Roman Schatz etsii asuntoa 27-v naisystävänsä kanssa!
Siinä on opiskelijaneito aika uskaliaan valinnan tehnyt. Kyllä tekis näin vanhempana daamina mieli neuvoa, mutta mutta...Huhuh
Kommentit (30)
Sattumalta olin asioimassa samaan aikaan poliisin lupapisteessä, kun olivat edellisen vaimon kanssa uusimassa jotain kortteja tai passeja uudelle sukunimelle. Ehkä olivat sitten vastarakastuneita, mutta minusta oli vähän ahdistava meno, mies ei antanut naisen hoitaa itse asiaansa, vaan tunki mukaan luukulle päsmäröimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roman Schatz kertoi muistelmissaan kolmen kimpastaan, tytölle OK kai näköjään
Tytölle? Aika vanhoja ovat tytöt sinun kategorioissasi.
Samaa ikäluokkaahan tuo on, kuin Jenni Haukio, kun äänestämäsi presidentti hänet pokasi Romanin ikäisenä. Tuo nainen ei kai ole Romanin kummityttö kuitenkaan.
Roman kyllä näyttää vanhemmalta, kuin Niinistö saman ikäisenä. Nuorena sen sijaan oli Niinistöä komeampi, sellaista se on niin katoaa maallinen kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roman Schatz kertoi muistelmissaan kolmen kimpastaan, tytölle OK kai näköjään
Tytölle? Aika vanhoja ovat tytöt sinun kategorioissasi.
Samaa ikäluokkaahan tuo on, kuin Jenni Haukio, kun äänestämäsi presidentti hänet pokasi Romanin ikäisenä. Tuo nainen ei kai ole Romanin kummityttö kuitenkaan.
Kuinka hiton kauan tätä kummiasiaa jaksetaan kauhistella?! Niinistö ei ole ollut Jennin kummi ainakaan tämän lapsuudesta saakka.
Eletään hetkessä. Itse 41v miehenä eron jälkeen tapasin 26v naisen joka seurustellut 10v ilman ainuttakaan orgasmia. Ei aina tarvitse miettiä lasten hankkimista. Ei hänestä elämänkumppania tule eikä kumpikaan sellaista mieti, mutta saa tuosta mimmistä joku hyvä mies todella osaavan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se naisystävä on, veikkaan että kurvikas blondi. "Sielut kohtasivat"...
En muistanutkaan että tällä roskapalstala ei lueta kirjoja joten sun veikkaus meni kyllä ihan metsään. Julkisuuden henkilö
Kettukin muuttuu hopeiseksi kun syntyperä on sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Eikä :D Ja Roman ei edes ole mikään saalis, edes näin lähes nelikymppisen naisen mielestä. But who am I to judge.
Miksi kirjoitit englantia viestisi loppuun? Tuo olisi suomeksi: "Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan."
Olepa hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta olin asioimassa samaan aikaan poliisin lupapisteessä, kun olivat edellisen vaimon kanssa uusimassa jotain kortteja tai passeja uudelle sukunimelle. Ehkä olivat sitten vastarakastuneita, mutta minusta oli vähän ahdistava meno, mies ei antanut naisen hoitaa itse asiaansa, vaan tunki mukaan luukulle päsmäröimään.
Kuinka moni nainen puuttuu miehensä asioihin? Veikkaan, että tämä on noin 10x yleisempää toisinpäin.
Joo, jos on julkkis, latino, musu tms. Ei tavis suomimiehellä ole mitään toivoo.
Vähän ottaa päähän tää kun naisille muulla ei ole väliä kunhan mies on ulkkari, julkkis tai rahamies.