Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roman Schatz etsii asuntoa 27-v naisystävänsä kanssa!

Vierailija
29.04.2019 |

Siinä on opiskelijaneito aika uskaliaan valinnan tehnyt. Kyllä tekis näin vanhempana daamina mieli neuvoa, mutta mutta...Huhuh

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää huoliko sinkut kolmikymppiset palstailijat, teidän tuleva kumppaninne on vielä kehdossa 👶

Joo, jos on julkkis, latino, musu tms. Ei tavis suomimiehellä ole mitään toivoo.

Vähän ottaa päähän tää kun naisille muulla ei ole väliä kunhan mies on ulkkari, julkkis tai rahamies.

Vierailija
22/30 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta olin asioimassa samaan aikaan poliisin lupapisteessä, kun olivat edellisen vaimon kanssa uusimassa jotain kortteja tai passeja uudelle sukunimelle. Ehkä olivat sitten vastarakastuneita, mutta minusta oli vähän ahdistava meno, mies ei antanut naisen hoitaa itse asiaansa, vaan tunki mukaan luukulle päsmäröimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roman Schatz kertoi muistelmissaan kolmen kimpastaan, tytölle OK kai näköjään

Tytölle? Aika vanhoja ovat tytöt sinun kategorioissasi.

Samaa ikäluokkaahan tuo on, kuin Jenni Haukio, kun äänestämäsi presidentti hänet pokasi Romanin ikäisenä. Tuo nainen ei kai ole Romanin kummityttö kuitenkaan.

Roman kyllä näyttää vanhemmalta, kuin Niinistö saman ikäisenä. Nuorena sen sijaan oli Niinistöä komeampi, sellaista se on niin katoaa maallinen kauneus.

Vierailija
24/30 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roman Schatz kertoi muistelmissaan kolmen kimpastaan, tytölle OK kai näköjään

Tytölle? Aika vanhoja ovat tytöt sinun kategorioissasi.

Samaa ikäluokkaahan tuo on, kuin Jenni Haukio, kun äänestämäsi presidentti hänet pokasi Romanin ikäisenä. Tuo nainen ei kai ole Romanin kummityttö kuitenkaan.

Kuinka hiton kauan tätä kummiasiaa jaksetaan kauhistella?! Niinistö ei ole ollut Jennin kummi ainakaan tämän lapsuudesta saakka.

Vierailija
25/30 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään hetkessä. Itse 41v miehenä eron jälkeen tapasin 26v naisen joka seurustellut 10v ilman ainuttakaan orgasmia. Ei aina tarvitse miettiä lasten hankkimista. Ei hänestä elämänkumppania tule eikä kumpikaan sellaista mieti, mutta saa tuosta mimmistä joku hyvä mies todella osaavan naisen.

Vierailija
26/30 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tasoja ei ole"

Vierailija
27/30 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se naisystävä on, veikkaan että kurvikas blondi. "Sielut kohtasivat"...

En muistanutkaan että tällä roskapalstala ei lueta kirjoja joten sun veikkaus meni kyllä ihan metsään. Julkisuuden henkilö

Vierailija
28/30 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukin muuttuu hopeiseksi kun syntyperä on sopiva :)

Vierailija
29/30 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä :D Ja Roman ei edes ole mikään saalis, edes näin lähes nelikymppisen naisen mielestä.  But who am I to judge.

Miksi kirjoitit englantia viestisi loppuun? Tuo olisi suomeksi: "Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan."

Olepa hyvä!

Vierailija
30/30 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta olin asioimassa samaan aikaan poliisin lupapisteessä, kun olivat edellisen vaimon kanssa uusimassa jotain kortteja tai passeja uudelle sukunimelle. Ehkä olivat sitten vastarakastuneita, mutta minusta oli vähän ahdistava meno, mies ei antanut naisen hoitaa itse asiaansa, vaan tunki mukaan luukulle päsmäröimään.

Kuinka moni nainen puuttuu miehensä asioihin? Veikkaan, että tämä on noin 10x yleisempää toisinpäin.