Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri kukaan ei tykkää facebook päivityksistäni

Vierailija
30.04.2019 |

Esim päivityksestä jossa lapseni voitti kultaa. Ystäviä ei ole joten pitäisikö häipyä Facebookissa?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa tai sanoa mitään vain siksi, että joku tykkäisi kirjoituksistasi tai sanomisistasi.  

Vierailija
22/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kaikki kaverit,joita et tunne.Laita päivitys sinne kuvan kanssa,äläkä jää odottamaan kuka sen on nähnyt. Elä elämääsi ja tee hauskoja asioita,älä mieti tykkäyksiä,ei sitä tarvitse miettiä kuinka moni tykkää. Sitten käyt katsomassa päivän-parin jälkeen. Näin olen toiminut ja hyvin on mennyt,ei stressiä fb:stä eikä huonoa fiilistä reaktioista.Ystävät ovat sydämessä,ei virtuaalitodellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on some ja päivitykset nyt jäävät välillä huomaamatta tai puolituttujen juttuihin ei viitsi reagoida. Onko teillä ystäviä tosielämässä? Jos on, niin mitä niistä peukutuksista tai niiden puutteesta.

Miksi edes hyväksyä puolituttuja fb kavereiksi jos ei ole aikomustakaan reagoida heidän julkaisuihinsa? Itsekkäistä syistä, että saisi itselleen mahdollisimman paljon tykkäyksiä?

No mutta juuri näinhän monet fb:ssa toimivat: kartutetaan kaverilistaa, vaikka olisi kerran elämässään vaihtanut kys. tyypin kanssa kaksi sanaa tai suurinpiirtein naaman tietää.

Eli pelkästään hyötymistarkoituksessa? Halutaan näyttää, että olis muka kauheesti kavereita, muttei kuitenkaan olla lainkaan kiinnostuttu heidän tekemisistään. Onpa mukavaa.

Koeta nyt ymmärtää, että jos jollakulla on monta kymmentä tai monta sataa "kaveria", niin osan heistä päivitykset nyt menevät välillä ohi, ilman pahaa tarkoitusta ja ihan fb:sta johtuvista syistä. Mutta kyllä, jotkut myös keräilevät kavereita itsekkäistä syistä.

Vierailija
24/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama tykkääjä. Toisilla on sata ja ylikin. Kyllä se joskus tuntui pahalta mutta olen törmännyt muutamiin muihinkin joilla ei ole paljoa tykkääjiä. Pyrin tykkäämään niin paljon kuin ehdin ja kommentoinkin.

Mutta nyt jos joku Facekavereista ei ole tykännyt oikeastaan koskaan päivityksistäni niin en tykkää hänenkään tai sitten poistan. En odotakkaan kymmeniä tykkääjiä mutta miksi roikottaa tuollaisia ystäviä siellä. Tosin joitakin facekavereita on ollut että siellä on esim humalassa kirjoitettu haukkuvia ja ihmisarvoa alentavia viestejä niin niistä en tykkää ja poistan sitten heidät jossain kohden.

Itsellä on kumppani mutta ei yhtään ystävää live-elämässä niin siksi facen merkitys korostuu.

Vierailija
25/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi- ja lemmikkipäivityksiä on some täynnä. Tykkään niistä vain jos niissä on jotain aidosti kiinnostavaa. Varsinkaan vanhempien raportit lasten saavutuksista on tylsiä . Ohitan ne ihan vaan siksikin että en halua kannustaa jatkamaan samalla linjalla.

Vierailija
26/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyväksynyt kavereiksi vain sellaisia, jotka oikeasti tunnen, en mitään puolituttuja. Siltikään en saa tykkäyksiä. Eli ei se sitä välttämättä ole, että listoillani olisi jotain sellaisia, jotka hädin tuskin edes tietävät kuka olen. En myöskään päivitä kovin usein, joten ei niihin päivityksiini voi oikein kyllästyäkään. Jos olisin vaikka laittanut päivityksen, että tässä kuva kun olin laskettelemassa Elisabeth II: n kanssa, niin tulee max 1 tykkäys. Kun joku toinen laittaa, että söin tämmösen pitsan ToriPitsassa, niin tulee 39 tykkäystä. Että mitä ihmettä.

Kaikki eivät käy jatkuvasti facessa ja ovat poistaneet ilmoitukset käytöstä. Aikojen päästä ei sitten viitsi tai huomata reagoida johonkin.

Vierailija
27/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole ystäviä tosielämässä, niin ketä sulla on "ystävinä" facessa? Onko mikään ihme jos puolitutut ei tykkää jostain kansikuvan vaihdosta? Ja mitä väliä sillä sulle on, jos tuollaiset tyypit ei sun jutuista tykkää?

Itse tein vastikään niin, että heitin ihan kaikki facekaverit pois. Olisin eronnut koko facesta, mutta muutama tärkeä harrasteryhmä pitää minut vielä siellä. Introverttinä ei kiinnosta enää juuri kenenkään kuulumiset, livenä olemme yhteydessä niiden kanssa joiden kanssa tulee oikeasti oltua tekemisissä. 

Vierailija
28/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on some ja päivitykset nyt jäävät välillä huomaamatta tai puolituttujen juttuihin ei viitsi reagoida. Onko teillä ystäviä tosielämässä? Jos on, niin mitä niistä peukutuksista tai niiden puutteesta.

Miksi edes hyväksyä puolituttuja fb kavereiksi jos ei ole aikomustakaan reagoida heidän julkaisuihinsa? Itsekkäistä syistä, että saisi itselleen mahdollisimman paljon tykkäyksiä?

No mutta juuri näinhän monet fb:ssa toimivat: kartutetaan kaverilistaa, vaikka olisi kerran elämässään vaihtanut kys. tyypin kanssa kaksi sanaa tai suurinpiirtein naaman tietää.

Eli pelkästään hyötymistarkoituksessa? Halutaan näyttää, että olis muka kauheesti kavereita, muttei kuitenkaan olla lainkaan kiinnostuttu heidän tekemisistään. Onpa mukavaa.

Koeta nyt ymmärtää, että jos jollakulla on monta kymmentä tai monta sataa "kaveria", niin osan heistä päivitykset nyt menevät välillä ohi, ilman pahaa tarkoitusta ja ihan fb:sta johtuvista syistä. Mutta kyllä, jotkut myös keräilevät kavereita itsekkäistä syistä.

Kyllähän minä tuon ymmärrän. Itselläni on sellaisia fb kavereita, joilla ei muutamaa kymmentä kaveria enempää siellä ole. Ovat itse pyytäneet minua fb kaveriksi, mutta eivät reagoi MIHINKÄÄN päivitykseeni. Toisten kavereiden päivityksiin kyllä. Että kyllä siellä on todella ilkeitäkin ihmisiä, jotka haluavat satuttaa toista tykkäämättömyydellään. Joten en käy siellä enää kiusattavana.

Vierailija
29/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin facessa tykkäilyn ja kommentoinnin kokonaan. Tykkään sellaisten ihmisten jutuista ja kuvista, jotka tekevät sitä takaisin. Toisaalta en edes jaa enää muuta kuin uusia kansikuvia kerran kuukauteen.

Suosittelen lämpimästi kaikille instastoryä. Kukaan siellä olevista ei tiedä moniko ihminen on katsonut tarinanne, joten eivät pääse sillä brassailemaan että hähää, tuon jutuja ei kukaan katso!

Vierailija
30/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos aiheet olisivat enemmän sellaisia yleisiä, kuten wapputoivotuksia tai kevään etenemistä ym. Jos nuo ihmiset ei tunne sua eikä sun lasta, ei henkilökohtaisia aiheita peukuteta. Itse en koskaan peukuta lapsijuttuja, koska monet lapset ei itse tykkää kun vanhemmat jakaa niitä.

Vierailija
31/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa päivityksistä menee väkisinkin ohi, etenkin jos on monissa ryhmissä mukana. Facebook myös nostaa tiettyjen ihmisten julkaisuja enemmän esiin kuin toisten: jos olen tykännyt x:n julkaisusta aiemmin ja hän minun niin toistemme uudet päivitykset nousevat esille helposti. Jos olen missannut y:ltä pari päivitystä niin kohta niitä ei juuri missään näykään vaan eri ryhmien päivitykset valtaa uutisvirran.

Hanki ystäviä tosielämässä, saat siitä varmasti enemmän kuin jostain tykkäyksistä.

Ja vaikka kukaan ei tykkäisikään päivityksistä niin on ihanaa kun vuosien päästä nousee muistoja jotka oli jo ehtinyt unohtaa.

Vierailija
32/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus puolitutut yllättää...joku ihminen jota ei oo livenä mieltynyt hauskaksi, yllättää tosi nokkelilla päivityksillä. Ja joku toinen paljastuu tylsimykseksi joka kertoilee vaan lapsistaan ja kissastaan eikä tee sitä ees kiinnostavalla tavalla.

Vierailija
33/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo face oöe jo ihan kuollut paikka? Tuntuu oudolta, jos joku oikeasti päivittelee siellä ja odottaa tykkäyksiä. Lopeta some, se ei selkeästi sovi sulle.

Vierailija
34/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle tulee postauksessa riippuen 4-40 tykkäystä. Kavereita mulla on 120 hlöä niin se 40 on tosi hyvin. Sitten mulla on kaveri joka saa ehkä 100 tykkäystä postaukseensa, mutta sillä kavereita on ehkä 600, joten vaikka päällisin puolin näyttää siltä, että hänen postauksistaan tykätään enemmän niin kyllä mulla silti suhteellisesti niitä enemmän on.

Vierailija
35/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole ystäviä tosielämässä, niin ketä sulla on "ystävinä" facessa? Onko mikään ihme jos puolitutut ei tykkää jostain kansikuvan vaihdosta? Ja mitä väliä sillä sulle on, jos tuollaiset tyypit ei sun jutuista tykkää?

Itse tein vastikään niin, että heitin ihan kaikki facekaverit pois. Olisin eronnut koko facesta, mutta muutama tärkeä harrasteryhmä pitää minut vielä siellä. Introverttinä ei kiinnosta enää juuri kenenkään kuulumiset, livenä olemme yhteydessä niiden kanssa joiden kanssa tulee oikeasti oltua tekemisissä. 

Minulla on ystäviä ja perheenjäseniä, ja siksi tuntuu pahalta kun tykkäyksiä ei tule. Erään henkilön kohdalla on kiusaaminen, hän haluaa tahallaan loukata. Erään kohdalla luultavasti kateus. Hän luulee olevansa joku ammattikuvaaja, koska omistaa hienon järkkärin. Todellisuudessa otan itse puhelimella parempia kuvia. Se miksi muut ei tykkää, on minulle arvoitus. Edes omat sisarukset. Tuntuu vaan aivan kamalan pahalta. Kuten muutkin ovat maininneet, pitäisi lähtä somesta. Se voisi olla vapauttavaa.

Vierailija
36/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa, kun ei kukaan tykkää!.

No mitä sitten?

Kehujen varassako on elämänne,?

717

Vierailija
37/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa osa julkaisuista ei välity kaikille. Mutta on niitäkin, jotka eivät tykkää julkaisuistasi, vaikka ne näkeekin.

Minä tykkäsin ennen kaikista, mutta nyt olen lopettanut niiden tykkäämisen, jotka eivät ikinä tykkää minun julkaisuista. Tykkään niiden julkaisuja, joissa vähemmän tykkäyksiä myös. 

Ennen en seurannut tykkäyksiä, mutta kun tuttu kertoi kuinka boikotoi jonkun toisen tuttumme julkaisuista tykkäämistä, aloin huomata, että niin taitaa tehdä useampi muu.

Entisen työpaikkani henkilöt ovat laumasieluja. Jos jotakin on joukolla haukuttu, se näkyy somessakin... eli eivät tykkää julkaisuja.

Vierailija
38/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vain oikeasti hyvistä päivityksistä ja ne yleensä on myös niitä jotka postaa harvemmin. Nämä jotka päivittää monta kertaa päivässä tekemisensä menee kyllä ohi joka kerta.

Ja se on vaan some.

Vierailija
39/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipykää somesta. Problem solved.

Vierailija
40/87 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus teidän elämää... kun joku tai kukaan ei tykkää facebook julkaisusta😂

Ite en oo koskaan ollut facessa ja hyvin olen selvinnyt ilman sitä. Ei näköjään voi koskaan lakata ihmettelemästä teitä ihmisiä. Huh huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän