Rappukäytävässä oli puoli-alaston, krapulainen nainen joka vaati päästä sisään vessaan ja pyyteli sukkahousuja, vettä sekä puhelinta
Olin menossa pyykkituvalle niin päästin kellarikerroksen vessaan ja soitin taksin. Sanoi kyllä ettei hänellä ole rahaa johon vastasin että valitan ei ole mullakaan.
En tiedä oliko ollut jossain asunnossa josta tullut äkkilähtö... hame, kengät ja lyhyt toppi päällä, sukkikset ja takki ilm. hukassa.
Kommentit (67)
Nyt kun alettiin jossittelemaan niin entä jos sillä oli beretta piilossa rintaliiveissä ja pyysi sukkahousuja ryöstääkseen pankin... Kyllä olisi täytynyt soittaa paikalle karhuryhmä tarkka-ampujineen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltti miehelle ei koskaan tule tällaista mahdollisuutta?
Kiltille miehelle tulee lukuisia mahdollisuuksia auttaa toisia ihmisiä saamatta itse mitään.
Itse olisin kyllä soittanut poliisille taksin sijaan tuossa tapauksessa. En siksi, että "rikollinen! narkkari! laitapuolenkulkija Minun rapussani!", vaan huolenpidosta.
Olisin kertonut, että puolialaston tuntematon nainen rappukäytävässä, ei puhelinta, rahaa, ilmeisesti henkilöllisyystodistustakaan. Pyytää "apua", mutten uskalla omaa puhelinta lainata enkä laskea sisälle asuntoon.
Poliiseilta olisi todennäköisesti saanut "ilmaisen taxin" kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun alettiin jossittelemaan niin entä jos sillä oli beretta piilossa rintaliiveissä ja pyysi sukkahousuja ryöstääkseen pankin... Kyllä olisi täytynyt soittaa paikalle karhuryhmä tarkka-ampujineen!
Epäilen että sillä oli anustappi persiissä piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin kyllä soittanut poliisille taksin sijaan tuossa tapauksessa. En siksi, että "rikollinen! narkkari! laitapuolenkulkija Minun rapussani!", vaan huolenpidosta.
Olisin kertonut, että puolialaston tuntematon nainen rappukäytävässä, ei puhelinta, rahaa, ilmeisesti henkilöllisyystodistustakaan. Pyytää "apua", mutten uskalla omaa puhelinta lainata enkä laskea sisälle asuntoon.
Poliiseilta olisi todennäköisesti saanut "ilmaisen taxin" kotiin.
Justiinsa. Poliisin tarkoitusko on toimia ilmaisena taksina?
Toivon, ettei hätäkeskus tartu tällaisiin puheluihin, jos joku oikeasti soittelee vastaavissa tilanteissa sinne. Poliisilla on muutakin tekemistä kuin spekuloida, miksi joku ihminen mahdollisesti herää kansakunnan suurimman ryyppyjuhlan jälkeisenä päivänä omaisuutensa hukanneena poissa kotoaan. Eihän se kivaa varmasti ole, mutta ei automaattisesti myöskään mikään hätätapaus. Eri asia on kysyä asianosaiselta, onko jotakin pahaa tapahtunut ja jos on, niin sitten tietysti toimia sen mukaan.
Sen hoidon vaimo tuli kotiin/oli tulossa. Sukkahousut jäi. Ei ollut alasti.