Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin löytää täydellisen miehen, voiko tällaista ollakaan?

Vierailija
28.04.2019 |

Jo miehen deitti-ilmoitus oli muista poikkeava. Ei näkynyt olutpulloja, ei kaljamahaa, ei röökiä suussa, ei biletyskuvia etelän reissuilta, eikä muutakaan, mikä olisi minua häirinnyt, vaan ainoastaan positiivisia asioita, joita arvostan suuresti elämänkumppanissa ja ne kaikki ovat osoittautuneet todeksi. Mies ei myöskään valehdellut pituuttaan pidemmäksi, eikä ikäänsä alemmaksi, kuten suurella osalla yli nelikymppisistä on tapana. Muutama kuukausi on tapailtu, enkä vielä ole löytänyt yhtään huonoa piirrettä hänessä. Tässä muutamia ominaisuuksia, joiden takia rakastan miestä:
- savuton
- raitis
- taitava ja innokas ruoanlaittaja
- kuntoilee lähes päivittäin ja monipuolisesti
- hyvä rakastaja
- älykäs, hyvin koulutettu ja hyvässä työpaikassa
- kiltti, hyväntahtoinen, sydämellinen, lämmin, hellä ja vastuuntuntoinen
- hyvä isä
- huolehtii asioista jämptisti ja on sanansa mittainen mies
- vartalo on upeassa kunnossa
- pitää itsestään huolta
- ei ole mustasukkainen ja antaa toisellekin tilaa

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies eronnut jo vaimostaan?

Vierailija
22/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

isä = eronnut. Eli joku vika siinä on sitten ollut.

Olet nyt niin rakastunut, että et varmasti huomaa mitään, palataan asiaan parin vuoden päästä.

Jospa se on oppinu virheistään eikä enää toista niitä? Nainenkin on voinut olla hankala ja silloin on usein ihan viisasta lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Olet nyt niin rakastunut, että et varmasti huomaa mitään, palataan asiaan parin vuoden päästä.

Yksi vika on ehkä ollut se, ettei jaksanut enää katsella jääkaapin ja sohvan välillä iltojaan kuluttavaa kumppania, vaan halusi elää itsensä kaltaisen aktiivisemman ihmisen kanssa. Samalla ajatuksella minäkin lähdin etsimään elämänkumppania, että miehen pitää olla itseni kaltainen liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä. ap

Haukkuu exän. No siinä yksi vika.

Ei ole haukkunut exää minulle, mutta olen ymmärtänyt, että tämä on ollut yksi miestä häirinnyt asia ja ymmärrän sen täysin, koska sama asia häiritsisi minuakin. ap

Vierailija
24/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen miehen vaimo harvoin muuttuu aktiivisesta sohvaperunaksi. Miksi mies perusti perheen sellaisen kanssa, jonka tavoista ei pidä?

Vierailija
25/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aika monelle se komeus on tärkeää.

Miten tämä liittyy aloitukseen? Komeus ei ollut listallani, minulle muut asiat ovat tärkeämpiä. Kauneus on kuitenkin katoavaista viimeistään siinä vaiheessa, kun ylitetään tietty ikä. ap

Vierailija
26/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakimpale on sitä myös muiden naisten mielestä. Tuollaisen reagtion herättää miehistä vain se noin 10%. Eli pääsit hyvän miehen haaremiin. Onneksi olkoon. Se onkin luultavasti naisille luontevin paikka.

Vierailija
27/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitäkin vielä psykonarsisti kuoriutuu, se vaan esittää alussa!

Se on toki aina mahdollista, mutta onneksi noita on silti lopulta aika pieni osa väestöstä. Ei se tietenkään lohduta jos itse joutuu uhriksi, mutta todennäköisyys sille on kuitenkin onneksi suht pieni.

Vierailija
28/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti apn mies on juuri noin helmi eikä taustalla paljastu mitään kaksoiselämää, pettämistä tms. Nimittäin itsekin hiljattain löysin tinderista juuri apn kuvaileman kaltaisen löydön, mutta nyt alkaa näyttää siltä, että noin huippu mies ei taida olla yhden naisen mies kun saa halutessaan naisia sormia napauttamalla. Huoh, harmi mulle.

En usko, että tältä mieheltä löytyy haaremia, koska hän ei ole naisten enemmistön komeusihanteen näköinen. Luulenpa, että minulla riittäisi enemmän vientiä miesten keskuudessa kuin hänellä naisten. ap

Vierailija
29/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aloitukseen? Komeus ei ollut listallani, minulle muut asiat ovat tärkeämpiä. Kauneus on kuitenkin katoavaista viimeistään siinä vaiheessa, kun ylitetään tietty ikä. ap

Miten valikoit miehen Tinderistä jos ulkonäöllä ei ollut merkitystä?

Vierailija
30/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö se kuuluisa kemia onkin: lista ominaisuuksia? Tätähän palstamiehet toisaalta ovatkin tolkuttaneet kyllästymiseen asti.

Vierailija
31/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli vähän kaikkea tuota, pari pikkujuttua vain. Rakasti vain itseään ja oli sairaalloisen pihi. Kyllä siinä rakkaus lentää ikkunasta kun huomaat että maksat ihan kaiken.

Vierailija
32/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakimpale on sitä myös muiden naisten mielestä. Tuollaisen reagtion herättää miehistä vain se noin 10%. Eli pääsit hyvän miehen haaremiin. Onneksi olkoon. Se onkin luultavasti naisille luontevin paikka.

Ihan kuin kuulisin pientä katkeruutta kiltin ja kunnollisen miehen löytämisestä. Tunnistan kyllä pelimiehen ja tämä mies on sellaisen vastakohta. Mies on ihana ja rauhallinen, introvertti-insinööri. Olen onnellinen, että onnistuin nappaamaan hänet. ap

Vierailija
33/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten valikoit miehen Tinderistä jos ulkonäöllä ei ollut merkitystä?

En löytänyt miestä Tinderistä. ap

Vierailija
34/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Jospa minullakin olisi vielä onnea miesten suhteen😓

Toivotaan että ei ole.

Vierailija
35/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Onnea!

Vierailija
36/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli vähän kaikkea tuota, pari pikkujuttua vain. Rakasti vain itseään ja oli sairaalloisen pihi. Kyllä siinä rakkaus lentää ikkunasta kun huomaat että maksat ihan kaiken.

Meillä on kummallakin raha-asiat kunnossa, eikä puututa toisen talouteen mitenkään, joten ei tarvitse murehtia tuollaisia asioita. ap

Vierailija
37/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit miehen ja asuuko hän vielä vaimonsa kanssa?

Vierailija
38/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ero jo selvä vai asuvatko vielä yhdessä?

Kannattaa jututtaa myös ei-vaimoa ennen kuin sitoudut.

Vierailija
39/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kummallakin raha-asiat kunnossa, eikä puututa toisen talouteen mitenkään, joten ei tarvitse murehtia tuollaisia asioita. ap

Niin sekä mulla että exällä on molemmilla oikein hyvät tulot ja varallisuutta, eli sanoisin raha-asioiden olevan kunnossa. Ei vaan ikinä tarjoa kenellekään yhtään mitään, ei edes omalle perheelleen.

Sanoisin että ihan jokainen yrittää suhteen alussa näyttää vähän paremmalta kuin onkaan. Yleensä ne toisen omituisuudet alkavat paljastua vasta ajan kanssa. 

Vierailija
40/144 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Miksi eronneessa olis vika?

Eronnut on joko itse viallinen ja tullut jätetyksi tai valinnut itse kumppaninsa niin väärin, että on joutunut eroamaan. Molemmat on huonoja, mutta onneksi ihmisen on mahdollista oppia kokemuksistaan.

Kyllä noi eronneet äidit ja isät herättää vain kysymyksen missä on vika kun on eronnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan