Milloin sait viimeksi kukkia? Keneltä ja mistä syystä?
Mä sain pari viikkoa sitten yhdeltä ystäväpariskunnalta, he halusivat onnitella kun kuulivat että meille on tulossa perheenlisäystä. 🤗
Kommentit (31)
Vähän yli viikko sitten. Kaveripariskunta onnitteli synttärinä.
Muutama viikko sitten ystävältä,kun annoin kyydin kotiin.
!987 sain rehtorilta ruusun samalla kun ojensi amiksen päättötodistuksen.
Hiljattain mieheltäni. Olin yksin lomalla Espanjassa ja kukkakaupan lähetti toi hotelliin.
Sain tänään mieheltäni. Kukkia, suklaalevyn, salmiakkia, suukon ja rakkauden sanoja. Tuntui hyvältä. EI ollut pitkään aikaan sanonu rakastavansa eikä kukkiakaan ole tuonut.
Oletettavasti Romanian kansalaiset tarjottelivat kukkia Madridin kaduilla tuossa alkukeväästä. Syytä en tiedä. Vastaanoton jätin väliin.
Vanhemmiltani syntymäpäivänä. Mies ei ole muistanut kukilla vuosiin. Kun esikoinen oli pieni, hän muisti muistuttaa, että äiti tykkää kukista. Ihana.
Mieheltäni kerran viikossa talvikaudella.
Viimeksi myös miniän siskon perheeltä. Pääsiäisjuhlissa.
Äidiltäni, kun kävi kylässä. Tykkään kovasti kukista ja on niin mukava, että äitini tämän aina muistaa.
Hmm puolisohan niitä joskus toi, taisi olla viime vuoden puolella, en muista tarkalleen. Enkä kyllä muista tarkkaa syytäkään, olisikohan ollut joku yhteiseen historiaamme liittyvä merkkipäivä?
Sain aika paljon kukkiaeri ihmisiltä,täyttäessäni 40 muutama viikko sitten.
Tavallaan sain kukkia myös itseltäni,kun viime vuonna istuttamani ja unohtamani kukat viime viikolla tulivat kukkaan penkissä täydellä loistolla😄
Itseltäni ihan muuten vaan viime viikolla.
Pari viikkoa sitten mies toi kimpun luonnonkukkia kun kävi kävelyllä.
Työkavereilta tammi-helmikuussa. Olen kuulema niin mukava ja auttavainen, että yksi tiimi toi kesken tavallisen työpäivän ihanan kimpun. Olin tavattoman otettu ja yllätys täysin.
Ystävältä pari viikkoa sitten, onnittelut uudesta kodista.
Kahdet kukat syntymäpäivänäni pari viikkoa sitten. Kummitytöltä ja mieheltä+lapsilta.
Syntymäpäivänäni marraskuussa anopiltani. Ja pääsiäissunnuntaina ostin itselleni pääsiäiskimpun Citymarketista, mutta sitä ei varmaan lasketa.
Onnittelut perheenlisäyksestä ☀️ 🌹
Itse saan kukkia aina äitienpäivänä, omilta pikkuisilta. Kukat kuolevat nopeasti ja kun niitä harvoin saa, niin niitä osaa arvostaa. Siinä luonnonkukkakimpussa, jonka lapsi rakkaudella poimii on jotain hellyyttävää. Kaikki kukat on eri kokoisia, muutama ilman vartta, muutama rikkaruoho joukossa ja värinä koko sateenkaaren kirjo. Tietää, että on tärkeä ❤
Pari viikkoa sitten mieheltäni, kun meillä oli 30-vuotishääpäivä.
Tyttäreltä syntymäpäivänäni tammikuulla.