikä hätäkeskukseen soitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä n-ussitutti
Kakkoseen?
Pikkukakkoseen.
Pikkukakkonen on kyllä mahtava kolo munalle.
Mikä ihme teitä nykyajan miehiä vaivaa kun kalu pitää työntää jonnekin ulosteaukkoon. Sairasta ja kuvottavaa.
Minä en taas ymmärrä miehiä jotka työntävät kaluaan johonkin kusen polttamaan kusiaukkoon. This is sick and disgusting!!
Vierailija kirjoitti:
Olisin soittanut poliisit paikalle selvittämään.
Syynä krapula?
Vierailija kirjoitti:
Ai kävi vähän kuin näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysynyt haluaisko hän sekstailla?
Olen itsekin nainen :D
Ap
Ja noin tyhmä. Eikö tullut mieleen, että olisi voinut olla raiskattu ja shokissa.
Vai onko teillä tapana kulkea puolialasti julkisesti ja pyytää apua? Onko tämä teillä ihan normipäivä?
Olisit edes kesynyt onko jotain sattunut ja soittanut poliisin.
Oikeen itkettää näin tyhmät ihmiset, kuten AP on. Ei tunnu leikkaavan, ei edes jälkikäteen ajan kanssa 🤪
Normipäivä. Ainakin täällä Vantaalla.
Voi luoja teidän kanssanne!
Känninen nainen on hukannut kengät ja kännykän sekä päätynyt uppo-outoon rappuun , sellaista sattuu.
Ap ei maininnut naisen itkevän siellä mustelmilla ja tissit paljaina.
Joten on älytöntä syyllistää ap:ta siitä ettei soittanut paikalle ambulanssia, palokuntaa ja karhuryhmää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit paikalle...
Millä perusteella?
Kuulostaako tyyppi olevan siinä kunnossa, että kykenee huolehtimaan itsestään?
Kyllä, jos se krapula ei aivan hirvittäväksi muutu.
Kuuluuko mielestäsi tälläinen keskustelu aiheeseen, jossa ihminen on ollut vaarassa ja apua tarvitsevana alasti rapussa??