Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan jopa uskoa vetovoiman lakiin!!!

Vierailija
29.04.2019 |

Mulla oli järjetön ihastuminen tässä pari kuukautta ja olin ihan muissa maailmoissa ja pirun onnellinen tietenkin. No, tietenkin ihmiset oli ystävällisiä mulle, mutta myös alkoi tapahtumaan kaikkia myönteisiä asioita muutenkin. Tuli yllättäviä positiivisia viestejä, työtarjouksia, onnekkaita sattumia jne. Ja olin ihan ihmeissäni miten elämä rupesi muuttumaan, kun pitkään oli aika alavireistä meininkiä...

Nyt sitten tämä suhde kariutui miehen puolelta kaverifiiliksiin sun muuhun niin alkoipa vastoinkäymiset muussakin elämässä. Ihan kun ei tuossa sydänsurussa olisi tarpeeksi niin kaikki muukin tökkii taas entiseen malliin. Vastoinkäymisiä vaan tipahtelee ihan ihme paikoista ja oon niin väsyny siihen just nyt.

Pitäisi saada uusi hyvä vire oikeasti päälle, mutta miten ihmeessä se onnistuu tässä olotilassa, kun kaikki ottaa päähän. Onko jotkut (minä) vaan syntyny onnettomien tähtien alla vai onko vetovoiman laki jotenkin jopa totta?!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo nyt ole vaan sitä, että välillä käy tuuri, ja sitten käy paskempi tuuri.

Vierailija
2/3 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen muuttaa hormonitoimintaa suuresti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuo nyt ole vaan sitä, että välillä käy tuuri, ja sitten käy paskempi tuuri.

On. Mitään vetovoiman lakia ei ole olemassa vaikka asioihin voi omilla teoilla ja asenteella aina jonkin verran vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi