Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, naiset vain 14 prosentille miehistä!!!

Vierailija
29.04.2019 |

Eipä paljon lohduta se että naiset joskus antavat mätchejä miehille joita ne eivät pidä niin komeina kun ne harvemmin edes mitään mätchejä antavat. Ja nekin joita ne eivät pidä niin komeina mutta antavat mätchin ovat yleensä ne parhaimmat 60-90% miehistä.

Lopputulos on...naiset mittelöivät keskenään niistä muutamista unelmapoikamiehistä, joille Tinder on loputon karkkikauppa.

Miksi näitä faktoja aina kiistetään tällä foorumilla?

Kommentit (1402)

Vierailija
101/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tinder Goldin kerran kun halusin nähdä ketkä kaikki oli swaipannut oikealle.

Siellä oli kolmisentuhatta profiilia, ellei enemmänkin. Selasin nämä aika pintapuolisesti läpi, mutta itse vedin näistä oikealle alle 20.

Nykyisen puolisoni olen löytänyt Tinderin kautta. Hän ei ollut yksi näistä alle kahdestakymmenestä, vaan astui kuvioihin juuri kun olin aikeissa poistua Tinderistä. 

Joten en nyt oikein ymmärrä, miksi minun pitäisi tässä toimintaani muuttaa vaikka niin kovasti yrität naisia omista kriteereistään syyllistää. 

Vierailija
102/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet antavat lähes kaikille naisille tykkäyksen. Mulla on Tinder Gold ja tällä hetkellä 1494 tykkäystä. Itse olen mätsännyt heistä yhdeksän miestä, joista yhden kanssa päädyttiin treffeille ja päätettiin treffata toistekin. [/quote

Ja tässä todiste, jos joku ei usko. 

https://aijaa.com/9f4Jnj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että miehille ulkonäkö on hyvin tärkeä, naiset välittävät enemmän varallisuudesta ja sosiaalisesta statuksesta ym., jota ei pysty päättelemään yhdestä valokuvasta niin helposti. Jos mies saa tykkäyksen pelkällä ulkonäöllään, sen on oltava siis erittäin hyvä.

Vierailija
104/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tajua todellista tasoaan.

Me komeat miehet räkätetään suurimman osan ämmistä lähettämille muiskulle.

Vierailija
105/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on se, että miehille ulkonäkö on hyvin tärkeä, naiset välittävät enemmän varallisuudesta ja sosiaalisesta statuksesta ym., jota ei pysty päättelemään yhdestä valokuvasta niin helposti. Jos mies saa tykkäyksen pelkällä ulkonäöllään, sen on oltava siis erittäin hyvä.

Sä olet naurettava.

Vierailija
106/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo todista mitään muuta kuin sen, että miehet ovat tai olisivat mielellään halpoja ja helppoja.

Vierailija
107/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa sosiaalinen status.

Vierailija
108/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Tuskin kukaan on kiistämässä sitä faktaa, että miehet antavat matchejä oikealle ja vasemmalle ihan summanmutikassa. 

Vierailija
109/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Tinder Goldin kerran kun halusin nähdä ketkä kaikki oli swaipannut oikealle.

Siellä oli kolmisentuhatta profiilia, ellei enemmänkin. Selasin nämä aika pintapuolisesti läpi, mutta itse vedin näistä oikealle alle 20.

Nykyisen puolisoni olen löytänyt Tinderin kautta. Hän ei ollut yksi näistä alle kahdestakymmenestä, vaan astui kuvioihin juuri kun olin aikeissa poistua Tinderistä. 

Joten en nyt oikein ymmärrä, miksi minun pitäisi tässä toimintaani muuttaa vaikka niin kovasti yrität naisia omista kriteereistään syyllistää. 

Miltä ajalta sait noin monta tykkäystä?

Vierailija
110/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet panevat vaikka reikää laudanpätkässä, rako kuin rako. En kyllä naisena näe tätä mitenkään positiivisena ominaisuutena.

Vierailija
111/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näiden ketjujen tarkoituksena on vaikuttaa jotenkin tilanteeseen mutta kukaan ei ole vastannut että kenen pitäisi tehdä ja mitä.

Vierailija
112/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näiden ketjujen tarkoituksena on vaikuttaa jotenkin tilanteeseen mutta kukaan ei ole vastannut että kenen pitäisi tehdä ja mitä.

Pitäisi vain avoimesti myöntää tilanne, eikä selitellä pois sitä.

Sitten jokainen voi itse miettiä miten toimii.

Vierailija
113/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntää mikä? Nuo prosentit? Selitellä mitä? En ihan oikeasti ymmärrä.

Vierailija
114/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntää mikä? Nuo prosentit? Selitellä mitä? En ihan oikeasti ymmärrä.

Minä autan. Naisten pitäisi tykätä ihan kaikista miehistä ja harrastaa seksiä ihan kaikkien miesten kanssa. Jotkut miehet naisten pitäisi hakea hikiyksiöstään, jotta naiset voisivat harrastaa seksiä näidenkin miesten kanssa. Ai niin, mutta tämän pitäisi tapahtua niin, ettei nainen sitten vaan ole liian "kokenut".

Lyhyesti, kaikki kriteerit pois, seksiä kaikille mutta siveästi!

Vierailija
115/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt 50 mätsiä. Ihan normaalin näköisiä, hoikkia nuoria naisia. Its en laita mätsiä lihaville enkä sellaisille nuorille naisille, jotka näyttävät mummoilta. Jos kasvot ovat lihavat, tarkistan onkk kroppakuvaa. 

M33

Vierailija
116/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehille pitäisi kertoa, että tinderistä tulee heille vain paha mieli. Naisille pitäisi kertoa, että parisuhde kannattaa etsiä muualta

Vierailija
117/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä nyt ei muka ole myöntänyt, että miehet antavat Tinderissä sydäntä herkemmin kuin naiset? Tästä asiastahan on jauhettu palstalla monta kertaa aiemminkin eikä sitä kukaan ole kieltänyt.

Ja ainakin tämän ketjun perusteella aika paljon ihmiset ovat myös miettineet kuinka itse toimivat ja miksi. Monet miehet ovat myöntäneet antavansa sydäntä sillä perusteella ketä voisivat kuvitella ehkä panevansa. Monet naiset taas ovat myöntäneet antavansa sydämiä niille miehille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita.

Kerro nyt mitä hemmetin myönnettävää tässä vielä on? Ja mitä asialle pitäisi tehdä ja kenen ja miksi?

Vierailija
118/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sanomaa

Syyt ovat hyvin tiedossa:

- miehet eivät ole juurikaan naisia halukkaampia pariutumaan alaspäin, mutta sitäkin halukkaampia panemaan alaspäin. Se tuo komeat miehet tavisnaisten ulottuville

- miehiä on Tinderissä n. puolet enemmän ja he antavat 5-10 kertaa naisia helpommin tykkäyksiä. Tästä syystä Tinderin algoritmi katsoo lähes kaikki naiset suositummiksi kuin lähes kaikki miehet. Itse asiassa monessa tapauksessa naiset eivät edes näe tavismiehen profiilia

- miehille ratkaisee ulkonäkö. Naisille ratkaisee ulkonäkö ja sosioekonominen status (koulutus, ammatti, miehen asema kaveriporukassa, jne). Koska jälkimmäistä ei näe profiilista, jotta mies tekisi vaikutuksen pelkällä ulkonäöllä, on sen oltava kärkiluokkaa

- naiset mittaavat omaa tasoaan perustuen huijauskuviin joissa he esiintyvät meikattuina ja filtteröityinä, ja vertaavat sitä miesten huomattavasti realistisempiin kuviin

Lopputuloksena Tinderistä on tullut appi jossa kohtaavat miesten top 11% ja naisten top 80%. Pareja syntyy vähän, koska tasokkaat miehet löytävät elämänkumppanin livenä ja käyttävät Tinderiä lähinnä helppojen panojen etsimiseen vailla pelkoa pelimiehen maineesta.

Vierailija
119/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Tuskin kukaan on kiistämässä sitä faktaa, että miehet antavat matchejä oikealle ja vasemmalle ihan summanmutikassa. 

Tästähän on ihan tutkittua tietoa kun, että miehet ja naiset käyttäytyy tinderissä eri tavalla. Naiset suorittavat karsinnan heti ja tykkäävät vaan harvoista, joista pitävät. Miehet taas tykkäävät kaikista mahdollisista naisista ja jos tulee matchejä karsivat vasta tässä vaiheessa.

Vierailija
120/1402 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet panevat vaikka reikää laudanpätkässä, rako kuin rako. En kyllä naisena näe tätä mitenkään positiivisena ominaisuutena.

Olihan joskus uutinen, että pääkaupunkiseudulla eräs palokunta teetti leikkurin, jolla saadaan katkaistua muttereita ja lenkkiavaimia kun äijät työntää vehkeensä niihin ja jää jumiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme