Milloin sait viimeksi kukkia? Keneltä ja mistä syystä?
Mä sain pari viikkoa sitten yhdeltä ystäväpariskunnalta, he halusivat onnitella kun kuulivat että meille on tulossa perheenlisäystä. 🤗
Kommentit (31)
Viikonloppuna mieheltä kun olin kipeänä ja yritti piristää.
Anopiltani ystävänpäivänä. Todennäköisesti olisin saanut useammat kukat pari viikkoa sitten synttäreideni kunniaksi, mutta olimme sopivasti koko perhe norossa, joten ei sitten nähty ketään eikä poistuttu kotoa.
Aloin oikein miettiä, en ole tainnut saada keltään kukkia vuosiin, aamulla poimin itselleni
ison kimpun valkovuokkoja.
Lähimetsä tarjosi :)
Mieheltä pääsiäisenä. Han kävi kaupassa ostamassa purkin maitoa ja toi samalla kimpun tulppaaneja.
Naistenpäivänä, poika toi. Mies kantaa sitten kesäisin luonnonkukkia viikoittain kotiin, huonompi on käymään ihan kaupassa sen takia, että ostaisi kukkia.
Sain pomolta joulukukan ja viinipullon vuonna 2017. Viime jouluna tuli pelkkä viinipullo.
Sain jonkun sinisen ruukkukukan tädiltä synttärilahjaks helmikuussa. Tosin siitä on vain lehdet jäljellä kun en muistanut sitä kastella. On se kyllä vironnut 😂
Kolme viikkoa sitten. Mies rakkaudestaan tuo kukkia kotiin tai lähetti tuo työpaikalle. Ihania yllätyksiä :)
Töissä päivänä. Mies oli kaupasta kotiinpäin kävellessä kerännyt pienen kimpun. Hymyilytti vähän kun joukossa oli myös leskenlehtiä. :)
Minulla on kotona aina kukkia, suurimmaksi osaksi ostan niitä itse kauppareissulla.
Tod näk mieheltä olen saanut viimeksi. Sieltä samasta kaupasta.
Ulkopuolisilta olen saanut kuukausi sitten isäni kuoleman johdosta.