Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri kukaan ei tykkää facebook päivityksistäni

Vierailija
30.04.2019 |

Esim päivityksestä jossa lapseni voitti kultaa. Ystäviä ei ole joten pitäisikö häipyä Facebookissa?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vaihdoin kansikuvan pari päivää sitten eikä yhtään tykkäystä! Oli mun mielestä vielä tosi hyvä kuva. Nyt on itkettänyt siitä asti ja tekis mieli päättää päivät. Ehkä kuitenkin facesta häipyminen voisi olla alkuun riittävää. Että voikin satuttaa huomiotta jättäminen.

Vierailija
2/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei munkaan päivityksistä kukaan tykkää. Sen takia en viitsi sinne enää mitään laittaakaan. Olen itse tykännyt kaikista kavereitteni kirjoituksista ja joskus myös kommentoinut. Vaikka minulle tapahtuisi mitä, vaikka että lentäisin kuuhun, kukaan ei tykkää. Joten antaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Vaihdoin kansikuvan pari päivää sitten eikä yhtään tykkäystä! Oli mun mielestä vielä tosi hyvä kuva. Nyt on itkettänyt siitä asti ja tekis mieli päättää päivät. Ehkä kuitenkin facesta häipyminen voisi olla alkuun riittävää. Että voikin satuttaa huomiotta jättäminen.

Ja mä tyhmä menin vielä instaan koska lapseni sitä suositteli. Eihän siellä kukaan tykkää mistään. Ja joidenkin jutuista tykätään ja mun ei mistään. Tsemppiä sullekin.

Vierailija
4/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tää on yksi aikuisten naisten dissausmuoto, että ei tykätä toisen päivityksistä. Ollaan ilkeitä ”salaa”.

Vierailija
5/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, ei munkaan päivityksistä kukaan tykkää. Sen takia en viitsi sinne enää mitään laittaakaan. Olen itse tykännyt kaikista kavereitteni kirjoituksista ja joskus myös kommentoinut. Vaikka minulle tapahtuisi mitä, vaikka että lentäisin kuuhun, kukaan ei tykkää. Joten antaa olla.

Juu mulla sama. Tsemppiä sulle. Mä myös tykkään muiden kuvista ja välillä kommentoin. Ei mitään apua.

Vierailija
6/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on some ja päivitykset nyt jäävät välillä huomaamatta tai puolituttujen juttuihin ei viitsi reagoida. Onko teillä ystäviä tosielämässä? Jos on, niin mitä niistä peukutuksista tai niiden puutteesta.

Vierailija
7/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on some ja päivitykset nyt jäävät välillä huomaamatta tai puolituttujen juttuihin ei viitsi reagoida. Onko teillä ystäviä tosielämässä? Jos on, niin mitä niistä peukutuksista tai niiden puutteesta.

Ei ole valitettavasti ystäviä tosielämässä. Ap

Vierailija
8/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teillä on? Ei vain tule tykättyä, tai mistäs minä tiedän, kun noita sovelluksia harrasta. Mutta ottakaapa nyt pari askelta elämästänne sivuun päin ja katsokaa, miltä tuo vinkuminen näyttää. Nyt, riehakas hymy naamalle ja elämä kevyeksi!

Vierailija
9/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes hyväksyä puolituttuja fb kavereiksi jos ei ole aikomustakaan reagoida heidän julkaisuihinsa? Itsekkäistä syistä, että saisi itselleen mahdollisimman paljon tykkäyksiä?

Vierailija
10/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face suosii niiden päivityksien näkyvyyttä, joissa jo ennestään paljon reagointeja. 

Vierailija
11/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko teillä sitten kavereina juurikin vain niitä hyvän päivän tuttuja? Ei niitä kiinnosta tai eivät huomaa. Jos eivät jo kun kuulumiset kiinnosta IRL, niin ei niitä seuraa somessakaan.

Vierailija
12/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei munkaan. Mutta ei mulla ole kavereitakaan, vain muutama sukulainen, eikä nekään tykkäile.

Pysyn silti siellä jotta näen mistä paikkakunnan ryhmässä puhutaan, ja jotta pysyisin noiden lähisukulaisten elämästä vähän kartalla, kun en kuule kenestäkään mitään muutenkaan.

Vierailija
13/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko teillä sitten kavereina juurikin vain niitä hyvän päivän tuttuja? Ei niitä kiinnosta tai eivät huomaa. Jos eivät jo kun kuulumiset kiinnosta IRL, niin ei niitä seuraa somessakaan.

Juu, pelkästään on hyvän päivän tuttuja kun ei ole ystäviä. Ap

Vierailija
14/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes hyväksyä puolituttuja fb kavereiksi jos ei ole aikomustakaan reagoida heidän julkaisuihinsa? Itsekkäistä syistä, että saisi itselleen mahdollisimman paljon tykkäyksiä?

No mutta juuri näinhän monet fb:ssa toimivat: kartutetaan kaverilistaa, vaikka olisi kerran elämässään vaihtanut kys. tyypin kanssa kaksi sanaa tai suurinpiirtein naaman tietää.

Vierailija
15/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin tai ei kehdata pyyntöä hylätäkään, ajatellaan että ihan sama.

Vierailija
16/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta juuri näinhän monet fb:ssa toimivat: kartutetaan kaverilistaa, vaikka olisi kerran elämässään vaihtanut kys. tyypin kanssa kaksi sanaa tai suurinpiirtein naaman tietää.

Eli pelkästään hyötymistarkoituksessa? Halutaan näyttää, että olis muka kauheesti kavereita, muttei kuitenkaan olla lainkaan kiinnostuttu heidän tekemisistään. Onpa mukavaa.

Vierailija
17/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois facebookista. Eihän siellä enää nykyään taida kauheen moni edes pyöriä enää. Itse olen ollut nyt neljä vuotta pois ja elämä on paljon mukavampaa. Alkuun oli outoa olla ilman, mutta nopeasti sitä tottui tähän paljon luonnollisempaan elämään. 

Ennen poistumistani mietin, miksi minun pitäisi tietää puolituttujen arjesta ja elämästä noin yksityiskohtaisesti saatika yhtään mitään? Miten paljon facebook vaikuttaa ajatuksiini.. alanko toteuttamaan elämää joka ei edes ole omaani? vain siksi kun olen nähnyt siellä muiden elämää ja saanut vaikutelman miten hyvää ja hauskaa heillä on, jotenkin itsenikin täytyy ne asiat saada.. Lisäksi se mieltä alentava tunne juuri siitä ettei oma elämäni olisi ollenkaan hohdokasta. Alkoi myös tuntua ettei mikään ole enää aitoa, tai tarpeeksi aitoa. Tuntui että suurin osa ihmisistä lähti esimerkiksi juhlimaan vain siksi että saisivat kuvia someen. miksi? mitä iloa siitä on pidemmän päälle? 

Siinä joitakin asioita mitkä saivat mut lähtemään pois tuosta feikkibookista.

Vierailija
18/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, milloin viimeksi olisin nähnyt Facebookissa jonkun kaverini päivityksen etusivulla, vaikka seuraan kaikkia. Jos siellä joku vielä postailee, jäävät täysin seurattujen sivujen ja ryhmien varjoon uutisvirrassa... 

Vierailija
19/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyväksynyt kavereiksi vain sellaisia, jotka oikeasti tunnen, en mitään puolituttuja. Siltikään en saa tykkäyksiä. Eli ei se sitä välttämättä ole, että listoillani olisi jotain sellaisia, jotka hädin tuskin edes tietävät kuka olen. En myöskään päivitä kovin usein, joten ei niihin päivityksiini voi oikein kyllästyäkään. Jos olisin vaikka laittanut päivityksen, että tässä kuva kun olin laskettelemassa Elisabeth II: n kanssa, niin tulee max 1 tykkäys. Kun joku toinen laittaa, että söin tämmösen pitsan ToriPitsassa, niin tulee 39 tykkäystä. Että mitä ihmettä.

Vierailija
20/87 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde pois facebookista. Eihän siellä enää nykyään taida kauheen moni edes pyöriä enää. Itse olen ollut nyt neljä vuotta pois ja elämä on paljon mukavampaa. Alkuun oli outoa olla ilman, mutta nopeasti sitä tottui tähän paljon luonnollisempaan elämään. 

Ennen poistumistani mietin, miksi minun pitäisi tietää puolituttujen arjesta ja elämästä noin yksityiskohtaisesti saatika yhtään mitään? Miten paljon facebook vaikuttaa ajatuksiini.. alanko toteuttamaan elämää joka ei edes ole omaani? vain siksi kun olen nähnyt siellä muiden elämää ja saanut vaikutelman miten hyvää ja hauskaa heillä on, jotenkin itsenikin täytyy ne asiat saada.. Lisäksi se mieltä alentava tunne juuri siitä ettei oma elämäni olisi ollenkaan hohdokasta. Alkoi myös tuntua ettei mikään ole enää aitoa, tai tarpeeksi aitoa. Tuntui että suurin osa ihmisistä lähti esimerkiksi juhlimaan vain siksi että saisivat kuvia someen. miksi? mitä iloa siitä on pidemmän päälle? 

Siinä joitakin asioita mitkä saivat mut lähtemään pois tuosta feikkibookista.

Niin. Mulla vaan ei ole yhtään ystävää eikä juuri kodin ulkopuolista elämää joten tuo on tuonut vaihtelua elämään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi