Kertokaa miksi niin monelle on ehdoton no-no miesten omat reissut avioliitossa?
Miksi hyvin monelle on aivan ehdoton kynnyskysymys, että mies joka haluaisi matkustaa jätkäkaveriensa kanssa (ulkomaille), on sopimaton parisuhteeseen, aviomieheksi ja perheen isäksi?
Varmasti moni mies haluaisi, mutta tuollainen touhu ei käy naiselle, ei ainakaan kertaa enempää. Sitten mies lannistuu ja silti nainen haluaa olla miehen kanssa.
Mikä logiikka on olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa johon ei luota ja toistaalta, jolle ei halua tarjota hyviä kokemuksia elämässä?
Kommentit (147)
Minä haluan matksutaa ulkomaille vain vaimoni kanssa. Kaverit voi tulla mukaan jos haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaveri joka haluaisi mieheni mukaan reissuun, haluaa lähteä thaimaahan halpojen panojen takia joten en ole kovin innoissani. :D
Ethän sinäkään käy Turkissa ilman miestä? Tai Afrikassa?
Hyi olkoon, ei mennä edes miehen kanssa yhdessä. Ennemmin vaikka balille tai meksikoon mutta ei turkkiin :D
Hyvä, Bali ja kauko-itä yleensä ovat ok kohteita naisille.
Hyviä kohteita ne on ollut koko perheelle :)
Ei kai täällä kukaan puhunut että mies lähtisi kun nainen on juuri synnyttänyt.
Ylipäätään on outoa, ettei voida lomailla kumpikin myös erikseen. Meillä on kumpikin matkustanut ystävien kanssa, toinen hoitaa silloin kodin ja lapset. En ymmärrä miksi olisi PAKKO olla aina yhdessä.
Mielenkiintoista, että moni luulee että puoliso pettää, jos päästää matkaan kavereiden kanssa.
Joten, käydään vain "onnellisesti" aina yhdessä valvovan silmän alla.
Luottamus huipussaan! Kamalaa jos en itse saisi mennä!
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole asia tullut ajankohtaiseksi kertaakaan 30 avioliittovuoden aikana. Kumpikin tekee työmatkoja, mutta lomat ollaan yhdessä tai perheen kanssa.
35 avioliittovuotta täällä ja mies tekee työmatkoja, minä matkustelen lomille myös yksikseni. Koska minä voin lähteä milloin tahansa, työ ei rajoita. Kun sitten miehellä on lomaa, ollaan yhdessä. Eikä se ole minun vaatimukseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan puhunut että mies lähtisi kun nainen on juuri synnyttänyt.
Ylipäätään on outoa, ettei voida lomailla kumpikin myös erikseen. Meillä on kumpikin matkustanut ystävien kanssa, toinen hoitaa silloin kodin ja lapset. En ymmärrä miksi olisi PAKKO olla aina yhdessä.
Aivan. Voisiko joku ehdoton mamma perustella miksi aikuinen tervepäinen mies ei voisi matkustaa kaverien kanssa ulkomaille?
raisin