Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miksi niin monelle on ehdoton no-no miesten omat reissut avioliitossa?

Vierailija
30.04.2019 |

Miksi hyvin monelle on aivan ehdoton kynnyskysymys, että mies joka haluaisi matkustaa jätkäkaveriensa kanssa (ulkomaille), on sopimaton parisuhteeseen, aviomieheksi ja perheen isäksi?
Varmasti moni mies haluaisi, mutta tuollainen touhu ei käy naiselle, ei ainakaan kertaa enempää. Sitten mies lannistuu ja silti nainen haluaa olla miehen kanssa.

Mikä logiikka on olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa johon ei luota ja toistaalta, jolle ei halua tarjota hyviä kokemuksia elämässä?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies naamioi omat ryyppy- ja seksilomareissut työmatkoiksi. Niin minä ja pari kaveria ollaan tehty jo useiden vuosien ajan. Keittiöjyrät kotona kuvittelevat, että ollaan taas ”neuvottelumatkoilla toimittajien ja alihankkijoiden kanssa” kun todellisuudessa ryypätään jossain palmun alla ja naidaan nuoria neitoja niin paljon kuin sielu sietää. Jaksaa taas sitä perhehelvettiäkin sen jälkeen taas paremmin jonkin aikaa. Reissuja pystyy heittämään helposti 1-2 kertaa vuodessa ilman mitään epäilyjä. Tuliaiset ym. rekvisiitat ostetaan sitten niiltä varsinaisilta työreissuilta valmiiksi jemmaan.

T:M39

Juupa juu. Kyllä se tilinauhasta näkyy missä ja milloin ukko on luurannut. T. Kirjanpitäjävaimo

Kyllähän tuo on mahdollista, jos on yhteinen taloustilit ja lisäksi omat tilit kuten meillä. Ei mulla oli aavistustakaan kumppanin oman tilin tapahtumista samoin kuin ei hänelläkään minun tilin. 

No meillä on vain yksi yhteinen tili, jonne tulee molempien palkat. Kyllä se näkyisi jos sieltä tehtäisiin siirtoja muualle tai isoja nostoja. Samoin palkkakuitissa on sentilleen eroteltu mistä mikin osuus palkasta tulee.

Vierailija
102/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies naamioi omat ryyppy- ja seksilomareissut työmatkoiksi. Niin minä ja pari kaveria ollaan tehty jo useiden vuosien ajan. Keittiöjyrät kotona kuvittelevat, että ollaan taas ”neuvottelumatkoilla toimittajien ja alihankkijoiden kanssa” kun todellisuudessa ryypätään jossain palmun alla ja naidaan nuoria neitoja niin paljon kuin sielu sietää. Jaksaa taas sitä perhehelvettiäkin sen jälkeen taas paremmin jonkin aikaa. Reissuja pystyy heittämään helposti 1-2 kertaa vuodessa ilman mitään epäilyjä. Tuliaiset ym. rekvisiitat ostetaan sitten niiltä varsinaisilta työreissuilta valmiiksi jemmaan.

Juupa juu. Kyllä se tilinauhasta näkyy missä ja milloin ukko on luurannut. T. Kirjanpitäjävaimo

Miksi tutkit miehesi tilinauhat?

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on vain yksi yhteinen tili, jonne tulee molempien palkat. Kyllä se näkyisi jos sieltä tehtäisiin siirtoja muualle tai isoja nostoja. Samoin palkkakuitissa on sentilleen eroteltu mistä mikin osuus palkasta tulee.

Sairas järjestely, kuka mies suostuu tuollaiseen?

Vierailija
104/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tutkit miehesi tilinauhat?

Ohis

Täsmäytän tulot ja menot.

Vierailija
105/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on mahdollista, jos on yhteinen taloustilit ja lisäksi omat tilit kuten meillä. Ei mulla oli aavistustakaan kumppanin oman tilin tapahtumista samoin kuin ei hänelläkään minun tilin. 

Onko sulla tapana katsoa toisen palkkakuitti? Minä en ole ikinä näyttänyt miehelleni palkkakuittia, kun se on sähköisessä muodossa työkoneella. Olen kuitenkin kertonut palkan suuruuden. Mutta ei hän tietäisi mitään, jos joku kuukausi tulot pienenisivät vaikka ostettujen lomien takia, joita väittäisin työmatkoiksi. En kuitenkaan ole koskaan noin tehnyt enkä tee.

Vierailija
106/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas järjestely, kuka mies suostuu tuollaiseen?

Ihan tavallinen perusrehellinen suomalainen mies, joka on ollut avioliitossa jo yli 30 vuotta. Ajattele, edes avioehtoa ei ole.

Vierailija
107/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kumpi vaihtoehtoni osuu oikeaan:

1. Olet mies, jota huvittaa trollata, koska hän sisimmässään vihaa naisia, koska ei kelpaa kenellekään

2. Olet nainen, jolla tämä aihe menee niin ihon alle, että hän ei haluaisi muidenkaan naisten hyväksyvän miestensä matkailua ja siksi hän pyrkii herättämään mustasukkaisuutta?

Itse veikkaan ykköstä mutta en täysin pysty sulkemaan pois kakkostakaan.

Kokeile kolmosta. Olen mies, joka tykkää nauttia elämästä ja antaa muille vinkkejä miten tehdä samoin. Ei tällä foorumilla pelkkiä mammoja pyöri. Mitä kiksejä tällaisella asialla trollailusta voi muka saada? Enkä ole ketään myöskään toiminnallani satuttanut. En todellakaan käy missään thaikuissa käyttämässä ketään huonompiosaista hyväksi.

Tässä lainaus alkuperäisestä kommentista, jonka sinä olet ilmeisesti kirjoittanut "todellisuudessa ryypätään jossain palmun alla ja naidaan nuoria neitoja niin paljon kuin sielu sietää". Ihanko todella sinä olet sitä mieltä, että et satuta toiminnallasi ketään?

Vierailija
108/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä olen halunnut miehen, joka pistää vaimonsa kavereiden edelle, siksi. Hänkin menee omieni edelle.

Kyllä täytyy saada olla prinsessana ja keskipisteenä ihan aina, siitä ei jousteta tippaakaan.

Ohis

Oikeastaan tämä on varmasti usein syynä vaikka sitä ei haluta myöntää. Miehen kokemat nautinnot ja ilot jotka tämä saavuttaa ilman naista, syö monia naisia rotanlailla. Naiset ovat riippuvaisia miehen huomiosta.

Vierailija
109/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikannus palveluilla voi seurata muitakin kuin lapsia.

Meinaatko, että antaisin naiselle oikeuden seurata puhelimeni sijaintitietoja, tai etten osaisi reitittää puheluita? Tai etten huomaisi, jos hän piilottaisi vaikkapa gps-paikantimen vaatteisiini tai matkatavaroihini? 😂 Luuletko tosissasi, ettei kukaan mies mieti tällaisia asioita etukäteen ja varaudu?

Teilläpä on hyvä parisuhde. Mikä on sinun tekosyysi siihen, että et saa eroa vireille?

Vierailija
110/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä olen halunnut miehen, joka pistää vaimonsa kavereiden edelle, siksi. Hänkin menee omieni edelle.

Kyllä täytyy saada olla prinsessana ja keskipisteenä ihan aina, siitä ei jousteta tippaakaan.

Ohis

Oikeastaan tämä on varmasti usein syynä vaikka sitä ei haluta myöntää. Miehen kokemat nautinnot ja ilot jotka tämä saavuttaa ilman naista, syö monia naisia rotanlailla. Naiset ovat riippuvaisia miehen huomiosta.

Ei ne miehetkään tykkää, kun oma vaimo pitää hauskaa toisten miesten kanssa ja vielä nauttii tilanteesta.

Vierailija
111/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on hyvin yksinkertainen.

Naisten ulkomaanreissut Gambiaan ja Jamaikalle pyörivät miesprostítuoítujen ympärillä.

Puheet nähtävyyksistä ja shoppailuista on vain sitä kaartelevaa puhetta, jota esim. 50 Shades of Grey

yrittää opettaa; sitä, joka oikeasti saa kitkerimmätkin pöksyt kostumaan.

Naiset eivät kykene hyväksymään, että miehet eivät ole samanlaisia.

On totta, että pieni ryhmä miehiä kykenee ajattelemaan ainoastaan sukuelimet edellä,

mutta naisten kohdalla vastaava ryhmä kattaa lähes kaikki naiset. Esimerkiksi frigideille

naisille sukuelimet ovat ase, jolla he yrittävät käydä miesten kimppuun, koska kokevat

syvää alemmuudentunnetta. (Penískateus kun on nykyään kiellettyjen sanojen listalla.)

Vaatimus "tunneälyn" (eli sukuelinten ja vaistojen noudattaminen ilman rationaalista

ajattelua) kunnioittamisesta on pelkkä yritys normalisoida tämä toimintamalli.

Vierailija
112/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä "perhehelvetissä" kärvistelevät ovat nössöjä, eivätkä eroa? Tuohan on pelkurien puuhaa salaa ravata jossain poikain jännillä reissuilla, tulee mieleen kapinoiva teini. Jos ei uskalla avoimesti tehdä mitä tekee, on pelkurimainen nössö.

Jos tekisi valintansa avoimesti, myös vaimo voisi tehdä mahdollisen eropäätöksensä tehdä nopeammin, tai vaihtoehtoisesti jäisi suhteeseen rehellisillä perusteilla.

Vierailija
113/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ulkomaanreissut Gambiaan ja Jamaikalle pyörivät miesprostítuoítujen ympärillä.

Puheet nähtävyyksistä ja shoppailuista on vain sitä kaartelevaa puhetta, jota esim. 50 Shades of Grey

On totta, että pieni ryhmä miehiä kykenee ajattelemaan ainoastaan sukuelimet edellä,

mutta naisten kohdalla vastaava ryhmä kattaa lähes kaikki naiset. Esimerkiksi frigideille

naisille sukuelimet ovat ase, jolla he yrittävät käydä miesten kimppuun, koska kokevat

syvää alemmuudentunnetta. (Penískateus kun on nykyään kiellettyjen sanojen listalla.)

Vaatimus "tunneälyn" (eli sukuelinten ja vaistojen noudattaminen ilman rationaalista

Mitä helvettiä juuri luin? :D

Vierailija
114/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä onkin provo, niin tällaisia miehiä oikeasti on ja he eivät lakkaa ihmetyttämästä minua. Miksi pitää se perhe perustaa jos se onkin helvettiä ja miksi pitää viedä vaimo vihille jos se onkin nalkuttava eukko? Eikö sitä poikamieselämää voi elää ilman että pilaa sivussa naisen ja lasten elämät? Vai onko kyse siitä että saa jotain pervoa voimankäytön mielihyvää siitä että saa alistaa naisen kyökkipiian ja lastenhoitajan rooliin samalla kun itse pettää tätä? Nämä ukot kun pettäisivät sitä puolisoaan vaikka nainen olisi huippumalli, hoitaisi kodin ja lapset mukisematta ja asettuisi vielä lattialle ovimatoksi miehen tullessa kotiin reissusta. 

Tämä kieltämättä ihmetyttää ja kovasti. Ex-mies oli luonteeltaan vähän tämänoloinen että kaverit meni parisuhteen edelle ja vitsaili pallo jalassa-tyylisestä setistä. Se suhde onneksi kaatui monen vuoden jälkeen, ja nykyinen mies ei ole kertaakaan edes vitsaillut mitään vastaavia typeryyksiä. Ollaan kumpikin itsenäisiä ja vietetään aikaa myös erikseen, mutta se molemminpuolinen kunnioitus on aina tallella :) Vaikea olisi kuvitellakaan enää muuta. Rehellisesti en ymmärrä ollenkaan miksi yksikään nainen suostuu tuommoiseen p*skaan, koska parisuhde tai perhe se ei ole.

Vierailija
115/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on se luuseri 22-vuotias työtön koulittamaton jonne, joka aika kyselee miksei yliopistossa opiskelevat naiset perusta hänen kanssaan heti perhettä. Nyt äkkiä yhteys terveyskeskukseen, sieltä saa apua mt-ongelmiin.

Vierailija
116/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä jonne on vielä syvällä kaapissa. Luulee, että koska hän ajattelee sitä muiden miesten jortikkaa jatkuvasti, naisetkin sellaista kovasti pohtivat ja kadehtivat.

Vierailija
117/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan sille naiskirjoittajalle, joka alkoi ruokkia trollia. Tässä on lopputulos. Miten se voi olla niin vaikeaa ignoorata selkeä trollaus?

Vierailija
118/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, maailmassa on muutakin nähtävää kuin teidän naisten hiivaiset vaot? Olettaisin, että osaatte luopua prinsessasyndroomastanne jos olet jo aikuinen..

Nainen tuo suhteeseen hiivaisen vaon, mies puolestaan tuo taloudellisen turvan ja tekee raskaimmat ja vaativimmat työt. Vastineeksi mies saa vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta omien töidensä lisäksi. Miehen vapaa-ajan tekemisistä ja menemisistä päättää nainen.

Tällä tavalla toimii ideaali parisuhde ja perhe

suomalaisen modernin ja voimaantuneen uusfeministin silmin. Näistä normeista poikkeamista paheksutaan syvästi.

Vierailija
119/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaveri joka haluaisi mieheni mukaan reissuun, haluaa lähteä thaimaahan halpojen panojen takia joten en ole kovin innoissani. :D

Ethän sinäkään käy Turkissa ilman miestä? Tai Afrikassa?

Hyi olkoon, ei mennä edes miehen kanssa yhdessä. Ennemmin vaikka balille tai meksikoon mutta ei turkkiin :D

Vierailija
120/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Silloin kannattaa etsiä kaltaisensa. Ei prinsessa kuitenkaan: Mies on kuninkaani, minä hänen kuningattarensa.