Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen naiseen, itsekin nainen

Vierailija
29.04.2019 |

Viime aikoina olen viehättynyt työkaveristani, jonka kanssa vietämme aikaa myös vapaalla. Olen perheellinen ja koko pitkän parisuhteeni kulkenut ns. "laput silmillä" ihmeemmin ihastumatta.

Ja nyt tämä samaa sukupuolta oleva ihminen jostain syystä vetoaa minuun seksuaalisesti niin, että välillä pikkarit kostuu, kun ajattelen kaikkea ihanaa meidän välille. En usko, että hän tuntee samoin, mutta välillä taas mietin, voisiko sittenkin meidän välillä olla jotain muutakin...

Odotan seuraavaa kertaa, jolloin olemme yhdessä pikku hiprakassa, voi jos saisi edes yhden suudelman vaihtaa.... tämä tunne tekee hulluksi! En silti aio olla aloitteellinen, mutta ehdottomasti vastaisin suudelmaan. Ajatuskin kiihottaa.

Ja kyllä, hän on minulle ystävänä tärkeä, en haluaisi sitäkään pilata missään nimessä. Ja sen verran erilaisia olemme luonteeltamme, että mistään kummemmasta en haaveile. Mutta se seksuaalinen vetovoima on niin hurjaa...

Onko kukaan paininut vastaavan ongelman kanssa ja miten tästä selvitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pikkarit pois ja kielihommiin!

Vierailija
2/3 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen kerran kauan sitten vähän sormeillut kaverini kanssa, oli aivan ihanaa.

Se jäi siihen ja kaveruus säilyi hyvin ja luonnollisesti, mutta aina kun olemme viihteellä, vihjailut jatkuvat ja eiköhän taas jossain vaiheessa lipsahda kun mahku tulee. Toinen nainen osaa ihanasti, suosittelen kokeilemaan jos yhtään kaverisi antaa vinkkejä siihen suuntaan. Meillä sanallinen flirttailu on aivan ihanaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viiti. Toivottavasti sun kaltaisia ei liikuskele tuolla enempi.