Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
Kun ei yhtään kiinnosta. Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
mitä varten KAIKKI menevät sitten katsomaan Marvelin elokuvia? Ei niissäkään ole mitään erityistä. Pelkkää massahysteriaa.
En tiedä ketkä Marvelin leffoja katsovat, niiden mainoksia näkee väkisinkin elokuvateattereissa ennen leffaa ja lähinnä olevien kommenteista päätellen niistä kuullut kommentit on tulkittavissa lähinnä niin, että ei kiinnosta ja odotetaan vain sen leffan alkua jota on tultu katsomaan.
Minä en ole nähnyt ainuttakaan Marvel leffaa teatterissa, enkä kyllä vapaaehtoisesti mene katsomaan edes ilmaiseksi tai siitä vaikka maksettaisiin. En ole elokuvakriitikko, enkä onneksi joudu niitä katsomaan. Lajityyppi ei kiinnosta.
Yhden ainoan Marvel supersankarielokuvan olen nähnyt ja omistan BD levyllä. Se on Black Panther, ostin ja katsoin koska sen voi katsoa löyhästi kuuluvan myös blaxploitation elokuviin, samoin kun myös viime vuonna julkaistun BlacKkKlansman.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_blaxploitation_films
Olen katsonut kaikki jaksot, mutta oon silti sitä mieltä, että te jotka ette oo kattonu ette oo menettänyt yhtään mitään. Aivan samaa tavaraa tää on kun kaikki muutkin vastaavat = väkivaltaa, seksiä, lohikäärmeitä ja sotia.
Inhoan kaikkea roolipelityyppistä tauhkaa, tulee niin mieleen nörtti exä.
Ei mua kiinnosta mitkään fantasia- tai scifi-sarjat. Sen mitä olen kuullut siitä, se on myös hyvin väkivaltainen ja sellainen ei kiinnosta yhtään. Ei vaan ole mulle.
Eihän me vanhemmat sellaista nuorten sarjoja katsota luulisin.
Oon ajatellut että se on pelkkää päätöntä panemista. Ja tämä ketju aikalailla vahvistaa että mielikuvani on ollut oikea, pysyttäydyn siis kaukana jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ensimmäisen kauden ensimmäisestä jaksosta noin puolet. Sitten ei enää pystynyt sen järjettömän raan väkivallan ja seksin takia....
Eipä tuo ole tainnut siitä parantua. Ihmettelen vaan sitä miten suuresti ihmisiä kiinnostaa veri ja tappaminen ja seksi.... Tai no seksin ymmärrän....
Ei pitäisi aiheuttaa päänvaivaa noin paljoa. Kyse on kaavasta jota kaikki sarjat käyttävät, ei vain kyseinen sarja, vaan myös moni suomalainen sarja ja elokuva(tai minkämaalainen vain). Viiden minuutin välein on oltava jokin tunne lataus jotta katsoja ei pitkästy. Liian vaikeat dialogit eivät uppoa juurikaan ihmisiin koska ne jäävät 99% huomaamatta.
Uutinen sulle; tää kaava puree ehkä enemmistöön tvtä katsovista ihmisistä, niinkuin alennusmyynnit saa enemmistön shoppailijoista riehaantumaan. Mutta enemmistö ei ole kaikki. Onneksi tehdään myös laadukasta ohjelmaa heille, joita viiden minuutin koukku lähinnä ärsyttää ja jotka ovat kiinnostuneita juuri siitä ilmeisesti vaikeaksi koetusta dialogista.
Missä näkyy oma erinomaisuutesi? Vastaaan kuin mikäkin loukkaantunut tavis. Hei katsokaa minua olen erikoinen.
Emmä oo erikoinen, oon erilainen. Massasta poikkeava. Got ON massojen viihdettä, se ei tee siitä hyvää muuten kuin että tekijät osaavat kyllä hienosti takoa markkinarakoa.
Ei se myöskään automaattisesti tee siitä huonoa.
Tämä! Kukakin katsokoon tai olkoon katsomatta mitä haluaa, mutta ihmiset, jotka eivät katso/lue/seuraa jotain vain siitä syystä, että ”kun kaikki muut tekee niin” ovat tajuttoman raskaita. Tähän täytyy vielä lisätä, että yleensä nämä ihmiset eivät ole katsoneet yhtäkään jaksoa tai lukeneet yhtäkään jonkun tietyn sarjan kirjaa jne.
Jos on yrittänyt ja ei ole tykännyt niin mikäs siinä, meitä on erilaisia. En minäkään tykkää kaikesta, mitään yleensä hehkutetaan, mutta kun on kyse viihteestä tai kulttuurista, kokeilen kyllä mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on aikamme merkittävin tv-sarja minun mittareillani. Toki olen aika laiska tv:n katsoja joten vertailupohjaa ei ole tarpeeksi jotta voisin julistaa ultimaattisen totuuden. Voi kunpa olisin vielä GoT-neitsyt ja voisin aloittaa sarjan katselun ekan kauden ekasta jaksosta ja kaikki mahtavuus olisi vielä edessä. Nyt on enää jäljellä 3 jaksoa :(
Minulle merkittävä TV-sarja on sellainen jota on pakko katsoa aina uudelleen ja uudelleen. Et sä nyt oikein vakuuttanut tällä.
En ole katsonut, mutta nyt aloin miettimään saisiko sen katsomisesta vähän vauhtia parisuhteeseen. Jos katsoisi maratonina kaikki seuraavan kerran kun lapset ovat mummulassa? 😜
Olen lukenut kirjat. Se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän me vanhemmat sellaista nuorten sarjoja katsota luulisin.
Ei se ole nuorten sarja vaan kaiken ikäisten, t. nainen 51 v eikä mikään ikiteini.
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut että se on pelkkää päätöntä panemista. Ja tämä ketju aikalailla vahvistaa että mielikuvani on ollut oikea, pysyttäydyn siis kaukana jatkossakin.
Ketju, jonka kirjoittajista suurin osa ei ole katsonut sarjaa, ei kyllä ole paras mahdollinen tietolähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju, jonka kirjoittajista suurin osa ei ole katsonut sarjaa, ei kyllä ole paras mahdollinen tietolähde.
Voit siis olla eri mieltä? Ei sisällä määrällisesti paljon raakoja panokohtauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit siis olla eri mieltä? Ei sisällä määrällisesti paljon raakoja panokohtauksia?
Alkuosassa kyllä, mutta se ei ole sarjassa pääasia tai kuten tuossa viestissä kirjoitettiin "päätöntä panemista" 😮
Ei kiinnosta. Ei mun tuttavapiirissä kaikki puhu siitä. Itseasiassa kukaan ei ole maininnut sarjaa tai katsovansa sitä
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
En katso ku siitä hypetetään, vaikka mahtaa olla aivan paska koko sarja
Ei kiinnosta tuontyyppiset saturymistelyt yhtään. Miksi kaikkia pitäisikään?
Itsellä menossa 4 kerta.