Missä iässä tajusit, että jäät lapsettomaksi sinkuksi?
Monella taitaa olla rajapyykkinä 32-vuotta, jolloin tajutaan se, että ei sitä unelmien perhettä tulla koskaan saamaan.
Siihen asti on eletty toivossa ja vietetty nuoren elämää. Viimeistään 32-vuotiaana havahdutaan elämän rajallisuuteen.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskouluaikana sanottiin, että tytöt tykkäävät fiksuista nörttipojista lukiossa. Lukioaikana sanottiin, että naiset tykkäävät fiksuista nörttimiehistä yliopistossa. Yliopistoaikana sanottiin, että valmistumisen jälkeen kaikki muuttuu ja naiset kiinnostuvat työssäkäyvästä akateemisesta miehestä. Valmistumisen jälkeen kaikki ovat olleet hiljaa. Siinä vaiheessa tajusin
Ok. Mulla oli fiksu nörttipoika lukiossa, kaksikin fiksua nörttimiestä yliopistossa ja valmistumisen jälkeen menin toisen näistä kanssa naimisiin. Oletko itse tavoitellut oikeaa kohderyhmää?
Ja mitä muiden juttuihin tulee: alle nelikymppiset ehtii vielä aivan hyvin ikänsä puolesta mitä tahansa. Useampi kaveri on löytänyt elämänsä rakkauden ja perustanut perheen vasta yli 35-vuotiaana. Taitaa olla nouseva trendi nykypäivänä, älkääpä siis eläkö menneiden aikojen käsityksissä.
En ole miettinyt mitään kohderyhmää. Ehkä olisi pitänyt. Olen vain lähestynyt tyttöjä/naisia, jotka ovat viehättäneet minua eli älykkäitä, hyvin koulussa pärjääviä ja akateemisesti suuntautuneita sekä ainakin jossain määrin nörtähtäviä
Lapsesta asti tiesin etten halua hankkia lapsia, mutta parisuhteen halusin pitkään. Joskus ehkä 25-vuotiaana tajusin etten tule koskaan saamaan parisuhdetta ja se vähän kirpaisi silloin. Nyt 32-vuotiaana olen jo aika sinut asian kanssa.