Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miksi niin monelle on ehdoton no-no miesten omat reissut avioliitossa?

Vierailija
30.04.2019 |

Miksi hyvin monelle on aivan ehdoton kynnyskysymys, että mies joka haluaisi matkustaa jätkäkaveriensa kanssa (ulkomaille), on sopimaton parisuhteeseen, aviomieheksi ja perheen isäksi?
Varmasti moni mies haluaisi, mutta tuollainen touhu ei käy naiselle, ei ainakaan kertaa enempää. Sitten mies lannistuu ja silti nainen haluaa olla miehen kanssa.

Mikä logiikka on olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa johon ei luota ja toistaalta, jolle ei halua tarjota hyviä kokemuksia elämässä?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani menköön. Exäkin kävi kavereidensa kanssa reissuilla.

Kaksi ekaa reissua suuntautui pohjoiseen. Sain molemmilta reissuilta näiltä miehen kavereilta koko ajan viestiä, miten miehelläni on siellä muita naisia. Sanoin miehelle, että en halua enää tällaisia viestejä ja että hänen tehtävänsä on pitää huolta, että kaverinsa ei niitä enää lähettele. Että yksikin sellainen viesti hänen kavereiltaan, niin minä lähden.

Mies ei enää mennyt näiden kavereiden kanssa minnekään.

Sitten tuli työreissuja. Selvisipä sitten miehen työkavereilta, että mies näillä reissuilla yritti saada seuraa muista naisista. Mies katui, jatkettiin suhdetta.

Sitten miehellä alkoi olla vähän joka kuukausi reissuja kavereiden mökeille ja ulkomaillekin kaveriporukalla. Lopulta paljastui, että oli löytänyt toisen naisen ja siihen päättyi suhteemme.

Mennä saa kyllä uusikin mies. Kunhan sitten saan mennä minäkin vastaavasti omille reissuilleni eikä se miestä häiritse.

Vierailija
62/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole asia tullut ajankohtaiseksi kertaakaan 30 avioliittovuoden aikana. Kumpikin tekee työmatkoja, mutta lomat ollaan yhdessä tai perheen kanssa.

Tämä. Se oma kumppani ja lapset ovat tärkeysjärjestyksessä se ykkönen. Normaalit aikuiset perheelliset ihmiset eivät hillu tyttö- tai poikaporukoissa.

Minä tapaan kerran vuodessa lapsuudenystäväni yhteisellä reissulla, kun asutaan eri maissa kaukana toisistamme. Minusta ei olisi normaalia jättää hyvää ystävyyssuhde kumppanin ja lasten takia. 

Omasta lapsuudesta muistan kuinka äitini kävi yksin viikon reissun pitkäaikaisen ystävänsä luona. 

Se oli hänen omaa aikaasa. Isä kävi yksin reissuissa harrastuksensa takia. Ja tietty reissattiin yhdessä myös koko perheen voimin. Minusta tuo oli ihan normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuta selitystä kuin mustasukkaisuus. Päivänselvä asia, mitäpä sitä erikseen kyselemään. 

Uskoisin, että harvassa tapauksessa on kyseessä mustasukkaisuus vaan asian epäreiluus ja tasapuolisuus. Onko oikein olettaa , että vain toinen vanhempi kantaa vastuun lasten arjesta ja taloudesta ja toinen on vapaa tuhlaamaan aikaa ja rahaa täysin tyhjänpäiväiseen.

Eikö tuollaiset asiat pitäisi puhua ennen sitoutumista parisuhteeseen? Miksi vain toinen kantaa vastuun lasten arjesta ja taloudesta? Miksi ihmiset, joilla on täysin erilainen arvomaailma, menevät yhteen (so. jos toisen mielestä matkustaminen on tärkeää ja toisen mielestä tyhjänpäiväistä)?

Vierailija
64/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku kaikki pitää tehdä yhdessä tai sit ei ollenkaan! Mies ei rakasta jos ei halua olla joka päivä mun kaa!!

Tuollaista 👆 settiä sivusta joutunut kuulemaan, ihmettelen kuinka ihmiset jaksaa olla olemassa 😂 ja tuo tullut yli kakskymppisen suusta

Vierailija
65/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule tiiä. Oman ukon kun sais ees joskus lähtemään niiden kavereidensa kanssa reissuun...

Joo rakastan rakastan, mutta kakskytä vuotta ollaan jo yhdessä oltu, voisi se vähän antaa hengitystilaa, ettei aina tarvi minun matkustaa jos haluan vaan olla itsekseni.

Vierailija
66/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset on aika liikuttavia, ihan kuin 5-vuotias olisi oppinut kirjoittamaan ja keksisii uusia ihmettelyn aiheita ja kysymyksiä kysymyksien perään... ei ihan aikuisten keskustelua vielä. 

Tässä on aivan väärä kohdekin. Pitää keksiä sellainen jossa arvostellaan miestä tai anoppia. Mielellään molempia. Silloin meillä on paljon sanottavaa.

Ohis

Vierailija
67/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole asia tullut ajankohtaiseksi kertaakaan 30 avioliittovuoden aikana. Kumpikin tekee työmatkoja, mutta lomat ollaan yhdessä tai perheen kanssa.

Tämä. Se oma kumppani ja lapset ovat tärkeysjärjestyksessä se ykkönen. Normaalit aikuiset perheelliset ihmiset eivät hillu tyttö- tai poikaporukoissa.

Normaali aikuinen haluaa puolisostaan huolimatta viettää aikaa myös kavereidensa kanssa.

Vierailija
68/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tällaiset matkat ruokkivat vääränlaista kulttuuria. Tarkoituksena on älytön ryyppääminen ja huono käytös, sikailu ja pettäminen. Iso osa matkoista suuntautuu Tallinaan bordelliin tai Thaimaahan jossa surullisen iso osa seksityöläisistä on lapsia. Minä en ainakaan suostu tukemaan tällaisia tapoja jotka huonontavat ja alistavat naisia pahimmillaan useilla mantereilla.

Vierailija
69/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies naamioi omat ryyppy- ja seksilomareissut työmatkoiksi. Niin minä ja pari kaveria ollaan tehty jo useiden vuosien ajan. Keittiöjyrät kotona kuvittelevat, että ollaan taas ”neuvottelumatkoilla toimittajien ja alihankkijoiden kanssa” kun todellisuudessa ryypätään jossain palmun alla ja naidaan nuoria neitoja niin paljon kuin sielu sietää. Jaksaa taas sitä perhehelvettiäkin sen jälkeen taas paremmin jonkin aikaa. Reissuja pystyy heittämään helposti 1-2 kertaa vuodessa ilman mitään epäilyjä. Tuliaiset ym. rekvisiitat ostetaan sitten niiltä varsinaisilta työreissuilta valmiiksi jemmaan.

T:M39

Vierailija
70/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies naamioi omat ryyppy- ja seksilomareissut työmatkoiksi. Niin minä ja pari kaveria ollaan tehty jo useiden vuosien ajan. Keittiöjyrät kotona kuvittelevat, että ollaan taas ”neuvottelumatkoilla toimittajien ja alihankkijoiden kanssa” kun todellisuudessa ryypätään jossain palmun alla ja naidaan nuoria neitoja niin paljon kuin sielu sietää. Jaksaa taas sitä perhehelvettiäkin sen jälkeen taas paremmin jonkin aikaa. Reissuja pystyy heittämään helposti 1-2 kertaa vuodessa ilman mitään epäilyjä. Tuliaiset ym. rekvisiitat ostetaan sitten niiltä varsinaisilta työreissuilta valmiiksi jemmaan.

0/5. Ihan kuin et osaisi erota. Ai niin, eihän ne miehet osaakaan. Jättävät sen naiselle ja syyllistävät naissukupuolen siitä, että naiset ovat eroissa liikkeellepaneva voima.

Vierailija
71/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Ihan kuin et osaisi erota. Ai niin, eihän ne miehet osaakaan. Jättävät sen naiselle ja syyllistävät naissukupuolen siitä, että naiset ovat eroissa liikkeellepaneva voima.

Miksi pitäisi erota? Minä olen tyytyväinen tähän järjestelyyn. Jos en pääsisi välillä purkamaan paineita, rentoutumaan ja nauttimaan elämästä niin varmasti eroaisin. Ei kukaan jaksa loputtomiin Puuhamaa-helvettiä, Muumimaata, ABC:lla syömistä kiukuttelevien kakaroiden kanssa ja muuta pas*kaa. Ei se ole mitään lomaa.

M39

Vierailija
72/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Kyllä se tilinauhasta näkyy missä ja milloin ukko on luurannut. T. Kirjanpitäjävaimo

Vierailija
73/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi erota? Minä olen tyytyväinen tähän järjestelyyn. Jos en pääsisi välillä purkamaan paineita, rentoutumaan ja nauttimaan elämästä niin varmasti eroaisin. Ei kukaan jaksa loputtomiin Puuhamaa-helvettiä, Muumimaata, ABC:lla syömistä kiukuttelevien kakaroiden kanssa ja muuta pas*kaa. Ei se ole mitään lomaa.

M39

Lopeta jo teini-ikäisen fantasiat. Onko sun lapset ikuisesti pieniä, eivät kasva lainkaan?

Vierailija
74/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut ketään, jolle miesten omat reissut avioliitossa olisi minkäänlainen ongelma :D

Vierailija
75/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tällaiset matkat ruokkivat vääränlaista kulttuuria. Tarkoituksena on älytön ryyppääminen ja huono käytös, sikailu ja pettäminen. Iso osa matkoista suuntautuu Tallinaan bordelliin tai Thaimaahan jossa surullisen iso osa seksityöläisistä on lapsia. Minä en ainakaan suostu tukemaan tällaisia tapoja jotka huonontavat ja alistavat naisia pahimmillaan useilla mantereilla.

Joo, Thaimaa = p1llunreikä. Siellä ei ole mitään muuta näkemistä ja tekemistä kuin naisten jalkovälit. eiku...

Haluat siis olla miehen kanssa suhteesta jotka et halua päästää matkoille koska todennäköisesti hän mielestäsi kairaisi jotain lasta hieromon takahuoneessa jossa matkaisi Thaimassa? Miksi haluat olla tuolllaisessa suhteessa?

Vierailija
76/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Kyllä se tilinauhasta näkyy missä ja milloin ukko on luurannut. T. Kirjanpitäjävaimo

Onko joku mies muka niin pölvästi, ettei tajua hommata tiliä, jonka olemassaolosta puoliso ei edes tiedä? Tai ylipäätään niin hölmö, että antaa naiselleen pääsyn tilitietoihinsa?

On kai tuollaisiakin pölvästejä oikeasti olemassa. Ne jäävät kiinni, ihan kuin tyhmät rikollisetkin.

Vierailija
77/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kumpi vaihtoehtoni osuu oikeaan:

1. Olet mies, jota huvittaa trollata, koska hän sisimmässään vihaa naisia, koska ei kelpaa kenellekään

2. Olet nainen, jolla tämä aihe menee niin ihon alle, että hän ei haluaisi muidenkaan naisten hyväksyvän miestensä matkailua ja siksi hän pyrkii herättämään mustasukkaisuutta?

Itse veikkaan ykköstä mutta en täysin pysty sulkemaan pois kakkostakaan.

Vierailija
78/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kysymys on ajoituksesta ja rahoituksesta. Ei ole oikein lähteä reissuun isyyslomalla, kun nainen on vastasynnyttänyt ja vielä toipilas. Sekään ei ole hyvä aika, jos nainen on viimeisillään raskaana ja taloudessa on taapero tai pari. Pikkukoululaisten lomien aikaan vanhemman pitää olla lapsen kanssa, kun hoitopaikkaa ei ole. Matkan maksaminen ei saa pienentää perheen käytössä olevaa rahasummaa. Tuossa noita syitä näin aluksi.

Älykkäällä miehellä on sen verran tilannetajua ettei edes ehdota noissa tilanteissa omaa reissua.

Silti, kumpikaan emme ole vankeina tässä avioliitossa joten olemme myös vapaita omalla rahallamme matkustamaan. Meillä se vain yleensä olen minä, nainen. Miehelleni on tärkeää että pääsen ottamaan omaa aikaa perhe-elämästä. Siksi olen pari viikkoa vuodessa ystävättäreni tai aikuisen tyttäreni kanssa lämpimässä, juorutaan naisten juttuja, puretaan iloja ja suruja, syödään hyvin ja kierrellään vaikka paikallisia kirppiksiä. 

Vierailija
79/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku mies muka niin pölvästi, ettei tajua hommata tiliä, jonka olemassaolosta puoliso ei edes tiedä? Tai ylipäätään niin hölmö, että antaa naiselleen pääsyn tilitietoihinsa?

On kai tuollaisiakin pölvästejä oikeasti olemassa. Ne jäävät kiinni, ihan kuin tyhmät rikollisetkin.

On, sellaiset rehelliset miehet joilla ei ole mitään salattavaa. Yhteinen tilikin löytyy.

Vierailija
80/147 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että voi kaihertaa, jos mies reissaa kavereiden vaan ei oman vaimonsa kanssa. Tai lasten. Näkyy selkeästi miten on priorisoinut asiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi